COVID-19 پیش بینی ها نشان می دهد بهترین و بدترین نتایج برای Shasta County

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:10 AM EDT May 16, 2020Shasta County مقامات بهداشت در روز چهارشنبه ار

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

Shasta County مقامات بهداشت در روز چهارشنبه ارائه شده شگفت انگیز سناریو نشان میدهد که چگونه به سرعت افزایش COVID-19 بيمار ممکن است بیش از حد بیمارستان های محلی — اما تنها اگر جامعه ساکنان بی اعتنایی بسیاری از اقدامات پیشگیری است که در حال حاضر در محل.

در حال حاضر هر چند ساکنان تبریک گفته شد برای مراقبت stay-at-home سفارشات به نگه داشتن تعداد نسبتا کم در مقایسه با مناطق شهری از دولت است.

"جامعه ما انجام داده است یک کار فوق مطابق با اقامت در خانه سفارش و به همین دلیل ما در حال گرفتن این نتیجه عالی در آن نمودار" Shasta County بهداشت و خدمات انسانی مدیر آژانس Donnell Ewert گفت.

Shasta County تعداد مثبت COVID-19 موارد باقی مانده در 25 عنوان از صبح روز چهارشنبه با سه مرگ و میر.

در طول چهار شنبه, اخبار جلسه مقامات بهداشتی ارائه نمودار پیش بینی شده شهرستان بستری شدن در بیمارستان بود که توسط وب سایت ایجاد شده covidactnow.org. این مدل نشان می دهد که بسیار بهتر نتیجه اگر Shasta County ساکنان چوب با اجتماعی فاصله و ماندن در خانه و اقدامات نسبت به عواقب ناشی از بی تفاوت شدن.

"همه چیز خوب نگاه کنید, نگه داشتن آن تا!," بود, عمومی, وب سایت پیام به ساکنان. "با فرض اقامت در خانه مداخلات در محل باقی می ماند و بیمارستان نیست پیش بینی شده برای تبدیل شدن به بیش از حد."

Coronavirus: کدام شرکت ها در حال اعطای پاداش استخدام?

اما منحنی شاخه به شدت بالا اگر ساکنان قلم مو کنار اقدامات ایمنی با امکان 43 درصد از افراد آلوده شدن و خسته کننده به بیمارستان های محلی در ماه ژوئن 16.

در سمت تلنگر, با سه ماه ارزش از پیوستن به حال اقامت در خانه سفارشات هوا خواهد بود 2 درصد از جمعیت شهرستان پایین آمدن با این ویروس یک درصد بیمارستان ها می تواند اداره کند.

HHSA نظارت اپیدمیولوژی دانیل واکر برآورد Shasta County نهفته است جایی در میان این سهل انگاری و سخت تعاریف.

سهل انگاری در مقابل سخت محدودیت

سهل انگاری تعریف شده است به عنوان داشتن یک داوطلبانه پناهگاه در محل برای گروههای در معرض خطر مانند افراد بالای 65 سال و کسانی که با مشکلات اساسی ممنوعیت حوادث بیش از 50 نفر حمایت عمومی در اطراف اجتماعی فاصله ممکن است تعطیلی مدارس محدود شده سفر منفعل ویروس نظارت و آرامش بخش قرنطينه برای افرادی که آلوده هستند.

تعریف دقیق شامل اجباری پناهگاه در محل جامعه گسترده خانه قرنطینه برای گروههای در معرض خطر مانند افراد مسن خاموش شدن غیر ضروری کسب و کار, ادامه تعطیلی مدارس ممنوع کردن رویداد برای بیش از 10 نفر, اجتماعی, فاصله و افزایش بهداشت.

از صبح روز چهارشنبه در این شهرستان تا به حال 10 بيماران بستری به علت COVID-19.

"اگر ما به سهل انگار بیشتر از ما به بستری شدن در بیمارستان همچنان به افزایش در یک نرخ نمایی و در آن 16 ژوئن زمان ما را تبدیل به تاخت و تاز در Shasta County" واکر گفت.

در مورد بدترین سناریو این سایت گفت: اگر همه coronavirus محدودیت برداشته شد 70 درصد از جمعیت شهرستان را آلوده و در نتیجه بيمارستان غیرمنتظره بودن مه 5.

"اگر ما به همه ناگهانی جلوگیری از انجام این کار به عنوان سخت به عنوان ما در حال حاضر ما قطعا می تواند شروع به دیدن یک افزایش در آن موارد" واکر گفت.

شهرستان بهداشت و خدمات انسانی افسر بهداشت دکتر کارن Ramstrom توافق آن را به جامعه به حفظ COVID-19 مورد از گرفتن خارج از کنترل.

"ما نمی باید داروها ما ندارد و واکسن — ما باید برای استفاده از این آنچه به نام غیر دارویی که شامل مداخلات اجتماعی فاصله و محیط زیست تمیز کردن ... برای محافظت از جامعه ما" گفت: Ramstrom.

"این دقیقا کاری است که ما انجام می دهیم و این چیزی است که تأثیرات شکل این منحنی از زمانی که آنها در اوج و چه بزرگ و اعداد هستند," او گفت:.

آنچه را نیز کمک به حفظ Shasta County مورد تعداد نسبتا کم است و این کار توسط county, بهداشت, بیماری, محققان و تماس با ما-ردیابی تیم HHSA سخنگوی Kerri Schuette گفت.

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن