کارشناسان برجسته جنوب غربی فلوریدا املاک و مستغلات بازار انعطاف پذیری در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

اندرو Wigdor ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 29, 2020با بخشهایی از جنوب غربی فلوریدا

توسط ABTINNEWS در 9 تیر 1399

با بخشهایی از جنوب غربی فلوریدا بازار املاک و مستغلات در شکوفایی کارشناسان تبلیغ منطقه مقاومتی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

در حالی که این بیماری همه گیر موجب افت در بازار در روز قبل از ویروس' گسترش در فلوریدا را افزایش می دهد در فعالیت های املاک و مستغلات در لی و ذغال سنگ استان ها دیده شده است در هفته های اخیر. یک بخش از بازار خانه های لوکس, حتی شکست یک رکورد در ماه گذشته با بسیاری از خانه ها به قیمت 1 میلیون دلار و بالا رفتن تحت قرارداد تا کنون در ماه مه.

هنوز بسته فروش پایین و عوامل در حال تماشای طولانی اثرات این بیماری همه گیر.

بیشتر: بهترین خرید موسس بونیتا اسپرینگز عمارت به فروش می رساند برای تقریبا 5 میلیون دلار

منطقه ناپل Board of Realtors به تازگی منتشر شده آن ممکن است سال 2020 گزارش بازار که آهنگ خانه listings و فروش ذغال سنگ در شهرستان به استثنای مارکو جزیره است. در انتشار اخبار مربوط به این گزارش این گروه می گوید ملکی نگه داشته بودند مشغول ممکن است با توجه به "مقید کردن تقاضا برای homebuying" در نتیجه "قابل توجه سنبله در منافع خریدار."

انتشار امتیاز به ماه گذشته نمایش آن افزایش 244% از ماه آوریل و به پیشی نمایش آن در مارس سال 2019 با افزایش 5.5 درصد. همچنین اشاره کرد که پیش فروش و یا خانه های تحت قرارداد افزایش 90% از ماه آوریل است. در انتظار فروش در شهرستان ها, اما هنوز هم کمی پایین از سال گذشته با 4.2% در سال بیش از سال کاهش می دهد.

این گروه همچنین مقدار زمانی که خانه های صرف شده در بازار به عنوان شواهد از افزایش منافع خریدار.

مقدار روز خواص ذغال سنگ در بازار کاهش 15 ٪ از مارس 2019 با متوسط انداختن به 91 روز در بازار در مقایسه با سال 2019 107 روز است.

فروش بسته اما هنوز هم تقریبا 50% از مارس 2019.

اطلاعات از انجمن صنفی فلوریدا ملکی مربوط به Lee County بازار در ماه مه نیز به تازگی منتشر شده و نمایش داده شده در نتایج مشابه.

در انتظار فروش single-family Lee County خانه شد تا 2.2% از مارس 2019. اما شهری و مجتمع مسکونی پیش فروش شد و پایین 21 درصد است.

مقدار خواص زمان صرف شده در بازار نیز کوتاه در لی در مقایسه با ماه مه سال 2019 با 47 روز برای خانه های تک خانواری و 55 روز برای خانه ها و آپارتمان. در مارس 2019, خانه های تک خانواری به طور متوسط 68 روز و خانه و آپارتمان به طور متوسط 74.

فروش بسته شد و هنوز هم در لی با 39 درصد در طول دو سال گذشته کاهش single-family بسته فروش خانه در ماه مه و 54.5% سال بیش از سال کاهش شهری و بسته شدن مالکیت مشترک. علاوه بر این حجم دلار در این شهرستان کاهش چشمگیری 42.7%.

بیشتر تا به روز اطلاعات جمع آوری شده توسط مایک دوج مدیر تحقیقات بازار برای John R. خواص چوب برای ماه ژوئن. دوج داده که نشان دهنده هر دو شهرستان در ترکیب نیز نمایش داده می شود روند در خط با آنچه که دیده بود در ماه مه.

با توجه به اطلاعات در هفته گذشته نمایش آن بودند تا 65 درصد نسبت به سال گذشته در 9,835 نمایش. دوج به ذکر است که این تعداد بیش از مقدار نمایش آن در بیشتر هفته ها در بازار "اوج فصل" ژانویه تا آوریل در 2019.

علاوه بر این به تازگی دستور فروش در حال حاضر بیش از کسانی که سال گذشته برای ششمین هفته متوالی بعد از دیدن بزرگ نرخهای پایین در اوایل هفته از این بیماری همه گیر با توجه به داده ها.

"روند مثبت پدید آمده است که در اواخر ماه آوریل ادامه خواهد داد و همه پیشرو شاخص دلالت قابل ملاحظه ای انعطاف پذیر در بازار است که قادر به خروج از رکود باعث همه گیر سریعتر از بسیاری از" طفره رفتن گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

فروش بسته اما هنوز هم در هر دو شهرستان با 20 ٪ در سال بیش از سال کاهش در هفته گذشته داده ها را نشان می دهد.

برت الیس رهبر تیم برای الیس تیم در Keller Williams Realty در فورت مایرز اشاره کرد که فروش بسته در ماه مه نمایندگی فروش رفت که در انتظار, در مارس و آوریل زمانی که بازار شد "بسیاری نهفته" و رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' امن تر در خانه سفارش شده بود هنوز هم در جای خود. بنابراین بسته فروش نماینده بیشتر از فعالیت های که در بازار اتفاق می افتد یک یا دو ماه قبل.

فیل چوب, مدیر عامل شرکت ناپل بر اساس John R. خواص چوب گفت که کسب و کار پایین بود حدود 14 درصد در پایان ماه مه برای شرکت خود را. او اظهار داشت که در ماه ژوئن برداشت های قابل ملاحظه ای با مقدار زیادی از پیش فروش.

"ژوئن در حال رفتن به یکی از بهترین ماه از سال تا کنون," او گفت:. "این فقط باور نکردنی چگونه بسیاری از مردم خارج وجود دارد خرید املاک و مستغلات در حال حاضر است."

او همچنین اشاره کرد که فروش بسته را چند هفته به "عقب."

"این نوع مانند ما در وسط فصل" او گفت:. "که سطح ... و این عجیب و غریب است که آن را هنوز هم در تابستان."

بیشتر: پنجم بالاترین قیمت, لیست, در جنوب غربی فلوریدا تاریخچه بازدید بازار برای $54 میلیون

Kevin Williamson, رئیس جمهور منتخب از رویال پالم کست مسکن انجمن فورت مایرز و کیپ مرجان گفت که دو عوامل مثبت هستند که قیمت ها باقی مانده است نسبتا ثابت است و بسیاری از خانه های در حال دیدن متعدد ارائه می دهد. هر دو این عوامل با توجه به موجودی پایین که دیده شده است در این منطقه در طول بیماری همه گیر.

لی شهرستان در حال حاضر چهار ماه از خانه های تک خانواده موجودی که از 29.8 درصد در طول دو سال گذشته کاهش از 5.7 ماه است که ممکن است در سال 2019 بودند. موجودی در ذغال سنگ را دیدم 35.6% کاهش از سال 2019 را نه ماه با 5.8-ماه عرضه خانه های تک خانواده.

ویلیامسون گفت: یکی از دلایلی است که موجودی ممکن است کم است با توجه به پتانسیل فروشندگان "انتظار" و برخی کشیدن خانه های خود را از بازار "فقط به این دلیل از بسیاری از عدم قطعیت."

"نشانه ای که من از فروشندگان وجود دارد این است که آنها فقط در حال انتظار و نوع ساخت مطمئن شوید که ما از طریق باز و آنها در حال رفتن به قرار دادن خانه خود و در اواخر تابستان و یا پاییز," او گفت:.

قابل توجه عامل منفی که الیس با اشاره به در لی شهرستان شد دلار حجم قطره. او اظهار داشت که تغییر در حجم می تواند منجر به برخی از Realtors به سر "برای خروج درب."

خارج از کشور خریداران را 'ثابت' جریان پیش فروش

الیس ویژگی های "ثابت" در انتظار افزایش فروش است که دیده شده است در چند هفته گذشته در بخش, به هجوم در خارج از کشور خریداران.

با بسیاری از مردم از دست دادن شغل خود را در گیر برخی از خریداران محلی برداشته شد از بازار الیس گفت. او اظهار داشت که این تا حدی جبران با مقید کردن تقاضا از خارج از کشور خریداران.

الیس' تیم حتی تغییر برخی از بازاریابی نسبت به مردم در مناطق دیگر که تغذیه با COVID-19-شرایط مربوط به آنها تجربه در برخی از پرجمعیت شمال متحده است.

"من در اجرای بسیاری از تبلیغات آنلاین است که جذب کسانی که در خارج از کشور, خریداران," او گفت:.

"آنها می خواستند از مستند آنها می خواستند کمی آزادی بیشتر و آنها می خواستند از شهرستان های بزرگ," او اضافه شده است. "بنابراین ما شاهد یک فشار بزرگ از خارج از شهرهای بزرگ به روستایی بیشتر و یا بیشتر آفتاب ... ما فقط خوش شانس در اینجا چون ما یک کم مالیاتی دولت که در آن مردم می خواهند."

بیشتر: T-Mobile مدیر عامل شرکت اقدام به خرید خانه در ناپل' پورت رویال برای $16.7 میلیون

او همچنین اشاره کرد که برخی از شرکت ها دریافته اند که کارکنان می تواند فقط به عنوان موثر در خانه منجر به تغییر دائمی نسبت به کار از راه دور برای برخی از. این آزاد کردن برخی از خریداران به زندگی می کنند که آنها می خواهند.

"این همه چیز باز کرده است شرکت چشم," او گفت:. "آنها متوجه شدند که از آنها می توانید تقریبا کار از هر نقطه. بنابراین بسیاری از مردم گفت: "اگر من می توانید از هر نقطه ... من از شما کار از راه دور از فلوریدا.'"

چوب همچنین اشاره کرد که "هر کس در شهر" است که صحبت کردن در مورد چگونه بسیاری از مردم می دانند که از ایالت های شمالی که می خواهند به "خروج" از کسانی که در شهرستانها و رسیدن به جایی است که کمتر از یک COVID-19 کانون.

"(بازار) انعطاف پذیر است," او گفت:. "این مطلوبيت منطقه ما."

نگرانی هنوز هم همچنان با فلوریدا COVID-19 مورد افزایش

با وجود روند مثبت موارد در حال افزایش در فلوریدا که برگ عدم قطعیت در بازار املاک و مستغلات.

فلوریدا شده است یکی از کشورهای شکستن رکورد جدید روزانه موارد است. دولت گزارش داد بیش از 5000 مورد جدید برای دومین روز متوالی در روز پنج شنبه.

"که آونگ ممکن است نوسان دوباره چون (موارد) در حال افزایش" الیس گفت. "اگر موارد همچنان به افزایش ... سپس آن را می تواند تحت تاثیر کسب و کار. و اگر آن اثرات و کسب و کار ما تعطیل و همه چیز تاثیر می گذارد که مردم pocketbooks ... ما به طور جدایی ناپذیری به سلامت این بحران است. چگونه می رود که در نهایت تعیین می کند همه چیز را ... که قراره در آینده اتفاق می افتد? من نمی دانم."

"وجود دارد برخی از نگرانی چرا که ما نمی دانیم چقدر بد آن را می توانید دریافت کنید" چوب نیز گفت: تجدید حیات فلوریدا موارد است.

بیشتر: با وجود coronavirus جنوب غربی فلوریدا لوکس بازار املاک و مستغلات تا به حال یک رکورد در ماه مه. در اینجا به همین دلیل است.

او اشاره کرد که به نظر می رسد مانند upticks شده اند بهتر کنترل از اصلی موج ویروس.

ویلیامسون انتظار دارد که به عنوان طولانی به عنوان بسیاری از کسب و کار قادر به باز باقی می ماند بازار خواهد شد "سطح بیشتر" و در ادامه به "ساخت شتاب."

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن