هیئت تحریریه توصیه 2020: Indian River County Sheriff (توافق اولیه) | به نظر ما

نظرهیئت تحریریه TCPalmمنتشر شده 5:00 PM EDT Jul 26, 2020مسابقه: Indian River County Sheriff (جمهوری خواه اولیه

توسط ABTINNEWS در 6 مرداد 1399

نظر

مسابقه: Indian River County Sheriff (جمهوری خواه اولیه)

مدت: چهار سال

نامزدها:

  • اریک گل 40 ورو بیچ
  • چاک کربی, 59, ورو بیچ
  • غنی Rosell, 60, ورو بیچ
  • کیت Touchberry, 56, Fellsmere

مسائل کلیدی: تجربه, فرهنگ پیشگیری از جرم, حفاظت از خدمت.

خبر خوب در مورد این مسابقه به جای سه اصطلاح کلانتر Leigh Loar در رودخانه شهرستان وجود دارد که داوطلبان با کیفیت.

خبر بد این است که آن را دشوار است به توصیه تنها یک.

بدتر از حدود 46.7 درصد از شهرستان رای دهندگان نمی تواند رای دادن در این مسابقه به احتمال زیاد برای تعیین آینده کلانتر. این در واقع یک جمهوری خواه اولیه با برنده به صورت یک نامزد بدون وابستگی حزبی و یا تجربه اجرای قانون در نوامبر است.

این یک مسابقه جالب, نسبتا و یا ساخته شده را به یک همه پرسی در Loar تصدی و نامزد اریک گل ها' در آن نقش دارند. در میان چیزهای دیگر Loar متهم شده است در حال اجرا یک آژانس لادن با زباله و که در آن وفاداری نه مدرک تحصیلی منجر به تبلیغات.

گل جوانترین و کم تجربه در این زمینه است که یکی از دو رشته زیر Undersheriff جیم Harpring. گل منتقل کرده تا از نردبان به سرعت پس از پیوستن به این دفتر در سال 2003 بعد از بدست آوردن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد. او صرف چند سال به عنوان آژانس سخنگو.

گل و چاک کربی یک نظامی کهنه که بازنشسته شد در سال 2018 از این سازمان به عنوان یک کاپیتان تنها نامزد برای رهبری یک سازمان است.

که متوقف نشده کربی از بهره برداری سه بازنشسته lawmen — از فلوریدا گشت بزرگراه کلانتر و وزارت امور خارجه از اصلاحات — به عنوان فرمان خود کارکنان است. کربی شده است پررنگ و شفاف با آنچه که او می خواهم انجام دهید اما اعلام دستور هیات جلوتر از زمان می تواند یک سیلی به نمایندگان که سزاوار یک نمایشگاه عکاسی در بالا شغل.

اگر شما فکر می کنم آژانس ناکارآمد است و نیاز به کار مجدد از بالا به پایین کربی و غنی Rosell ممکن است خود تراکم بالا.

بیشتر: دیدن Indian River County نامزد bios و آنچه را در مواضع هستند

Rosell, مدیر امنیت عمومی در رودخانه هند سواحل خواهد بود که برای اولین بار به شما بگویم که او دارای بیشترین تجربه و این چیزی است که این انتخابات مورد است.

یک بازنشسته نیوجرسی دولت سروان پلیس و نظامی کهنه کار و با مدرک کارشناسی ارشد و تدریس تجربه Rosell را دوست دارد به بحث در مورد سیاست های, روش ها و نوآوری های او اجرا شده است.

یکی مشخص شده در ستون مهمان او نوشت: برای TCPalm توضیح داد که ایجاد یک "سیستم هشدار دهنده در جایی که ماموران خودرو متوقف کردن فعاليت آنها تحت نظارت به منظور تعيين منش خود را به تبعیض نژادی و درمان است."

Rosell گفت: خارج ارزیاب کمک خواهد کرد او را ارزیابی آژانس به صورت بالقوه فرماندهی کارکنان. حتی گل می تواند مصاحبه, او گفت:.

"من امیدوارم که او می کند به دلیل چند سال من را معتبر کلانتر نامزد از او" Rosell نوشت: در یک ایمیل.

کیت Touchberry یک نظامی کهنه با مقدار زیادی از تجربه به عنوان یک کاپیتان بازنشسته در ساحل Vero و Fellsmere رئیس پلیس باعث می شود احساس بزرگ. سطح رهبری با مدرک کارشناسی ارشد, Touchberry می آموزد کالج اخلاق و متمرکز در ساخت جامعه اتصالات در Fellsmere.

Touchberry مذاکرات در مورد جامعه "همکاری بر اساس این فرض که جرم و جنایت مشکل اجتماعی است و همه ما باید با هم کار کنند اگر ما به کاهش جرم و جنایت و افزایش کیفیت زندگی ما."

او همچنین در مورد اهمیت رهبری در سازمان های اجرای قانون.

"آن را در بالا شروع می شود و می رود تمام راه را به پایین" او گفت:. "هر افسر یک رهبر است. همه چیز یک افسر می کند و یا نتواند به انجام منعکس کننده بر بقیه سازمان است."

هر چهار نفر گفتند که ایجاد شفافیت بیشتر با کسب درآمدی برای نمایندگان.

Rosell لعنتی آژانس برای عدم شفافیت گفته خود او نمی خواهد که به استخدام یک وکیل برای دفاع از یک پرونده طرح دعوی در دادگاه.

گل کنار خار اتهام عدم شفافیت.

"همه چیز من است, کتاب باز," او گفت:.

سوال این است که اگر انتخاب می گل بود مرد خود را نگه داشتن دارایی های Loar برگ و ریختن بدهی? به عنوان یک خودی گل باید بدانید که در آن فرصت ها را بهبود بخشد.

آیا او تبدیل به اولین سباستین رودخانه دبیرستان فارغ التحصیل برای رسیدن به اوج خود خانه شهرستان اجرای قانون نردبان ساختمان بهتر اداره در طول راه ؟

یا رای دهندگان خواهد بود بهتر خدمت دیگر بالا, نامزد Touchberry که یک رکورد از ساختمان جامعه اعتماد و البته با کوچکتر آژانس ؟

گل شده است یک کلید قابل رهبر در یک مقدار بزرگتر آژانس از Touchberry است. او امیدوار است را به کلانتر, به دنیای دیجیتال از امنیت عمومی تنظیم یک چشم انداز برای سال 2030.

Touchberry ممکن کلانتر شما می خواهم احساس اعتماد به نفس بیشتری با میان یک تراژدی است. اما گل شده است و در خط مقدم ،

در این مرحله ما فقط می توانیم توصیه می کنیم انتخاب گل اگر شما خوشحال هستند با چگونه کلانتر دفتر کار کرده است; یا Touchberry اگر شما فکر می کنم آن نیاز به بهبود قابل توجهی.

TCPalm نامزد توصیه ها تصمیم جمعی توسط آن هیئت تحریریه. توصیه مبتنی بر معیارهای حزبی که اولویت بندی بهترین نامزد برای جامعه محلی ما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن