Coronavirus shutdown قرار می دهد همه چیز را به چشم انداز برای FSU مربی تیم فوتبال مایک Norvell

Wayne McGahee III تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 2:13 PM EDT Jun 15, 2020Coronavirus shutdown در حال رفتن به یک مان

توسط ABTINNEWS در 27 خرداد 1399

Coronavirus shutdown در حال رفتن به یک ماندنی در ورزش در سراسر جهان است.

خاموش شدن است که هنوز هم در اثر برای بسیاری از ورزش است اما ایالتی فلوریدا فوتبال بازگشت و به فعالیت های داوطلبانه در آغاز ماه ژوئن.

سه ماه نبود مجبور FSU مربی مایک Norvell به نگاه در برخی از شیوه های او اجرا کرده است آنها را کارآمد تر, در حالی که همچنین اجازه می دهد مربیان زمان بیشتری را صرف با خانواده خود را.

"من فکر می کنم آن را خوب به به کم کردن سرعت در برخی از جنبه های. من فکر می کنم به خصوص که در سال اول ما همیشه وجود دارد چیزی است که باید انجام شود. شما همیشه به دنبال در یک تابع های مختلف و یا وظیفه ای که شما در حال تلاش برای به انجام رساندن و ما شده ایم چک کردن مقدار زیادی از جعبه. اما ما مجبور به کم کردن سرعت. آن را مجبور کرده است تا ما را امتحان کنید برای اتصال به روش های مختلف" Norvell گفت: در یک مصاحبه تصویری با یاران مسیحی ورزشکاران منطقه 14 هفته گذشته است.

"همانطور که ما از طریق این سفر درک از فن آوری های مختلف به پیدا کردن راه های جدید برای اتصال و به رشد و توسعه و در ادامه به ساخت فرهنگ ما است که ما می خواهیم این تیم فوتبال به آن بوده است به چالش کشیدن. اما قادر به اعمال آن درسهایی که آموخته شده است و شاید پیدا کردن راه های جدید برای کارآمد با زمان بنابراین ما به صرف زمان با خانواده ما.

"شاید در خارج از فصل که وجود دارد برخی از چیزهایی که در استخدام. همه ما که نباید به صرف هر لحظه بیداری به عنوان یک مربیگری کارکنان در اینجا در این یک نقطه است. ممکن است داشتن یک نشست مجازی برای انجام کار ما از خانه. آن را به روش های مختلف به ماندن متصل در طول معافیت های است که اجازه می دهد تا آنها را برای دیدن هر یک از دیگر."

ساخت خانواده بزرگتر بخشی از فرایند چیزی است که در وزن Norvell ذهن پس از 2020 پیش نویس NFL.

پیش نویس بود و مجازی با تصویری زنده خوردها برای بسیاری از مربیان به طور کلی مدیران و بازیکنان.

آنچه در پیش نویس نشان داد نبود مردم در فضاهای اداری مشغول به کار در تاسیسات. آن بود که مردم احاطه شده توسط خانواده خود را. اعضای خانواده که قادر به شرکت در شادی از پیش نویس.

"برای دیدن خانواده هایی که به بخشی از آن هنگامی که معمولا که هرگز در این مورد. شادی در بچه ها زمانی که آنها خود را پدر یا مادر خود را که در این نوع واکنش احساسی بسیار خاص است زیرا من فکر می کنم گاهی اوقات شما از دست دادن بینایی از اهمیت" Norvell گفت.

"ما زمان زیادی صرف کار. ما زمان زیادی صرف سرمایه گذاری در دیگران است. که سرمایه گذاری نیز که از خانواده ما است."

چند ماه گذشته شده اند دشوار است برای بسیاری از اعضای FSU مربیگری کارکنان با توجه به Norvell.

سال اول کارکنان تا به حال برای مقابله با این بیماری همه گیر اجرای کاملا جدید فرهنگ و نظام و حرکت خانواده خود را از سراسر جنوب به تالاهاسی.

"یکی از چیزهایی که اتفاق بسیار تاسف است که بسیاری از مربیان ما خانواده نقل مکان کرد به تالاهاسی در طول این زمان و با توجه به قرنطینه آنها نشده است قادر به صرف زمان با هم" Norvell گفت.

"آنها سعی کردم به اتصال شما می دانید از طریق ویدئو کنفرانس چیزهایی مانند که در راه های مختلف اما کسانی که برخی از این چالش است."

بیشتر از NoleSports.com

  • بیشتر: کدام ایالت فلوریدا در فوتبال واقعی دانشجویان سال اول تاثیر را در طول سال 2020 فصل ؟
  • بیشتر: Florida State بازیکنان فوتبال, تماس برای, تغییر, را, صدای, شنیده وحدت در راه رفتن
  • بیشتر: FSU فوتبال پدر و مادر خوشحال با مایک Norvell پاسخ معتقد است تیم پیوند در حال حاضر 'قوی'

این بیماری همه گیر را مجبور FSU مربیان برای کار از خانه در راه است که هیچ کس استفاده شد. بیشترین مربیگری کارکنان صرف هر روز در دفتر قرار دادن در 10-به همراه ساعت قبل از رفتن به خانه.

آنها تنظیم با برگزاری ویدئو کنفرانس جلسات FaceTime تماس با استخدام و بازیکنان و فعالیت های دیگر که در دسترس تبدیل شده اند با توجه به افزایش تکنولوژی در سال های اخیر.

Norvell است که به دنبال چگونه او می تواند همچنان به اجرای شیوه های آن طوری کارکنان مربیگری کارکنان پشتیبانی و بازیکن می تواند به صرف زمان بیشتری را با خانواده و دوستان.

"من به بچه ها در همه زمان ها است که شما قربانی برای چه شما را دوست دارم و من عاشق بازی فوتبال" Norvell گفت.

"من دوست دارم این فرصت را به ایجاد روابط با این مردان جوان است. من عاشق خانواده ام. گاهی اوقات من فکر می کنم بزرگترین چشم انداز است که شما می توانید به آن است که گاهی اوقات شما را مجبور به قربانی کردن برای همه است. وجود دارد برخی از چیزهایی که ما در حال رفتن به ادامه نگاهی را قادر به نگه دارید که محیط زیست فعال است. این یک شادی بزرگ به میلا (دختر) قادر به اجرا در گاهی اوقات هنگامی که من در یک زوم نشست و فقط به من یک آغوش.

"این چیزی است که ما سعی می کنید برای اجرای حتی زمانی که ما در دفتر. او می آید و من به ارمغان می آورد قهوه هنگامی که او از مدرسه هر روز چون من فکر می کنم که حتی به خطر انداختن پنج یا 10 دقیقه وجود دارد برای او به بخشی از آنچه که ما انجام دهد و درک ارتباط ما با آنها این کار را با من فکر می کنم این چیزی است که باعث می شود آن را به ارزش آن است."

رسیدن به وین McGahee III در wmcgahee@tallahassee.com یا او را دنبال کنید در توییتر @WayneMcGaheeIII

هیچ یکی را پوشش می دهد 'Noles مانند تالاهاسی دموکرات. مشترک شدن در حال حاضر بنابراین شما هرگز از دست یک لحظه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب