Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: هشدار می دهد که ممکن است 'فوری دومین قله'; هیدروکسی کلروکین کاهش یافته و از درمان مطالعه

جان بیکن ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 8:50 AM EDT 26 مه سال 2020سهام ایالات متحده آتی roared بالاتر شنبه

توسط ABTINNEWS در 6 خرداد 1399

سهام ایالات متحده آتی roared بالاتر شنبه در میان خوش بینی است که ملی و اقتصاد جهانی شد و به آرامی از بیداری از خواب با وجود که هشدار داد که جهان همچنان در "موج اول" از این بیماری همه گیر.

آمریکایی ها افتخار ملت نظامی مرده در روز یادبود با متوسط مراسم اما خط اصلی آنها در خیابان ها رژه می روند. هنوز متحده شد و شروع به باز کردن back up – اگر چه برخی از اجتماعات بزرگ مانند یک حزب استخر در دریاچه از رشتهکوه اوزارک در میسوری به خود جلب کرد خشم از مقامات بهداشت.

ایالات متحده است ومیگوید نزدیک به یک ویرانگر به عنوان نقطه عطف این ویروس را به زودی سرزنش برای مرگ و میر ناشی از 100,000 آمریکایی است. وجود دارد بیش از 5.5 میلیون موارد تایید شده در سراسر جهان با بیش از 1.6 میلیون نفر در ایالات متحده به تنهایی با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده داشبورد.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. پایین برای جزئیات بیشتر.

نیاز به گرفتن تا در تعطیلات آخر هفته خبر ؟ ما رو شما پوشش داده شده.

  • مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را به حالت تعلیق در سفر به برزیل در میان موج در موارد COVID-19 شروع سه شنبه شب.
  • کنتاکی رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear به دار آویخته شد در تمثال به عنوان متمم دوم حامیان اعتراض coronavirus محدودیت.
  • طرح ریزی یک حس عادی در میان همه گیر جمهور تهمت بازگشت به گلف چهار شنبه, اول از همه گیری آغاز شد.
  • گرسنه موش گرفتن از جان گذشته CDC هشدار می دهد. بعضی از آنها تبدیل به آدم خواری.

ماندن از هم جدا با هم: ایالات متحده آمریکا امروز به ارمغان می آورد یک خبرنامه در مورد چگونه برای مقابله با این تلاش بار مستقیم به صندوق پستی خود را.

آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد: میشیگان پسر بهبود از نادر سندرم مربوط به کروناویروس با علائم مشابه به کاوازاکی بیماری است. حداقل 33 کودک در دولت تشخیص داده شده اند با همان وضعیت.

Ozarks استخر partiers باید خود قرنطینه بهداشت ایران

هر کسی که موفق به عمل اجتماعی فاصله و دستورالعمل های دیگر در یک مگا استخر پارتی در میسوری خود باید قرنطینه برای 14 روز "در صورتی که هر گونه دلسوزی برای دیگران" کانزاس سیتی وزارت بهداشت مدیر رکس آرچر گفت. این حزب روز شنبه در دریاچه از رشتهکوه اوزارک در حدود 130 کیلومتری جنوب شرقی شهر جلب توجه ملی پس از یک ویدئو ویروسی رفت و نمایش صدها نفر از لباس شنا-چادری partygoers بسیار نزدیک محله.

St. Louis County اجرایی سام صفحه خود خواسته عمومی وزارت بهداشت به موضوع سفر مشورتی به عنوان کارگران بازگشت به شغل خود را پس از نادیده گرفتن فاصله اجتماعی شیوه های. صفحه گفت: "رفتار بی پروا به خطر می اندازد بی شماری از مردم و خطرات محیط ما را قابل ملاحظه ای از پیشرفت ما در کاهش گسترش COVID-19."

وخیم هشدار: 'ما در وسط موج اول در سطح جهان'

خطرات ناشی از reigniting coronavirus شیوع بیماری پیچیده تلاش برای دفع بیشتر بدبختی برای بسیاری از میلیون ها نفر که شغل از دست داده اند با یک متخصص بهداشت هشدار داد که جهان باقی مانده است در این میان یک "موج اول" از این بیماری همه گیر.

"در حال حاضر ما در موج دوم. ما درست در وسط موج اول در سطح جهان گفت:" دکتر مایک رایان یک سازمان جهانی بهداشت, مدیر اجرایی.

رایان در سخنرانی خود در یک مجازی کنفرانس خبری با اشاره به آمریکای جنوبی و جنوب آسیا و مناطق دیگر که در آن تعدادی از عفونت است که هنوز هم در حال افزایش است. برای سازمان ملل است که به نظر می رسد به اوج خود رسید و یا plateaued رایان هشدار داد که موج دوم ممکن است چند ماه بعد. او خواست اروپا و آمریکای شمالی در ادامه با یک "استراتژی جامع برای اطمینان حاصل شود که ما همچنان در سیر نزولی و ما لازم نیست فوری دوم اوج."

ما آتی سهام موشک بالاتر پس از جهانی سهام رونق

سهام ایالات متحده آتی شتافت بالاتر و جلوتر از روز سه شنبه باز پس از سه روز آخر هفته روز یادبود ، Dow و S&P و Nasdaq آتی همه افزایش حدود 2 درصد. جهانی سهام نیز به شدت افزایش یافت و پس از ژاپن برداشته آن وضعیت اضطراری و نخست وزیر بوریس جانسون پرده برداری از یک طرح بازگشایی مدارس در هفته آینده و تمام فروشگاه ها 15 ژوئن. استفان Innes, بازار جهانی استراتژیست در AxiCorp گفت: سهام در واکنش به "re-opening خوش بینی" در میان سرمایه گذاران.

که قطره هیدروکسی کلروکین از جهانی درمان مطالعه

سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه اعلام کرد یک "توقف موقت" در گنجاندن ضد مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین در یک مطالعه جهانی بر روی پتانسیل COVID-19 درمان است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا می کند او با استفاده از مواد مخدر است که FDA می گوید نه امن و نه موثر در درمان coronavirus برای کمک به دفع این بیماری است.

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در یک کنفرانس خبری که گروه اجرایی نظارت بر سازمان "همبستگی" محاکمه درمان های تجربی تصمیم به تعلیق استفاده از آن در نور از یک مطالعه در مجله لانست منتشر شده است که کاهش ميزان بقا در بيماران بستری COVID-19 بيمار با استفاده از مواد مخدر است.

هیدروکسی کلروکین یکی از چهار تن مواد مخدر و ترکیبات موجود در آزمایشی که ثبت نام بیش از 3500 نفر در 17 کشور جهان است. دیگر درمان های بالقوه از جمله داروی آزمایشی remdesivir و HIV ترکیب درمانی هنوز در حال آزمایش است.

– ویلیام Cummings

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات

  • در حال ماسک صورت مضر برای بزرگسالان ؟ ما در بررسی حقایق است.
  • در مواجهه با تهدید به مرگ و بدون پرداخت شهرداران هستند و در خط مقدم فرماندهان coronavirus بیماری همه گیر.
  • بازگشایی مدارس: چگونه فراموش, استخر, رشته حولا و ضد عفونی کننده دست کمک کند ؟ یک روستایی مونتانا مدرسه راه را نشان می دهد.
  • بازگشایی جزئیات: به عنوان محدودیت های آرام نگاهی است که ایالات متحده نیاز به قرنطينه برای مسافران است.

برزیل سفر بان کی مون روز شنبه شروع می شود

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ممنوعیت ورود مسافران از برزیل برای کمک به جلوگیری از گسترش این ویروس در حال حاضر اثر را اواخر روز سه شنبه کاخ سفید اعلام کرد. این ممنوعیت تا به حال شده است که قبلا برنامه ریزی شده برای شروع پنج شنبه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که بان کی مون روز شنبه منع افرادی که در برزیل در عرض دو هفته از تلاش برای ورود به ایالات متحده

برزیل دوم, سخت ترین-آمار کشور در سراسر جهان حق پشت متحده آمریکا

– کورتنی سوبرامانیان

MLB تیم افتخار جانبازان در خالی استادیوم به مذاکرات ادامه خواهد داد

لیگ اصلی بیس بال آغاز می شود مهم ترین آن هفته و در عین حال امید محور یک سال 2020 فصل است. سهشنبه, MLB است که انتظار می رود به گسترش اقتصادی پیشنهاد به بازیکنان امید از آغاز فصل در اوایل ماه جولای. دو طرف در حال حاضر بررسی 67-صفحه سند در مورد بهداشت, پروتکل, با بازیکنان انتظار می رود در پاسخ به این زودی.

بیشتر ورزش: آیا بهتر از تعطیلات در تقویم ورزشی از روز یادبود?

چند MLB تیم پرداخت می شود مراسم تجلیل از صندلی های خالی جمعه برای نشان دادن احترام به جانبازان نظامی.

  • Boston Red Sox بخور غول پیکر پرچم آمریکا بیش از Fenway پارک نمادین چپ-زمینه دیوار هیولا سبز.
  • در لس آنجلس داجرز قرار می گیرد قرمز و سفید و آبی چراغ در بیرون از محیط.
  • San Diego Padres ادای احترام با یک تفسیر از "شیپور خاموشی."
  • The Cincinnati Reds برجسته عملکرد "God Bless America" در آمریکا بزرگ توپ پارک.

– استیو گاردنر و گیب Lacques

دوم یخ بازداشت شدگان می میرد از coronavirus

یک زن 34 ساله در گواتمالا بازداشت شدگان تبدیل شده است و نفر دوم اند از COVID-19 در حالی که در مهاجرت فدرال بازداشت کرده است.

سانتیاگو Baten-Oxlaj که گذشت یکشنبه در گرجستان بیمارستان شده بود انتظار خروج داوطلبانه به کشور خود آمریکا مهاجرت و گمرک گفت: در انتشار اخبار.

Baten-Oxlaj برگزار شده بود در داخل بازداشتگاه استوارت در Lumpkin گرجستان که در آن حداقل 16 تن از بازداشت شدگان را آزمایش مثبت برای COVID-19, با توجه به یخ.

نیویورک به پرداخت مزایای مرگ به خانواده های کارگران ضروری

ایالت نیویورک ارائه خواهد شد مرگ مزایای کارگران ضروری که فوت مبارزه با کروناویروس Gov. اندرو کومو روز دوشنبه اعلام کرد.

"من احساس می کنم یک قبر مسئولیت به خط مقدم ما کارگران اساسی ما کارگران است که درک خطرات ناشی از این COVID ویروس اما به کار می رفت به هر حال از آنجا که ما نیاز آنها را" کومو گفت: در طول خبری و مطبوعاتی. "امروز ما در حال گفت ما افتخار است که خدمات میخوایم مطمئن شوید که هر دولتی در ایالت نیویورک فراهم می کند مزایای مرگ به کسانی عمومی قهرمانان."

کومو نیز نامیده می شود در دولت فدرال به انجام همان به افتخار ضروری کارگران در سراسر ایالات متحده با دادن خطر پرداخت.

کالیفرنیا برطرف محدودیت های مذهبی در گردهمایی برخی از خرده فروشی

The California Department of Public Health صادر ایالت reopenings از نهادهای مذهبی منوط به تایید از خاص شهرستان بهداشت عمومی ادارات.

تحت دستورالعمل جدید خانه عبادت میزبان می تواند در فرد خدمات مذهبی با حضور حدود 25 درصد ظرفیت سطح و یا حداکثر با ظرفیت 100 – هر کدام که پایین ترین است.

خرده فروشی دستورالعمل برای فرد خرید در حال حاضر در محل در برخی از شهرستانهای شد اما در سطح ایالت در روز دوشنبه.

دولت نیز با صدور دستورالعمل برای فرد در تظاهرات و حوادث طراحی شده برای بیان سیاسی محدود کردن ظرفیت به 25 درصد از منطقه را اشغال حداکثر یا 100 – همچنین هر کدام پایین است.

وب سایت های مسافرت دیدن افزایش ترافیک وب سایت

در حالی که کارشناسان معتقدند صنعت گردشگری همچنان در شار وجود دارد علائم اولیه سازگاری و انعطاف پذیری است که در حال سوخت رسانی به مصرف کننده اعتماد به نفس است.

در حالی که اکثر آمریکایی ها نیست هنوز آماده برای کتاب بعدی خود را در تعطیلات رویایی آنها شروع به فهرست. این هفته در بالای سایت رزرو شده اند ترافیک وب سایت است. حدود 87 درصد از مسافران آمریکایی امیدوارند به تعطیلات پایان سال 2021 با توجه به یک مشتری جدید نظرسنجی توسط InsureMyTrip.

وجود دارد ایمنی چالش های پیش رو, اما وجود دارد باقی می ماند یک تمایل قوی برای بازدید از دیگر نقاط جهان – در نهایت.

سفرهای جاده ای و staycations خواهد بود اولین بار در خط ارتجاعی. RVShare یک اجاره, بازار, برای, تریلر سفر و motorhomes گزارش 650 درصد افزایش در اجاره رزرو از اوایل ماه آوریل به عنوان بیشتر خانواده ها با توجه به drivable تابستان مقصد.

– جولی Loffredi

NHL برای بازگشایی امکانات شروع به آموزش در گروه های کوچک در اوایل ماه ژوئن

لیگ ملی هاکی و اتحادیه بازیکنان درباره توافق برای بازگشت به یخ به عنوان محدودیت شروع به سهولت در هنگام بیماری همه گیر کوروناویروس.

لیگ اعلام کرد که بازگشایی تیم امکانات و شروع آموزش در ماه ژوئن در یک تاریخ مشخص شود. یک بار باز شش بازیکن اجازه خواهد داشت در یک مرکز در یک زمان. آنها خواهد شد با پوشیدن ماسک زمانی که بر روی یخ با توجه به لیگ برتر.

NHL منتشر شد جزئیات "فاز 2" برگشت به فعالیت های یخ در روز دوشنبه. "ما در حال حاضر هدف قرار دادن تاریخ در اوایل ماه ژوئن برای انتقال به فاز 2. با این حال آن هنوز مشخص نشده است که دقیقا فاز 2 شروع خواهد شد و یا چه مدت آن در ماه مه گذشته" NHL اعلام کرد.

– جان کانلی, برگن رکورد

بیشتر coronavirus اخبار از ایالات متحده آمریکا امروز

  • انسان نه به معنای تنهایی': بسیاری از آمریکایی ها دیده نمی شود و یا لمس یک نفر دیگر در 3 ماه به دلیل COVID-19
  • که در آن coronavirus نیست: آنچه را نگه داشته و موارد رسما در صفر در این 200 شهرستانهای?
  • عملیات با سرعت پیچ و تاب: این کمک خواهد کرد که ما پیدا کردن یک واکسن سریع تر — و یا فقط سیاسی?
  • نقشه برداری coronavirus: ردیابی ایالات متحده شیوع دولت توسط دولت است.

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن