مشتریان شکایت هرتز بیش از غلط سرقت, گزارش دستگیری در جرم و شبه جرم ادعا

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهانتشار: 10:00 AM EDT Jul 23, 2020نزدیک به دو ده هرتز مشتریان شکایت شرکت بیش از

توسط ABTINNEWS در 2 مرداد 1399

نزدیک به دو ده هرتز مشتریان شکایت شرکت بیش از آنچه که خود منجر وکیل توصیف به عنوان "عظیم شرکت رسوایی است."

در طرح دعوی در دادگاه به شاکیان — از کشورهای مختلف از جمله فلوریدا و تگزاس و می سی سی پی — ادعای آنها دروغ دستگیر — و در برخی موارد زندانی — به دلیل غیر قانونی راه هرتز گزارش اجاره خودرو دزدی به مقامات محلی.

این اقدام مدنی واصل شد به عنوان یک جرم و شبه جرم در دادگاه های ایالتی در ایالت دلاور که در آن هرتز پدر و مادر شرکت که مقر آن در جنوب غربی فلوریدا ثبت شده در 2015.

بر خلاف در یک کلاس اقدام شاکیان خسارت در نظر گرفته شده به صورت جداگانه در یک جرم و شبه جرم و نه به عنوان یک گروه با توانایی برای تک موارد هنوز هم به رفتن به دادگاه.

شاکیان — 20 در همه — نه تنها تحت پیگرد شرکت مادر Hertz Global Holdings اما یک تعداد انگشت شماری از شرکت های وابسته به آن و سابق و فعلی افسران مدیران و سرمایه گذاران برای "صداقت و بدتر عطف بالقوه اختلافات مدنی" به کیفری سرقت گزارش و تعقیب.

ادعای شامل حبس نادرست غفلت مخرب سوء استفاده از روند و پیگرد قانونی و عمدی از پریشانی روحی.

در میان متهمان سه نفر از Hertz Global سابق اجرائی و همچنین آن زمان یک پل سنگ و پنج شرکت وابسته به سرمایه گذار میلیاردر Carl Icahn که به فروش می رسد خود را 39 درصد سهام هرتز در از دست دادن نزدیک به 2 میلیارد دلار در ماه مه.

ادعا می کند به طور خلاصه ، هرتز دارای یک الگوی غلط گزارش وسایل نقلیه به سرقت رفته به دلیل "شکسته سیستم های کامپیوتری" و این شرکت را نادیده گرفته است این مشکلات برای سال گفت: فرانسیس الکساندر Malofiy از شاکیان منجر وکیل مستقر در پنسیلوانیا است.

"هرتز سیاست های, روش ها و شیوه های نامتناسب محکوم فقیر و اقلیت به زندان و پیگرد قانونی در حالی که فرض گناه خود را. بسیاری از این افراد بی گناه — فاقد پول و دسترسی به موثر خدمات حقوقی — باقی می ماند به ناحق زندانی برای ماه به عنوان موارد خود را به آرامی در باد راه خود را از طریق دادگاه" Malofiy در دادگاه گفت براده.

وقتی پرسیده شد که در مورد کت و شلوار هرتز سخنگوی لورن درخشش ارائه شده یک شرکت بیانیه قاطعانه دفاع از خود است.

در این بیانیه اجاره ماشین پایونیر گفت: "به طور گسترده بررسی طرح دعوی در دادگاه و شدت اختلافات ادعا می کند."

"ما وارد شواهد قابل توجهی وجود دارد و با شور و نشاط دفاع از پرونده ما در دادگاه" هرتز اعلام کرد. "اکثریت قریب به اتفاق این ادعا شامل مستاجرها که دستگیری ناشی از شکست خود را به بازگشت به اجاره وسایل نقلیه برای هفته گذشته و تاریخ خود را به دلیل تخلف از قرارداد اجاره و ما با وجود تلاش های مکرر برای برقراری ارتباط با آنها در مورد وضعیت وسیله نقلیه است."

Malofiy مخالف گفت: مشتریان خود را در حال گناه قربانیان هرتز را به شیوه های بد که هیچ راز به این شرکت است.

"آنها می دانند که آنچه انجام می دهند," او گفت: این شرکت در یک مصاحبه تلفنی. "آنها می دانند که آنچه آنها انجام می دهند اشتباه است."

رشد شکایات

پس از پر کردن کت و شلوار Malofiy گفت که او دریافت تماس های متعدد از دیگران که ادعای آنها دروغ دستگیر و در زندان به دلیل هرتز گزارش غلط خود را اجاره وسایل نقلیه به سرقت رفته است.

به عنوان کلمه همچنان به گسترش در مورد کت و شلوار تعدادی از شاکیان پیوستن به آن به راحتی می تواند دو, او گفت:.

"در دو هفته آینده ما احتمالا بیش از 30 یا 40," او گفت:.

شاکیان به دنبال جبران خسارت برای همه چیز از مشاغل از دست رفته و حقوق و دستمزد به استرس های روحی و روانی. آنها همچنین درخواست خسارت تنبیهی به دلیل آنها می خواهند به مجازات هرتز و دیگر متهمان و به تنظیم یک مثال از چگونگی عمل می کنند.

این اولین بار نیست هرتز که عمل هرتز دلار و صرفه جو مارک مواجه شده است و طرح دعوی در دادگاه بیش از آن اجاره سرقت خودرو و شیوه های گزارش. اولین موارد ظاهر بیش از پنج سال پیش است.

هرتز با موفقیت دفاع از خود را در برخی از موارد قبلی در حالی که آن را از دست داده و یا حل و فصل آنهایی که دیگر.

پس از سال 2016 Malofiy نشان داده شده است مشتریان فردی در غلط سرقت مناسب در برابر هرتز. در مورد داوران اهدا شاکی در فیلادلفیا $100,000 در جبران خسارت بر اساس ادعای بازداشت غیر قانونی برای grand theft auto — جنایت — بی ارزش و گذراندن 12 سال در زندان. مدت کوتاهی پس از جایزه میگیرد طرف به یک توافق با "بدون پذیرش تخلف"

با توجه به دادگاه براده.

غلط دستگیری Malofiy گفت: رخ دهد به دلیل هرتز سیستم های کامپیوتری تولید نادرست پرداخت, اطلاعات, حذف اطلاعات در اجاره پسوند و نابود حیاتی دیگر مستاجر اطلاعات و شرکت نتواند به بررسی و یا بررسی خود را سرقت بسته های قبل از پر کردن آنها با مقامات محلی.

"کاملا گیج"

شاکی در جرم و شبه جرم شامل Shontrell هیگز که زندگی در میرامار فلوریدا و تحت تعقیب قرار بود در شهرستان Broward. در شکایت او مدعی او صرف بیش از 170 روز در زندان "صرفا به عنوان یک نتیجه از هرتز را نادرست گزارش پلیس."

زمانی که ماموران نشان داد تا به دستگیری هیگز در حالی که او takeout با مادر تعمیدی او در یک Little Caesars رستوران در مارس سال گذشته, او ادعا می کند او "کاملا گیج."

"این یک شوک به من," او گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "من می دانستم که من تا به حال پرداخت برای ماشین. من فکر کردم این یک شوخی بود ،

هرتز را سرقت گزارش شامل هیچ چیزی در مورد شرکت خود را گسترش قرارداد اجاره و یا تماس با شرکت برای ارائه یک کارت اعتباری جدید برای پوشش هزینه های اضافی Malofiy گفت: قرار دادن او را در یک نقطه ضعف بزرگ در تلاش برای دفاع از خودش.

هیگز ماند در زندان برای 37 روز تا اولین جلسه دادگاه جدا از نامزدش و دو فرزند. هنگامی که خود را مدافع او گفت: در آن جلسه که او تا به حال به اعتراف به هیچ مسابقه و یا یکی دیگر از صرف چهار سال پشت میله های زندان در انتظار یکی دیگر از شنوایی هیگز گفت: او به توافق را قبل از تنظیم قرارداد اجازه می دهد او را به خانه بروم.

"راستش اگر آنها از من خواست به رنگ دادگاه برای رفتن به صفحه اصلی من نقاشی دادگاه به خانه بروم" او گفت:.

یک درخواست جدید

طولانی نیست پس از بیرون آمدن از زندان هیگز در زمینه حرکت به برداشت او درخواست پس از یادگیری از یک جستجوی آنلاین است که Malofiy تا به حال به نمایندگی از مشتریان دیگر مانند او که تا به حال مواجه با مشکلات مشابه با هرتز. زمانی که قاضی او را تکذیب کرده حرکت در دادگاه بدوی او را به دادگاه تجدید نظر به یک بالاتر.

او در حرکت است هنوز در انتظار در فلوریدا چهارم دادگاه تجدید نظر که شنیده شفاهی در مورد جولای 14. یک تصمیم ممکن است برای هفته ها یا حتی ماه.

هیگز اجاره یک وسیله نقلیه از هرتز چرا که او نمی تواند استطاعت به تعمیر خود در زمان و این شرکت ارائه بهترین معامله او می تواند پیدا کردن او گفت: اما کمی به او می دانم که چقدر این تصمیم خواهد upend زندگی خود را.

در حالی که هیگز در ابتدا صرف کمی بیش از یک ماه در زندان او فرود آمد وجود دارد دوباره پس از شکست به پرداخت جبران به هرتز نیاز از او درخواست مقرون به صرفه است که او ادعا می کند او به طور کامل نمی فهمم و نمی تواند استطاعت.

به عنوان یک نتیجه از معامله با هرتز هیگز گفت که او نمی تواند فارغ التحصیل از دانشکده پرستاری به عنوان برنامه ریزی شده و او هنوز در تلاش برای پایان دادن به نیازهای خود را برای کسب مدرک خود. او گفت: خانه بهداشت مراقبت از کسب و کار شود و او در تلاش برای پیدا کردن کار و رفت و بدون چک برای چند ماه به دلیل سابقه کیفری تا زمانی که او در نهایت در بر داشت یک کارفرما مایل به گرفتن شانس در او.

او نیز مقصر می داند سقط جنین در وضعیت استرس زا با هرتز و می گوید: مصیبت چپ او و فرزندان او با ترس و اضطراب است.

"سخت است. من قصد ندارم به دروغ. من قادر به خواب است اما در هر حال حاضر و پس از آن من یک کابوس" هیگز گفت.

او به جرم و شبه جرم علیه هرتز و دیگر متهمان عمدتا چرا که او گفت که او می خواهد بیشتر مردم به دانستن در مورد این نوع از مشکلات او و دیگر مستاجرها باید در مواجهه با این شرکت و برای جلوگیری از شیوه های ناعادلانه یک بار و برای همه است.

"من نمی خواهم آنها را از بین بردن زندگی مردم است. مردم بی گناه را زندگی می کند. آن معنا ندارد," هیگز گفت.

یکی دیگر از بازداشت

شاکی ژولیوس Burnside تحت تعقیب قرار بود در Gwinnett County Georgia در سال 2018 و پس از او به دروغ دستگیر و به سرقت یک خودرو است. در مورد او گفت: او می خواهم در حال حاضر بازگشت و اجاره ماشین هرتز — و برای آن پرداخت می شود ،

در یک مصاحبه تلفنی گفت: شرکت بیمه خود را اجاره او یک وسیله نقلیه از هرتز پس از خود ماشین رو بالغ در تصادف در دسامبر 2017. چند ماه بعد او در زمان بیش از قرارداد اجاره پس از تحت پوشش خود را بیمه سیاست زد که او در انتظار حل و فصل خود را بررسی کنید پس از مواجهه با برخی عوارض غیر منتظره با آن است.

پس از ساخت نهایی خود را پرداخت هرتز در اواخر ماه مارس و بازگشت اجاره ماشین چند روز بعد او آموخته بود وجود دارد یک حکم برای دستگیری او. اشتباه او گفت: او خود را در.

او به اتهام سرقت توسط تبدیل کرد و از عدم "را مشخص بازگشت خودرو" توسط اواسط ماه فوریه گفت: با وجود مصرف بیش از قرارداد اجاره پیش از آن در همان ماه — و شخصا پرداخت برای پسوند های مختلف را با کارت اعتباری خود را.

Burnside صرف چند روز در زندان قبل از خواهر خود یو بی اس در بازار ، پس از آن او تلاش برای به دست آوردن وضعیت حل و فصل شود اما هرتز ساخته شده از هیچ تلاشی برای اصلاح آن, او گفت:.

پس از از دست رفته خود را اول تاریخ دادگاه که او را سرزنش می کردند در یک خانواده اضطراری از دولت Burnside گفت: یک شکارچی فضل او را دستگیر کردند دوباره — و سپس او را صرف نزدیک به هفت ماه در زندان است.

او در نهایت تصمیم گرفت به اعتراف به گناه او گفت: بنابراین او می تواند دوباره با خانواده اش که می خواست او را به "فرو غرور خود" را آزاد کنید.

به عنوان یک نتیجه از اولین بازداشت او از دست داده و یک کار جدید به عنوان یک سر آشپز و برنامه های خود را به حرکت به یک مکان جدید سقوط از هم جدا است.

Burnside گفت: او هنوز از کار بازمانده در کمک مالی از خانواده و دوستان خود.

پس از آزادی از زندان بار دوم او — مانند هیگز — تحقیق هرتز آنلاین و کشف Malofiy و شرکت او تا به حال گرفته شده در موارد مشابه به خود را دارد. او استخدام وکیل به نمایندگی از او, پس زمینه یک حرکت به عقب نشینی خود گناه.

یک قاضی اعطا شده خود حرکت و دادستان کاهش یافته و همه اتهامات علیه او را Burnside گفت.

هنوز اتهامات جنایی باقی می ماند در رکورد خود را چرا که او نمی تواند روند قانونی به مهر اعتقاد خود را و یا پاک کردن آن را در چشم قانون و یا در مکان های عمومی, او گفت:.

از کت و شلوار در برابر هرتز و دیگر متهمان, Burnside, 44, گفت که او امیدوار است برای اهدا می شود جبران خسارت است که می تواند برای پرداخت سنگین و پرهزینه مرحله او باید برای پاک کردن نام خود را و کمک او به عقب بر گردیم روی پای خود را.

او همچنین امیدوار است که طرح دعوی در دادگاه را داستان دوست خود را به مقدم او گفت: مجبور هرتز به تغییر سیاست.

"آن لطمه می زند," او گفت:. "آن لطمه می زند و اقلیت ها. آن لطمه می زند و مردم از رنگ مثل من است و به هیچ گرفتن در اطراف آن است. آنها هستند که اجاره اتومبیل برای مدت زمان طولانی."

"خدمات مخزن"

راه هرتز گزارش اجاره دزدی است که به عنوان "درخشان آن را به عنوان شر" Malofiy استدلال می کند.

آن را موجب صرفه جویی در شرکت "میلیون ها نفر بر میلیونها دلار آن را در غیر این صورت مجبور به صرف به روز رسانی خود را شکسته و سیستم ها و پرداخت های شرکت های بزرگ امنیتی به منظور بررسی هزاران نفر از سرقت گزارش آن باعث می شود هر سال," او گفت:.

Malofiy متهم هرتز با استفاده از سیستم عدالت کیفری به عنوان یک "مخزن سرویس" گفت: در بیش از حد بسیاری از موارد شرکت تولید نادرست گزارش پلیس به دلیل آن را به سادگی از دست می دهد پیگیری از اتومبیل های خود را و یا اطلاعات مربوط به مشتری و آن را یک راه آسان برای دریافت وسایل نقلیه خود را به عقب.

در آن شرکت بیانیه ای در مورد طرح دعوی در دادگاه هرتز را انکار می کند وکیل خصوصیات آن شیوه های کسب و کار گفت: "هشدار مقامات است که همیشه آخرین چاره" اما "گاهی اوقات لازم است پس از همه گزینه ها خسته شده اند برای بازیابی یک خودرو از یک مشتری که حاضر به بازگشت به آن پاسخ نمی, و نمی, ادامه پرداخت."

"هشدار مقامات به طور معمول اتفاق می افتد و در نهایت گسترده چند هفته روند که شامل تلفن و ایمیل و گواهی نامه درخواست مشتری به بازگشت خودرو" این شرکت اعلام کرد.

ایمنی مشتری و مشتری باقی می ماند یک اولویت بالا برای هرتز این شرکت اضافه شده که توسط آن های اخیر شماره 1 رتبه بندی در رضایت مشتری J. D. Power یک رهبر جهانی در تجزیه و تحلیل داده های مصرف کننده و هوش.

زمان بد

جرم و شبه جرم می آید در یک زمان دشوار برای هرتز: آن است که مبارزه برای بقا در میان coronavirus بیماری همه گیر.

طرح دعوی در دادگاه در مارس 21, یک روز قبل از این شرکت به دنبال حفاظت از ورشکستگی پس از دیدن آن درآمد اجاره عملا محو و ارزش آن اجاره ناوگان شاقول با گسترش ویروس کشنده ترک آن ایالات متحده عملیات در تنگه وخیم مالی و قادر به پاسخگویی به بدهی های آن است.

از تشکیل پرونده ورشکستگی قرار دادن خودکار نگه داشتن در طرح دعوی در دادگاه — همراه با دیگر انتظار دادخواهی و اعتباری ادعا می کند به ارائه هرتز با اتاق تنفس آن نیاز به آمده تا با بازسازی آن در نظر دارد.

در یک حرکت به بالابر اتوماتیک ماندن در زمینه ورشکستگی دادگاه Malofiy استدلال می کند در این صورت باید اجازه داده شود برای پیشبرد به دلیل هرتز است درگیر در — و همچنان به تعامل در رفتار او را توصیف به عنوان "بی رحم و غیر قابل تحمل در یک جامعه متمدن."

Malofiy متهم هرتز از تشکیل پرونده برای ورشکستگی حفاظت در بخشی به "ساقه جزر و مد از مشتریان سابق رو به جلو در آینده به جزئیات چگونه آنها مورد آزار قرار گرفته توسط شرکت" و برای جلوگیری از پرداخت خسارت آنها بدهکار در حالی که همچنان به شکستن قانون است.

"بدهکاران نمی باید قادر به صدور اوراق بهادار پرداخت پاداش و لذت بردن از مزایای از ورشکستگی در حالی که در همان زمان قرار دادن گناه مصرف کنندگان به سیستم عدالت کیفری" او استدلال خود را در حرکت است.

یک تعداد انگشت شماری از موارد فردی در حال انتظار در برابر هرتز در دادگاه های ایالتی در فلوریدا, دلاور, ویرجینیا و پنسیلوانیا — آورده شده توسط مشتریان به نمایندگی Malofiy.

دادستان درخواست برای لغو اقامت در همه آنها.

هرتز را اعتراض

هرتز است ثبت یک شکایت در دادگاه ورشکستگی درخواست تاکیدی رهایی از نادرست سرقت شاکیان گفت: اگر موارد خود را مجاز به اقدام آنها می تواند "آسیب های جبران ناپذیر" به این شرکت بازسازی تلاش های منحرف آن را رهبری و تخلیه آن پول و منابع است.

این شرکت معتقد شاکیان نخواهد بود "مادی تعصب" و را "قریب الوقوع خطر آسیب و یا از دست دادن" اگر این موارد که همه در مراحل اولیه خود باقی می ماند در خود نگه دارد.

در آن دادگاه تشکیل پرونده هرتز گفت Malofiy ارسال هرتز سابق مدیر عامل کاترین Marinello یک نامه از طرف شاکیان در ماه فوریه "خواستار قابل پرداخت به حل و فصل ادعا می کند در موضوع در اقدامات" و تهدید به فایل بیشتر پرونده های حقوقی اگر آن را نمی کند "به موقع آدرس" خواسته های خود را.

پس از دریافت نامه از Malofiy هرتز گفت: آن را بلافاصله شروع به دنبال این ادعا و پس از یک ماه تحقیقات نشان کاذب دستگیری مدعی شد "به طور کلی meritless" و اتهامات سیستمیک شکست شد "بی اساس است."

وقتی هرتز مشترک یافته های آن با Malofiy این شرکت گفت: "نه برداشت و یا در هر راه خود تجدید نظر خواسته است."

هرتز گفت: وجود یک "قابل توجهی احتمال" آن را با موفقیت بازسازی اگر رهبری باقی می ماند می تواند با تمرکز بر روی آن به جای دادخواهی. بیشتر, آن را استدلال می کند که یک شکست به سازماندهی مجدد فقط نمی خواهد صدمه دیده است سرمایه گذاران و کارکنان, اما به احتمال زیاد نیاز به انحلال دارایی های خود را که مانع سفر, کاهش رقابت در ماشین اجاره صنعت و منجر به از دست دادن ده ها هزار نفر از مشاغل است.

این شرکت همچنین در زمینه 13-صفحه: اعتراض به Malofiy حرکت به بالابر اتوماتیک بماند. در آن هرتز ادعای وکیل درخواست آنلاین با عنوان "توقف هرتز از پرتاب افراد در زندان با غلط گزارش پلیس" و اظهارات خود را به رسانه ها در مورد هرتز بودن "بد" تنها "تداوم دروغ" در مورد این شرکت و یک "transparent تلاش برای تحت فشار قرار دادن" در شرکت به پرداخت و یا حل و فصل مشتریان خود را ادعا می کند در نقض اتوماتیک بماند.

هرتز استدلال می کند که ادعا می کند می تواند بهتر کاونتی در دادگاه ورشکستگی که "ترویج قضایی اقتصاد و ممکن است منجر به سریع تر قضاوت از غیر این صورت نتیجه."

در حالی که شاکیان استدلال کرده اند آنها یک "معقول احتمال غالب بر محاسن خود ادعا می کند" هرتز گفته شده است وجود دارد هیچ فعالیت در بسیاری از اقدامات علاوه بر پر کردن پرونده های حقوقی.

این شرکت اشاره می کند که یک مورد در حال حاضر شده است را رد کرد و بر اساس هرتز را تشکیل پرونده ورشکستگی.

یک "رنگین کمان" از متقاضیان

در مجموع Malofiy نشان دهنده نزدیک به 40 شاکیان. بسیاری از آنها اقلیت مانند هیگز و Burnside که هر دو سیاه و سفید, اما آنها نه تنها در گرفتاری خود را با هرتز, او گفت:.

"این اتفاق می افتد به تمام انواع از مردم" Malofiy گفت. "از هر بخشی از رنگین کمان."

شاکیان مایکل و آماندا Koss سفید Midwesterns که در اوکلاهما زندگی می کنند.

مایکل سابق دریایی که تورهای مختلف در عراق قبل از بازنشستگی به عنوان یک گروهبان گفت: "اجاره ماشین از هرتز بیش از 50 بار در حالی که کار برای General Dynamics جهانی هوافضا و دفاع شرکت می باشد.

او هرگز تا به حال هیچ مشکلی با این شرکت تا سال 2013 زمانی که او و همسرش اجاره ماشین در سیاتل-تاکوما در فرودگاه واشنگتن نزدیک به جایی که زندگی زن و شوهر در زمان.

در اینجا این است که چگونه او می گوید داستان در مورد او و همسرش را غیر قانونی بازداشت: زن و شوهر می خواست اجاره به طوری که آنها می تواند سفر به عقب و جلو به اوکلاهما به دیدن پدر خود بود که علاج ناپذیری بیمار بدون قرار دادن مایل بر روی وسایل نقلیه خود را.

با توجه به قطع برق و شوهر پر کردن کاغذ قرارداد برای اجاره. آنها گفت: عامل آنها می خواستم به استفاده از آن را برای دو ماه و یا شاید دیگر پس از او نوشت: یک قرارداد به پایان رسید.

چند ماه بعد آنها را دستگیر و به سرقت خودرو در مقابل مایکل در اوکلاهما که در آن آنها می خواهم هدایت می شود به طبخ یک شام خانوادگی.

آنها هر دو به اتهام سرقت بزرگ اما همچنین برای در اختیار داشتن اسلحه گرم در حالی که ارتکاب جنایت بعد از پلیس اسلحه خود را در خانه پدر آنها می گویند شدند برای حفاظت استفاده می شود.

این Kosses صرف 12 ساعت در زندان تجربه Michael توصیف به عنوان تحقیر آمیز و وحشتناک است.

این زن و شوهر نشان داد تا چندین بار برای خود برنامه ریزی جلسات دادگاه اما نام خود را هرگز به نام, به طوری که آنها هرگز arraigned, او گفت:.

به اتهام جنایت هنوز انتظار در برابر هر دو آنها را با این حال.

مصیبت با هرتز تیره و تار رابطه زن و شوهر. آنها شغل خود را از دست اتومبیل های خود و خانه خود مایکل گفت: با توجه به مشکلات مالی.

"در واقع ما نمی قادر به یک زندگی عادی نمی," او گفت:.

مایکل در حال حاضر با این نسخهها کار در یک مقدار پایین تر پرداخت آن کار گفت: به دلیل سابقه کیفری که پاک و دور از خود امنیت ترخیص کالا از گمرک. او ادعا می کند او تا به حال به یک 150.000 دلار در سال پرداخت را کاهش دهد.

با توجه به در حال بررسی اتهامات نه یکی از آنها را می توانید دریافت گذرنامه. که ناراحتی مایکل ترین دلیل او قادر نخواهد بود به دختر خود را — است که فقط در هفته — به تمام مکان هایی که او به سفر برای کار و بازی زمانی که او مسن تر است.

حتی اگر او فقط می خواهم بدست عذرخواهی مایکل, 35, گفت که او می توانست آن را قدردانی.

او گفت: او تنها بدست یک شانه های سرد.

مدت کوتاهی پس از بیرون آمدن از زندان به او گفت که او سوار به هرتز دفاتر در اوکلاهما به سعی کنید همه چیز مرتب شده اند اما امنیتی مسدود شده و او را از ورود به ساختمان.

"این رفتن به دور" او گفت:. "هیچ یک از این نشسته حق با من است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب