آیا ارتش سپاه منحرف 130 میلیون دلار از EAA مخزن برای کاهش دریاچه اوکیچوبی ترشحات?

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:31 PM EDT مارس 13 سال 2020چه کسی درست و چه کسی غلط در 130 می

توسط ABTINNEWS در 24 اردیبهشت 1399

چه کسی درست و چه کسی غلط در 130 میلیون دلار بودجه رمز و راز باقی مانده است دیده می شود.

سپاه مهندسان ارتش می گوید این پول در بودجه که در آن قرار بود اما فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه در کنگره ایالات متحده برایان ماست و دیگران که نظارت زیست محیطی پروژه های مرمت اصرار دارند آن نیست.

آنها ادعا می کنند ارتش سپاه منتقل شده پول برای ساخت زمین های باتلاقی کشاورزی منطقه مخزن پروژه که طراحی شده است برای جلوگیری از دریاچه اوکیچوبی ترشحات به سنت لوسی و Caloosahatchee رودخانه ها به یک نامربوط فاضالب پروژه در شهرستان سنت لوسی.

آنها همچنین ادعا می کنند این تغییر را به تاخیر می اندازد تکمیل مخزن حداقل یک سال.

ارتش سپاه اصرار دارد آن را حرکت نمی کند و مخزن پروژه در مسیر به پایان خواهد رسید در 2028 به عنوان برنامه ریزی شده.

نه در همان صفحه

در مخزن پروژه شرکای اولیه مذاکرات سپاه گفت: پول خواهد بود در آن 2021-22 سال مالی بودجه SFWMD سخنگوی Randy Smith گفت TCPalm شنبه.

"تمام اشخاص علاقه مند نه فقط منطقه اعتقاد وجود دارد خواهد بود بودجه برای ساخت و ساز از EAA مخزن" اسمیت گفت. "اما هنگامی که ما واقعی بودجه پیشنهادی آن وجود ندارد."

ماست های پالم سیتی جمهوری خواه که نشان دهنده گنج ساحل موافقت کرد.

"ما بود که تصور به عنوان" معاون رئیس ستاد براد استوارت گفت TCPalm.

بیشتر بخوانید منطقه در برگه به عضو هیئت مدیره

یک واقعیت را ورق SFWMD فرستاده شده به عضو هیئت مدیره Jacqui Thurlow-Lippisch از سیوال نقطه گفت: سپاه "منحرف" در حدود 130 میلیون دلار جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهادی بودجه "به دور از EAA مخزن و نسبت به یک پروژه در شهرستان سنت لوسی ربطی به دریاچه اوکیچوبی ترشحات."

"این EAA مخزن است مانند پرچم ما در حال حمل در جنگ برای آب پاک در سنت لوسی رودخانه Caloosahatchee رودخانه و زمین های باتلاقی," Thurlow-Lippisch که نوشته شده این منطقه در یادداشتی در وبلاگ خود گفته TCPalm. "من نمی خواهم که پرچم را به سقوط به زمین است. من می خواهم به نگه داشتن آن بالا است."

'شروع' تعیین

سپاه همچنین "ساخته شده یک سیاست یک طرفه تماس بگیرید که مخزن مورد نیاز یک شروع جدید' تعیین" این SFWMD اعلام کرد.

در حال تعیین یک "شروع جدید" معنی این پروژه را مجبور به رفتن را از طریق بیش اداری hoops برای دریافت فدرال ساخت و ساز کمک های مالی دولت فدرال به طور کلی و سپاه به طور خاص خواهد و نه پول صرف ساخت پروژه های موجود و آنها را تکمیل و نسبت به گسترش پول موجود در میان یک دسته از پروژه ها و پیشرفت کند.

با "شروع جدید" تعیین soonest بودجه ساخت و ساز در دسترس خواهد بود برای مخزن ساخت و ساز خواهد بود مالی سال 2021 که شروع Oct. 1, 2021.

مخزن ساخت و ساز انتظار می رود که حداقل هشت سال است.

افراشته گفت: یک شروع جدید تعیین مورد نیاز نیست زیرا کنگره مجاز EAA مخزن به عنوان یک اصلاح به موجود مرکزی باتلاقی برنامه ریزی پروژه.

"جهت ما به ارتش و سپاه بود به عنوان سریع که ممکن است به آن ساخته شده است" ماست گفت: در یک ایمیل. "در حال حاضر حرفه ای وکلا در ارتش سپاه' [سی] ستاد تصمیم گرفته اند به طور کامل چشم پوشی از سفارشات خود را از کنگره و آن را تهدید به تاخیر در ساخت و ساز در مخزن توسط حداقل یک سال اگر نه بیشتر."

بیشتر: تهمت نشانه لایحه اجازه, اما نه بودجه, مخزن برای کاهش دریاچه O تخلیه

Sanibel شهردار کوین Ruane نیز مورد تردید انحراف پول از EAA مخزن و گفت: هفته گذشته در یک زوم جلسه از جنوب فلوریدا اکوسیستم ترمیم نیروی کار آن است که "اولویت" خود شهر فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و رئیس جمهور.

بیشتر: گروه های زیست محیطی اصرار سپاه به طراحی مجدد بزرگنمایی مخزن پروژه

دوستان از باتلاقی' مدیر اجرایی همچنین با انتقاد از انحراف.

"این بی معنی اداری موانع اعمال شده توسط ارتش و سپاه" حوا نمونه گفت: در یک ایمیل به TCPalm جایی که او قبلا نظر سردبیر "و آن را به تاخیر پیش بینی ترین زمین های باتلاقی پروژه مرمت دهه."

C-23/C-24 پروژه

این سروصدا پروژه در شهرستان سنت لوسی تماس برای ساخت دو مخزن به آب از غرب C-23 و C-24 کانال ها و پاک کردن آب قبل از آن را منتشر سمت سنت لوسی رودخانه و مرداب به رود.

این پروژه است که میله میله برای دریافت 130 میلیون دلار در اختیار رئیس جمهور پیشنهاد بودجه سرهنگ اندرو کلی ارتش فرمانده کل سپاه برای, فلوریدا گفت در مارس 5, Martin County جلسه کمیسیون. او نگفت پول آمده از EAA مخزن.

وجود دارد هیچ "تغییر در بودجه" سخنگوی سپاه جان کمپبل گفت TCPalm اضافه آژانس پیشنهاد 130 میلیون دلار برای C-23/C-24 پروژه "و من شنیده ام چیزی را نشان می دهد که ما تا کنون انحراف از آن است."

سپاه مسئول طراحی و ساخت C-23/C-24 پروژه. این SFWMD انتظار برای تکمیل نقش خود را از خرید زمین برای این پروژه در ماه اوت است.

ساخت و ساز از سروصدا درمان منطقه است که انتظار می رود برای شروع در سال مالی 2022 و تکمیل شود دو سال پس از آن. شمال و جنوب مخازن باید تکمیل شود در حدود 10 سال است.

Thurlow-Lippisch گفت که او با پشتیبانی از C-23/C-24 پروژه نه فقط بیش از مخزن.

"این بسیار مهم است به سنت لوسی رودخانه, اما آن را طراحی شده برای برش دریاچه O ترشحات مانند EAA مخزن است," او گفت:. "بله رودخانه کثیف می شود آب از کانالهای اما آن مقایسه نیست به آب سیاه و جلبک ها است که می تواند بیرون آمدن از این دریاچه است."

EAA مخزن اولویت?

این EAA مخزن باقی می ماند SFWMD اولویت آن را به عنوان مزایای دریاچه ای فلوریدا خلیج باتلاقی و سنت لوسی و Caloosahatchee مصب اسمیت گفت.

"این یک پیروزی-پیروزی-پیروزی-پیروزی-پیروزی پروژه," او گفت:.

به 1.6 میلیارد دلار پروژه متشکل از یک مخزن برای نگهداری بیش از حد دریاچه ای آب تا زمانی که آن را تمیز می شود توسط یک مرد ساخته شده مارش و ارسال جنوبی. سپاه خواهد ساخت مخزن و SFWMD خواهد ساخت مارش. هر سازمان خواهد پرداخت نیمی از هزینه.

سپاه تایید مجوز در اواسط آوریل برای SFWMD برای ساخت مارش. که شروع به کار مارس 20 و انتظار می رود برای تکمیل دسامبر 2023 اگر چه بخش هایی از این پروژه می توان به خدمات فشرده زودتر.

بیشتر: ساخت و ساز آغاز می شود در EAA مخزن پروژه به عنوان سپاه مسائل اجازه

استفاده می شود که در رابطه با دیگر موجود و برنامه ریزی پروژه های مخزن پروژه است و انتظار می رود به منظور کاهش تعداد آسیب ترشحات از دریاچه ای به سنت لوسی و Caloosahatchee رودخانه با 63% است.

آن را نیز ارسال خواهد شد به طور متوسط 120.6 میلیارد گالن آب تمیز هر سال به زمین های باتلاقی فلوریدا خلیج که به شدت نیاز به آب شیرین در طول فصل خشک.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن