'سواحل شرق بوده است بسیار آرام است.' فلوریدا کوسه حملات رها در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

جیم Waymer فلوریدا امروزمنتشر شده 12:26 PM EDT Jun 19, 2020Coronavirus همه گیر بود و یکی از نقره پوشش این سال:

توسط ABTINNEWS در 30 خرداد 1399

Coronavirus همه گیر بود و یکی از نقره پوشش این سال: کمتر حمله کوسه.

با مردم کمتر در آب نیش, حمله کوسه در سراسر جهان کاهش یافته است به احتمال زیاد به دلیل تمام سواحل بسته و گسترده قرنطينه کارشناسان در دانشگاه فلوریدا بین المللی حمله کوسه فایل مشکوک.

از Jan. 1 تا 18 ژوئن وجود دارد تنها 18 بی کوسه گزش تایید در سراسر جهان از 24 بیش از مدت زمان مشابه در سال 2019 و 28 در سال 2018 است. هفت نفر از این سال گزش بودند در ایالات متحده در فلوریدا آب. سه بی دلیل حملات منجر به مرگ و میر — دو در استرالیا و یکی در کالیفرنیا از سال گذشته در مجموع دو مرگ. دو گزش اتفاق افتاده در هاوایی تنها با یک نیش همچنین در کالیفرنیا دلاور و کارولینای شمالی است.

"این واقعیت که ما در در این زمان از سال با تنها دو گزش در فلوریدا نشانه آن است که چیز دیگری است که در بازی" تایلر, بازی بولینگ, مدیر آیساف گفت: در آزادی.

گفت: بازی بولینگ "COVID-19 است که پاسخ واضح هر چند ممکن است عوامل دیگر."

فلوریدا تا به حال شمارش هشت گزش توسط اواسط ماه ژوئن در سال 2019 و هفت در سال 2018 است. در این سال کارشناسان تایید کرده اند دو جزئی گزش در دولت تا کنون در Duval و بروارد شهرستانهای استان است.

Coronavirus: به عنوان COVID-19 سنبله فلوریدا مقامات بهداشت تقلا برای ردیابی خطر بالا اطلاعات تماس

COVID-19 سنبله: Brevard می بیند بزرگترین واحد-روز مورد پرش با 43 مورد

در آوریل 7, Stacy Orosz گاز گرفته بود در پا و مچ پا توسط یک کوسه در حالی که او و شوهرش ور رفته از گذشته به استراحت و نشستن در خود surfy حدود ساعت 10 صبح در نزدیکی شمال خیابان اول و دوم شمالی خیابان در کوکو بیچ. Orosz برآورد نیش آمد از 6 پا گاو کوسه.

آیساف کارشناسان در حال حاضر شده است مستند غیر معمول کاهش کوسه گزش در سال های اخیر است. در سال گذشته 64 بی دلیل حملات در سراسر جهان بودند 22 درصد افت از جدید ترین پنج سال به طور متوسط 82 حوادث سالانه است. اما در این سال این تعداد تا کنون حتی یک شیب قابل توجهی در روند رو به پایین بازی بولینگ گفت.

در مقایسه با 20 سال گذشته در این سال روابط 2005 برای کمترین تعداد از کوسه گزش ثبت شده از ژانویه تا مه با 15 بی دلیل حملات در مقایسه با متوسط حدود 25.

بولینگ و گاوین Naylor, مدیر فلوریدا, موزه تاریخ طبیعی کوسه برنامه های تحقیقاتی بررسی همه انسان و کوسه فعل و انفعالات. آنها تمرکز بر روی نیش آغاز شده توسط یک کوسه ماهی در زیستگاه های طبیعی آن با هیچ انسانی تحریک.

"سواحل شرق بوده است بسیار آرام و که در آن ما را انتخاب کنید تا blacktips و گاه به گاه گاو کوسه" و بولینگ گفت.

چند اضافی کوسه حوادث باقی می ماند در دست بررسی وی افزود گزش می تواند تغییر طبقه بندی به عنوان اطلاعات بیشتر در دسترس می شود.

بسیاری از سواحل فلوریدا پارک ها و رمپ قایق بسته در نقاط مارس, آوریل, است و ممکن است با محدودیت های باقی مانده در اثر در برخی از استان ها در فعالیت های از قبیل حمام آفتاب, ساحل-دسترسی به پارکینگ و تعداد زیادی از بازدید کنندگان.

منظره ای زیبا: نهنگ راست او گوساله و دلفین ها شنا هم در کیپ کاناورال فلوریدا ساحل

مبارک روز ولنتاین؟: فلوریدا مرد نام یک کوسه پس از همسرش

در حالی که حملات کوسه ها پایین شناگران و خوانندگان نباید خود را پایین تر گارد بولینگ هشدار داد. نیش شماره تمایل به افزایش در ماه جولای ارتفاع تعطیلات فصل, او گفت:, و شهریور ماه است که آغاز سالانه blacktip کوسه مهاجرت از کارولینای شمالی به جنوب فلوریدا.

احتمال گاز گرفته شدن توسط یک کوسه بسیار کم هستند اما آیساف ارائه می دهد توصیه های در مورد چگونه به کاهش خطر حمله کوسه یا دفع یک حمله کوسه مشاوره خوانندگان به خصوص مراقب باشید در سواحل ترک و به نگه داشتن یک کیت کمک های اولیه و تورنیکه در دست است.

"دوستان سیستم است که همیشه کلید," او گفت:. "شما همیشه باید کسی که با شما و یا اجازه دهید کسی می دانم که در آن شما در حال رفتن و هنگامی که شما انتظار می رود به بازگشت."

با توجه به بین المللی حمله کوسه فایل به طور متوسط 59,664 مردم مرگ از آنفولانزا هر سال در ایالات متحده آمریکا است که 1 در 63 خطر مرگ در طول یک عمر است. در مقایسه وجود دارد 1 در 3.7 میلیون نفر در معرض خطر مرگ ناشی از حمله کوسه در طول یک عمر است.

اگر این داستان های محلی هستند برای شما مهم است ما را حمایت با تبدیل شدن به یک مشترک. در حال حاضر شما می توانید سعی کنید یک اشتراک دیجیتال برای $3 برای 3 ماه.

جیم Waymer است محیط خبرنگار در فلوریدا امروز.

تماس با Waymer در 321-242-3663

یا jwaymer@floridatoday.com.

توییتر: @JWayEnviro

Facebook: facebook.com/jim.waymer

پشتیبانی محلی نگاری: در آن شما می خواهم به خواندن بیشتر دولت و اخبار سیاسی, و شما یک مشترک نیست لطفا به اشتراک. برای جزئیات بیشتر به offers.floridatoday.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن