Coronavirus آنها را تعطیل: چگونه یک Shasta County گروه نجات هنوز بالا بردن نوزاد حیوانات

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:00 AM EDT Apr 26, 2020با شستا حیات وحش نجات و توانبخشی مرکز در An

توسط ABTINNEWS در 7 اردیبهشت 1399

با شستا حیات وحش نجات و توانبخشی مرکز در Anderson رودخانه پارک بسته به دلیل coronavirus برخی از داوطلبان دریافته اند مجروح و یتیم حیوانات موقت صفحه اصلی: ایشان است.

نگرانی اجتماعی فاصله تاخیر در بهار افتتاح نجات مرکز در پارک. آن را نیز لغو این سازمان قبل از باز کردن "نوزاد" جمع آوری کمک در اوایل ماه آوریل قرار داده و فشار بر تعداد منابع و کارکنان که کار می کنند وجود دارد.

"ما نمی باید توانایی به مردم خوراک پرندگان کودک در حالی که ایستاده شش فوت از هم جدا" سخنگوی امداد و نجات در این دختر آسیایی انگشتی استوکر گفت. "ما باید به وصله پینه کردن تفکر ما در حالی که ارائه بهترین مراقبت از ما می تواند برای حیات وحش در این منطقه است."

'بسیار وجود دارد برای رفتن به اطراف'

آن را غیر معمول نیست برای برخی از 300 به 400 پستاندار نوزادان مرکز می بیند سالانه برای رفتن به خانه با آموزش داوطلبان استوکر گفت. اما از آوریل تا سپتامبر نجات خانه های اضافی 700 نوزاد پرندگان که نیاز به تغذیه هر 20 دقیقه از ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر

با مرکز خود را بسته و به بهار و کمکهای مالی نازک داوطلبان در حال مراقبت از پرندگان در خانه اما با داشتن مشکل گرفتن منابع استوکر گفت. که به خصوص به چالش کشیدن به این دلیل که بچه ها رفتن را از طریق بسیاری از لانه های ساخته شده از کاغذ توالت.

"منابع ما نیاز مانند کاغذ توالت و حوله کاغذی و چه هر کس (نیاز)" استوکر گفت. "بنابراین بسیار وجود دارد برای رفتن به اطراف."

نیروی انسانی نیز یک مشکل است. بسیاری از نجات به داوطلبان آسیب پذیر هستند به کروناویروس به دلیل سن خود استوکر گفت.

بد زمان کوتاه کارکنان

آن زمان بد بود کوتاه کارکنان بیش از حد. بهار شلوغ ترین زمان برای نجات, با پرورش فصل در نوسان کامل آوریل, استوکر گفت.

"Possums در آینده سنگین در حال حاضر," او گفت:. "ما سنجاب تیم در حال حاضر کامل است."

و با آب و هوای گرم در راه بیشتر نوزادان سقوط خواهد کرد از درختان و یا تبدیل به یتیم هنگامی که مادر خود را می میرد استوکر گفت.

نجات مدیره ملاقات آنلاین شنبه به در نظر گرفتن جایگزین های ممکن برای باز کردن مرکز استوکر گفت. یک گزینه این است که فقط دو تن از اعضای هیات مراقبت از برخی از پرندگان در مرکز, در حالی که بقیه اقامت در خانه های مردم.

در ضمن فیلم حیوانات, کمک, بیش از حد.

داستان های مرتبط: در اینجا این است که چگونه به نقطه بولاک آرام به آنها بازگشت به شمال کشور

پس baby owls خوردن تمام شب طولانی داوطلبان تغذیه بزرگسالان و سپس به خواب رفتن در حالی که رشد جغدها تغذیه نوزادان و آنها را آموزش جغد رفتار استوکر گفت.

افرادی که پیدا کردن یک حیوان در پریشانی هنوز هم می توانید کمک از SWRR کارکنان اما نمی آوردن حیوانات به طور مستقیم به مرکز. تماس 365-9453. داوطلب پاسخ تلفن از ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر روزانه.

رفتن به www.shastawildlife.org برای کسب اطلاعات بیشتر و یا کمک مالی.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن