دنیس هادسون تبدیل شدن به اجرایی رئیس Seacoast بانک; چاک شیفر نام رئيس جمهور

پل Ivice ویژه به TCPalmمنتشر شده 6:04 PM EDT Jun 15, 2020استوارت – دنیس هادسون سوم که رهبری Seacoast Banking C

توسط ABTINNEWS در 27 خرداد 1399

استوارت – دنیس هادسون سوم که رهبری Seacoast Banking Corp. برای 28 سال را تبدیل به اجرایی رئیس هیئت مدیره بانک در ماه دسامبر.

چاک شیفر — که قبلا معاون اجرایی رییس جمهور و رئیس اجرایی و رئیس امور مالی — ترویج شده است به رئیس جمهور و رئیس اجرایی و در ماه دسامبر را تبدیل به مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره.

به عنوان بخشی از انتقال کنترل تریسی Dexter ترویج شد به معاون اجرایی رئیس جمهور و CFO و خزانه دار جنینگز "جی" واکر پیشنهاد شد به معاون اجرایی رییس جمهور و خزانه دار و مدیر استراتژی شرکت های بزرگ.

دکستر یکی از دو زن معاون اجرایی رئیس جمهور در Seacoast.

در طول هادسون تصدی به عنوان Seacoast مدیر عامل شرکت او رشد کرده است این بانک از کمتر از $1 میلیارد دلار دارایی در سال 1992 به $7.4 میلیارد دلار از مارس 31. او همچنین رهبری گسترش Seacoast پا فراتر از گنج ساحل به فورت Lauderdale این شهر ساحلی دایتونای منطقه اورلاندو و به تمپا بازار و همچنین به اوکیچوبی و شهرستانهای اطراف از طریق استراتژی تهاجمی کسب.

بیشتر: Seacoast بانک دستیابی به تمپا مبتنی بر آزادی بانک

Seacoast آثار ریشه های آن را به Indian River County بانک در Sebastian تاسیس در سال 1926 توسط هادسون پدربزرگ دنیس هادسون Sr.

برای پر کردن جای خالی سمت چپ پس از سه دیگر استوارت مبتنی بر بانک های شکست خورده با توجه به فلوریدا زمین-بوم سقوط در اواخر دهه 1920 هادسون پدربزرگ باز شهروندان بانک استوارت در فوریه سال 1933.

مدت کوتاهی پس از هادسون در زمان بیش به عنوان مدیر عامل در سال 1992 از پدرش دنیس هادسون جونیور که در ماه آوریل در سن 92, شهروندان بانک رتبه 260th در کشور با سپرده سهم بازار از کمتر از یک دهم از 1% از اطلاعات فدرال بیمه سپرده شرکت را نشان می دهد.

همانطور که از تاریخ 30 ژوئن 2019, آخرین FDIC اطلاعات موجود نشان می دهد Seacoast در 20 در فلوریدا با سپرده سهم بازار از 0.9 درصد بوده است.

به عنوان رئیس اجرایی هادسون اطمینان را به یک انتقال بدون درز برای این شرکت به عنوان شیفر فرض نقش جدید خود از رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت Seacoast گفت: در انتشار اخبار دوشنبه.

"در حالی که نقش من را در ماه دسامبر به عنوان رئیس اجرایی و به عنوان بزرگترین فرد سهامداران تعهد من به اطمینان این شرکت همچنان به بهتر قوی تر از همیشه" هادسون گفت. "من نفوذ برای حفظ فرهنگ ما و حمل در خانواده من میراث خدمات به مشتریان و پشتیبانی برای جوامع ما در خدمت باقی خواهد ماند."

بیشتر: Seacoast برای به دست آوردن اولین بانک از سواحل پالم

هادسون کار کرده و از نزدیک با هیئت مدیره هماهنگ و موزون برنامه ریزی و آماده سازی برای, انتقال, انتشار گفت.

"ما در حال انتقال رهبری با توجه به دقیق و روشمند برنامه ما در حال حاضر در محل برای برخی از زمان" هادسون گفت: در انتشار اخبار. "در طول چند سال گذشته چاک نشان داده است از طریق اجرای عالی ما رشد متوازن استراتژی است که او فرد مناسبی برای رهبری Seacoast. او شده است ابزاری در موقعیت Seacoast برای چه خواهد بود و آینده پر جنب و جوش."

شیفر در فلوریدا مادری که پیوست Seacoast در سال 1998 به عنوان یک تحلیلگر مالی شد معاون ارشد رئیس جمهور و کنترل از 2005-2013 و رهبری شرکت جامعه-گروه بانکی از سال 2013 تا ژانویه 2017, زمانی که او پیشنهاد شد به معاون اجرایی رئیس جمهور و CFO.

او منصوب شد COO و CFO در مارس 2019.

شیفر دارای مدرک کارشناسی را در امور مالی از دانشگاه ایالتی فلوریدا و در حسابداری از دانشگاه فلوریدا آتلانتیک; یک کارشناس امور مالی تخصص از دانشگاه مرکزی فلوریدا; و فارغ التحصیل مدیریت پیشرفته برنامه در دانشگاه وارتون پنسیلوانیا مدرسه کسب و کار. او یک حسابدار دارای مجوز در فلوریدا.

به عنوان یک راننده کلیدی در رشد شرکت استراتژی شیفر شد ابزاری مؤثر در Seacoast خرده فروشی و تجاری و بانکی و ثروت و دیجیتال و غیر شعبه توزیع استراتژی و همچنین طراحی و کار در سراسر سازمان در تمام سطوح برای رانندگی نظیر پیشرو درآمد عملکرد.

پل Ivice محلی نویسنده مستقل است. اگر دوست دارید مقالات مانند این و دیگر TCPalm پوشش Treasure Coast, اخبار, لطفا برای حمایت از ما روزنامه نگاری و مشترک شدن در حال حاضر.

.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن