شرق ناپل خانه سالمندان منتقل 24 ساکنان به یکی دیگر از امکانات برای ایمنی در برابر COVID-19 عفونت

لیز فریمن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:55 PM EDT 29 مه سال 2020دو ده ساکنان ManorCare پرستاری & مرکز توانب

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

دو ده ساکنان ManorCare پرستاری & مرکز توانبخشی در شرق ناپل منتقل شدند این هفته به دلیل 120 تخت پردیس در حال تجربه گسترده COVID-19 عفونت به گفته مقامات بهداشتی دولت.

ساکنان مهاجرت منفی بودند COVID-19 با توجه به ManorCare سلامت سیستم تولدو-بر اساس شرکت است که صاحب ناپل مرکز در 3601 لیکوود بلوار.

ساکنان منتقل شدند به یکی دیگر از ManorCare تسهیلات در شرق ناپل.

در سمت چپ باقی می ماند و در انزوا در خانه سالمندان هستند 35 ساکنان و 13 کارکنان که باید آزمایش مثبت برای این ویروس با توجه به کریستین Hollingsworth سخنگوی وزارت فلوریدا سلامت در ذغال سنگ شهرستان است.

بیشتر: 'عظیم الجثه تلاش برای تست تمام فلوریدا و خانه های پرستاری COVID-19 آهسته لجستیکی و ارتباطات و چالش ها

وزارت امور خارجه داده ها نشان می دهد 11 ساکنان درگذشت ManorCare در لیکوود از COVID-19 علائم مربوط.

"در این نقطه ManorCare در لیکوود است نه اعتراف به مشتریان جدید" Hollingsworth گفت. "متاسفانه ما نمی دانیم که اگر تمام مشتریان که آزمایش مثبت منتقل شده اند."

هیچ پرستاری در خانه و یا در دراز مدت مراقبت از تسهیلات در ذغال سنگ است نقل مکان ساکنان از طریق یک دولت تصمیم به دلیل عدم توانایی خود را برای منزوی کردن ساکنان که شناخته شده و یا مشکوک به داشتن ویروس مطابق با دولت دستورالعمل Hollingsworth گفت.

مقامات بهداشت عمومی در وزارت بهداشت و درمان در لی شهرستان و در حالت اضطراری مدیریت بخش نمی تواند رسید و برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا دیگر خانه های سالمندان و یا تسهیلات مراقبت دراز مدت در سراسر فلوریدا گفته شده را به اقدام مشابه.

کارشناسان می گویند خانه های سالمندان و دیگر مراقبت دراز مدت امکانات در یک زمین پرورش برای COVID-19 در میان آنها افراد مسن و پزشکی در معرض خطر ساکنین با بخش عمده ای از دولت و میر ناشی از این ویروس اتفاق می افتد در خانه های سالمندان با توجه به وزارت بهداشت داده است.

آژانس دولتی برای مدیریت بهداشت و درمان است که صلاحیت این دادگاه ها بیش از خانه های سالمندان با صدور بخشنامه مارس 5 که تمام خانه های سالمندان باید انتقال افراد آلوده و یا مشکوک اگر مرکز نمی تواند حفظ استانداردهای تعیین شده توسط مراکز کنترل بیماری و حفاظت COVID-19 پاسخ.

CDC استاندارد شامل داشتن اختصاصی واحد یا بخش است که جدا و متمایز از غیر COVID-19 ساکنان با کارکنان اختصاص داده شده به مراقبت از بیماران آلوده.

دولت گزارش 1,627 ساکنان خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت باید آزمایش مثبت برای COVID-19 و 2,447 ساکنان منتقل شده اند. که می تواند شامل انتقال به بیمارستان خبر داد. یکی دیگر از 2,082 کارکنان از خانه های سالمندان و دیگر مراقبت طولانی مدت مراکز آزمایش مثبت, با توجه به وزارت بهداشت داده است.

خانه های سالمندان باید با افزایش نظارت از ساکنان که بیمار هستند از جمله ارزیابی علائم حیاتی, علائم سطح اشباع اکسیژن حداقل سه بار یک روز در میان سایر پروتکل ها با توجه به استاندارد CDC.

وزارت بهداشت در ذغال سنگ فرستاده اپیدیولوژی به ManorCare در لیکوود و این تصمیم با دولت مراقبت های بهداشتی آژانس به حرکت ساکنان که آلوده شده است با COVID-19, Hollingsworth گفت.

بیشتر خانه های سالمندان در نظر گرفتن بیماران بیمارستان? تصمیم سختی با کروناویروس

در فلوریدا ManorCare خدمات بهداشتی درمانی صاحب 221 خانه های پرستاری با 2,300 ساکنان و 11 کمک امکانات زندگی با حدود 700 ساکنان بهترین Beckert سخنگوی این شرکت است.

24 ساکنان منتقل شدند به ManorCare خدمات بهداشتی - Lely کف دست نیز در شرق ناپل.

همه خانواده ها از مهاجرت ساکنان مطلع شده است و ساکنان تحت ارزیابی پس از حرکت با توجه به شرکت.

در یک بیانیه ManorCare گفت: حتی اگر این پروتکل برای جلوگیری از گسترش ویروس آن کار کرده است با سازمان های دولتی برای بهبود مراقبت از بیمار و بهبود از جمله آموزش کارکنان در اقدامات کنترل عفونت, استفاده, شخصی, دنده محافظ و مطابق با اصول بهداشتی ساختمان.

این تصمیم به حرکت ساکنان که آزمایش منفی برای COVID-19 در بهترین منافع خود را با توجه به این بیانیه.

"ما متوجه این نگران کننده است, زمان برای, خانواده, اما ما با احتیاط در محل ما می توانیم گام های لازم برای اطمینان از همه ایمنی" در بیانیه ای گفت:. "ما در حال اقدام از فراوانی از احتیاط و زیر ما تخلیه اضطراری برنامه و انزوا اقدامات احتیاطی برای انتقال صاف."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن