جنایی گذشته نمی نگه داشتن اسلحه از اتهام خارج تیرانداز

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:58 PM EDT Jun 30, 2020مرد متهم به قتل یک نفر و باز کردن آتش بر دیگر کا

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1399

مرد متهم به قتل یک نفر و باز کردن آتش بر دیگر کارکنان روز شنبه در خارج مرکز توزیع در رد بلاف دستگیر شد در نوادا دو سال پیش در یک جنایت سلاح تخلف در سال 2018 رسمی روز سه شنبه گفت.

لوئیس Wesley لین, 31, از ردینگ بود جنایی دستگیر تاریخ که مورخ حداقل 13 سال اما چون چند تا از اتهامات عنوان شده علیه او یا اخراج و یا کاهش می یابد از یک جنایت به بزه او را ممنوع از داشتن یک اسلحه یا مهمات در زمان عکسبرداری است.

خط سقوط یک SUV به مقابل مرکز توزیع پنج شنبه بعد از ظهر با توجه به Tehama County Sheriff ، به عنوان وسیله نقلیه آتش گرفت لین کردم و باز آتش با یک تفنگ نیمه اتوماتیک مجهز به یک مجله قادر به برگزاری 30 دور, مقامات گفت.

حداقل یکی از کسانی که دور کشته مارتین Haro-Lozano, 45, از اورلند. چهار نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل در تیراندازی.

پس از توفنده به لابی ساختمان خط شروع به تیراندازی به طور تصادفی به داخل ساختمان و خارج از منطقه پارکینگ با یک تفنگ نیمه اتوماتیک قبل از او کشته شد و کشته شدن رد بلاف ،

Tehama County دستیار کلانتر Phil Johnston گفت: "نمی دانم و مدل از تفنگ به جز آن که یک نیمه اتوماتیک. او همچنین گفت: "نمی دانم که آیا خط متعلق به تفنگ و یا جایی که آن را خریداری شد.

ایالات متحده آمریکا اداره الکل تنباکو و سلاح گرم بود به دنبال پاسخ به این سوال جانستون گفت.

اسلحه مجهز به مجلات بزرگتر از 10 دور غیر قانونی در کالیفرنیا و خط تا به حال دو نفر از آنها در زمان تیراندازی جانستون گفت.

در حالی که خط از کار اخراج شد مرکز توزیع در فوریه 2019, جانستون گفت: محققان هنوز به دنبال مسائل دیگر که ممکن است انگیزه برای حمله است.

خط دستگیر شده بود دو بار برای باتری یک بار در سال 2007 و دوباره در سال 2015 با توجه به Tehama County District Attorney مت راجرز. هر دو از کسانی که بازداشت شدند در شاستا Countty, او گفت:.

بزه باتری اعتقاد همراه با 10 سال ممنوعیت داشتن سلاح گرم است. در اکثر ایالت افراد به جرم و جنایت نیز محروم از داشتن اسلحه جانستون گفت.

اما ممنوعیت داشتن اسلحه جلوگیری نمی کند جنایتکاران از آنها به هر حال, او گفت:.

"اگر شما می خواهید برای خود یک تفنگ شما می توانید خرید یک تفنگ از پشت یک ماشین در حدود 20 دقیقه" جانستون گفت. "اسلحه به راحتی در دسترس هستند به طور غیر قانونی."

اما هیچ اتهام واصل شد پس از سال 2007 بازداشت و 2015 باتری شارژ برکنار شد, راجرز گفت. در سال 2015 او همچنین به اتهام تجاوز به حریم دیگران. او به اتمام یک "معوق قضاوت" در مورد او گفت.

لین نیز دستگیر و در دسامبر سال 2018 در Henderson, Nevada و به اتهام حمل پنهان اسلحه بدون مجوز جنایت و تحت تاثیر الکل یا مواد مخدر در حالی که حمل یک تفنگ بزه با توجه به Clark County دیوان عدالت سوابق.

بعد که ماه از جنایت پنهان اسلحه گرم نقض شد به کاهش بزه و او التماس کرد هیچ مسابقه به مسئول بودن تحت تاثیر با توجه به سوابق دادگاه.

او به دستور قاضی به اقامت در خارج از مشکل به مدت شش ماه پرداخت 500 دلار جریمه و جریمه سلاح های ضبط شده خود را در طول بازداشت با توجه به سوابق. دادگاه نمی گوید چه سلاح کشف و ضبط شد.

اما او شکست خورده به نظر می رسد برای یک ماه جولای سال 2019 دادگاه ظاهر در هندرسون و حکم صادر شده برای دستگیری او.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن