Cottonwood بازار مال فروشان شرکت کنندگان باید تست شده برای COVID-19: شستا سلامت افسر

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:03 PM EDT مارس 11 سال 2020Shasta County بالا سلامت رسمی مردم خواست که ب

توسط ABTINNEWS در 23 اردیبهشت 1399

Shasta County بالا سلامت رسمی مردم خواست که با حضور در کاتن وود روز کاری بیش از آخر هفته برای آزمایش برای COVID-19 برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس.

بازار مال فروشان صورت گرفت در روز یکشنبه با وجود قوانین ایالتی در برابر اجتماعات بزرگ در طول coronavirus بیماری همه گیر.

Shasta County Health افسر دکتر کارن Ramstrom خواست بازار مال فروشان شرکت کنندگان برای دریافت تست شده در یک دولت COVID-19 تست سایت از جمله یکی که به تازگی افتتاح شد در شستا ،

"اگر کسی رفت که بازار مال فروشان و شما در معرض خطر تنظیم چنین به عنوان یک مرکز درمانی و یا خانه که در خدمت جمعیت های آسیب پذیر من نشان می دهد که شما یا در خانه بمانند یا مطمئن شوید که شما اجازه می دهد خود را به کارفرما می دانید" Ramstrom گفت: در طول یک جلسه رسانه در روز دوشنبه.

سرکش سوار کاری: Cottonwood بازار مال فروشان مجموعه به لگد کردن در روز مادر با وجود قوانین در برابر آن

اما Ramstrom اذعان کرد که تنها افرادی که نگران هستند در مورد ویروس برای شروع خواهد بود به احتمال زیاد به توجه او درخواست تست کنید.

"ما باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد بعد از دو هفته و ببینید که اگر هر گونه (coronavirus) موارد آمده است که" او گفت:. "اگر ما در انتقال بيماري که اثرات همه ما است."

او افزود: تعداد کم COVID-19 نفر در شهرستان به او "اطمینان. . . من امیدوار هستم — من امیدوار هستم که ما نمی باید کسی که در کاری که فرستنده (از) ویروس. و بنابراین ما را ببینید."

یکشنبه, Shasta County رفته 12 روز بدون یک مورد جدید از COVID-19 بودن گزارش شده است. مورد اخیر اعلام شد مارس 28, و از آن پس Shasta County تعداد کل موارد بود در 31 با چهار مرگ و میر.

همچنین از روز شنبه از 2,047 فتح کرد گرفته شد آزمون COVID-19, 2,016 فتح منفی بودند. Shasta County مقامات بهداشت گفت: هیچ کس در انزوا با توجه به این ویروس در حالی که شش نفر هستند در قرنطینه.

جف دیویس از چهار ستاره بازار مال فروشان Co. آگهی روز یکشنبه بازار مال فروشان رقابت در Facebook گفت: حوادث برنامه ریزی شده از جمله, سکس بدون کاندوم, روش سوارکاری با هدایت کشتی و محبوب گاو سواری. او نمی تواند بلافاصله نظر رسیده دوشنبه.

سازمان دهندگان گفت: Shasta County مقامات که تماشاگران خواهد بود تشویق به دنبال فیزیکی-فاصله دستورالعمل در حالی که وجود دارد خواهد بود دست بهسازی ایستگاه های موجود و محدود امتیازات در دست است.

Shasta County اجرایی متی پنتس گفت: شرکت کنندگان در این جلسه که "قطعا آنچه اتفاق افتاده است وجود دارد در کاتن وود چیزی بود که ما فکر رفتن به اتفاق می افتد."

پنتس گفت: او فکر کرد که بازار مال فروشان خواهد بود "یک رویداد کوچک" که در آن شرکت کنندگان خواهد عمل اجتماعی فاصله و اقدامات دیگر.

بیشتر: دوباره زیر تیغ: ردینگ بیمارستان راه اندازی مجدد اعمال جراحی الکتیو در میان COVID-19 همه گیر

پنتس گفت: اگر بخش "باد یکی دیگر از رویداد هر اندازه که ما می بود قطعا وجود دارد صحبت کردن به مردمی است. داشتن حوادث بزرگ مانند که در حال حاضر قصد ندارم به ما که در آن ما می توانید بقیه از کسب و کار ما باز شده و ما را در مسیر بازگشت در اینجا در Shasta County است."

کلانتر اریک Magrini گفت که او در این مراسم و نمی دانم که چگونه بسیاری از مردم حضور داشتند. Magrini گفته او "مخلوط" احساسات مورد استناد مردم برای نقض دولت منظور

پنتس گفت که ساکنان انطباق با ماندن در خانه و دیگر اقدامات لازم برای متوقف کردن گسترش coronavirus آورده اعداد پایین و مجاز در این شهرستان برای به دست آوردن نزدیک به دولت اجازه دسترسی به بخشی از بازگشایی برخی از کسب و کار از جمله رستوران ها.

استراتژی "آموزش و پرورش" می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای نگه داشتن عملیات در خط پنتس گفت: به جای "اجرای ابزار است."

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن