COVID-19 و بیمه; چه کسی مسئول و چه پوشیده ؟

یادداشت سردبیر: وکیل در Goede, Adamczyk, DeBoest & Cross, PLLC, پاسخ به سوال در مورد, فلوریدا, انجمن جامعه قانون است. این شرکت نشان دهنده انجمن های جامعه در سراسر فلوریدا و تمرکز در مالکیت مشترک و با صاحب خانه ارتباط قانون قانون املاک و مستغلات دادخواهی برنامه ریزی و مستغلات و کسب و کار قانون است.

س: آیا انجمن ما مسئولیت بیمه پوشش انجمن اگر کسی شکایت ادعا آنها قرارداد COVID-19 ویروس از انجمن امکانات مشترک?

W. A. ناپل

یک: هر بیمه نامه متفاوت است بنابراین شما می باید به بررسی سیاست خاص خود را. اما به طور کلی جواب این است: هیچ. حامل بیمه موقعیت تقریبا هر آينه بود که شما تحت پوشش نیست برای یک ادعا از یک فرد که مدعی آنها قرارداد COVID-19 از این انجمن امکانات مشترک و یا با توجه به ارتباط شکست برای حفظ امکانات COVID-19 رایگان. اگر شما بررسی سیاست خود را, شما نمی خواهد به طور معمول قرار دادن یک خروجی خاصی برای بیماری های همه گیر سرایت یا بیماری های مسری. اما در هر بحث من با بسیار با تجربه بیمه در نمایندگی به من گفته است که حامل خواهد تکیه بر محرومیت برای کپک و باکتری ها biohazard و آلودگی به انکار پوشش.

علاوه بر این, آن را به عنوان توضیح داده شد که مسئولیت کلی سیاست بیمه درمانی نمی باشد و COVID-19 یک بحران بهداشت عمومی. یا نه حامل انکار است و از نظر قانونی مترقى و قابل حمايت از آن است که بیش از حد به زودی به می دانم اما بدون شک وجود دارد که شرکت های بیمه را انکار پوشش و مبارزه بسیار طولانی و سخت برای جلوگیری از ارائه پوشش. بنابراین در شرایط عملی ترین انجمن باید تحت عمل فرض این است که هیچ پوشش بیمه برای این نوع ادعا می کنند.

وجود دارد یک محصول بیمه که ارائه خواهد شد هزینه قانونی خود دفاع پوشش برای COVID19 ادعا می کنند. این به این معنی اگر ارتباط خود را شکایت برای COVID-19 ادعا حامل را فراهم خواهد کرد و پرداخت برای یک وکیل برای دفاع از انجمن. پوشش نیست اما پوشش هر نوع خسارت جایزه باید ارتباط داشت و در گسل. این است که بخشی از خود را بیمه استاندارد و شما ممکن است می خواهم به بحث در مورد به دست آوردن این پوشش با عامل خود را. من درک حق بیمه سالانه است که در واقع نسبتا ارزان است.

س: می توانید صاحب خانه شکایت انجمن برای نگه داشتن ملایمت بسته در پاسخ به COVID-19?

S. B., استروئ

A: بله, انجمن می تواند شکایت توسط کسی که ادعا می کند که هیئت مدیره ندارد قدرت به بستن یا محدود کردن دسترسی به امکانات رفاهی. من می دانم که یک ارتباط مشتری که به تازگی شکایت کرد چرا که هیئت مدیره COVID-19 سیاست متوقف شده تمام پروژه های نوسازی در ساختمان است. حامل بیمه برای ارتباط با ارائه قانونی هزینه دفاع به دلیل پوشش این انجمن به تازگی خریداری این حمایت فقط قبل از اینکه کت و شلوار به عنوان بحث شده در بالا.

من می دانم که سوال شما واقعا معاملات با موضوع مسئولیت. در حالی که وضعیت اضطراری وجود دارد و به اعتقاد من زنده ماندن در بر داشت در گسل برای ورزش اورژانس قدرت به یک ملایمت بسیار کم است. هنگامی که وضعیت اضطراری برداشته است اگر کانون نمی تواند سند و پشتیبانی بسیار واقعی نیاز به نگه داشتن ملایمت بسته به اعتقاد من این پتانسیل برای مسئولیت افزایش خواهد یافت.

س: می توانید یک انجمن بود شکایت کرد برای باز کردن یک ملایمت بیش از حد به زودی ؟

E. D. مارکو جزیره

A: بله و اگر شما برای باز کردن ملایمت و شکست به دنبال و یا اجرای دستورالعمل CDC و سند است که شما انجام داده اند بنابراین پتانسیل برای مسئولیت افزایش یافته است. یک فرد ادعا آنها قرارداد COVID-19 از امکانات مشترک نیازی به اثبات بدون شک که این بیماری شد قرارداد در محل باشگاه وانجمن ، فرد به ادعا و ثابت کند که ارتباط ورزش نمی معقول به علت مراقبت در اعمال و اجرای اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از احتمال عفونت است. این است که چرا از آن بسیار مهم است به دنبال دستورالعمل CDC و اجرای آنها و سند تلاش های خود را.

س: اگر ما باز ملایمت و پست نشانه آن است که این تاسیسات است که "استفاده از خود را در معرض خطر" توسط انجمن محافظت شود ؟

یک: این انجمن مسئولیت است نه کاهش به سادگی با ارسال یک "استفاده از در معرض خطر خود شما" اگر کانون نمی کند و همچنین اعمال و اجرای دستورالعمل CDC. اگر شما به دنبال دستورالعمل و پس از ثبت نام در این کمک خواهد کرد که کاهش مسئولیت. اگر شما در پست ثبت نام فقط و پیروی نکنید و اجرای دستورالعمل سپس ارتباط است در واقع افزایش بالقوه آن مسئولیت از آنجا که شما در واقع اذعان دارد که خطر درگیر در استفاده از ملایمت اما شما در حال انجام چیزی برای قبولی کاهش خطر.

Richard D. DeBoest II, Esq., موسس و سهامدار حقوقی Goede, Adamczyk, DeBoest و مقطع PLLC. بازدید از وب سایت ما www.gadclaw.com و یا برای پاسخ به سئوالات در مورد مسائل مربوط به خود را برای آینده, ستون, لطفا درخواست خود را به: question@gadclaw.com. اطلاعات ارائه شده در اینجا فقط برای مقاصد اطلاعاتی و باید به عنوان مشاوره حقوقی تفسیر. انتشار این مقاله ایجاد نمی کند یک رابطه وکیل مشتری بین خواننده و Goede, Adamczyk, DeBoest و مقطع PLLC و یا هر یک از وکلای ما. خوانندگان باید عمل یا خودداری از اقدام و بر اساس اطلاعات موجود در این مقاله برای اولین بار بدون تماس با یک وکیل اگر شما سوالی در مورد هر یک از مسائل مطرح شده در اینجا. استخدام یک وکیل است که یک تصمیم است که باید صرفا بر اساس تبلیغات و یا این ستون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de