Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آنچه ما می دانیم شنبه در مورد COVID-19 در شمال کشور

مت Brannon ردینگ رکورد افکنانتشار: 10:54 AM EDT May 29, 2020Shasta County می بیند 31 مورد; بهداشت عمومی رسمی ا

توسط ABTINNEWS در 10 اردیبهشت 1399

Shasta County می بیند 31 مورد; بهداشت عمومی رسمی اعلام خروج

7 صبح چهار شنبه, آوریل 29

یکی دیگر از Shasta County ساکن آزمایش مثبت برای coronavirus آوردن تعداد کل موارد به 31. آخرین بیمار این است که یک زن در 50s در انزوا در خانه با توجه به Shasta County بهداشت و خدمات انسانی سازمان است.

این شهرستان اعلام کرده است پنج مورد جدید در هفت روز گذشته و در حدود 0.77% از ساکنان تست شده اند (1,373) پس از وقوع آغاز شد, به گفته مقامات بهداشت عمومی. که کمی بالاتر از Siskiyou County نرخ 0.59% که در آن پنج ساکنان آزمایش مثبت است.

در تلاش برای گسترش COVID-19 تست به "محروم جوامع" ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد درایو-تا تست سایت در شستا در مشارکت از طریق OptumServe یک دولت فدرال خدمات بهداشتی و درمانی, کسب و کار, با توجه به آزادی مطبوعات از HHSA.

شهرستان افسر بهداشت دکتر کارن Ramstrom گفت: این سایت قرار است به راه اندازی پنج شنبه و در ابتدا تست 132 نفر در روز توسط قرار ملاقات فقط شروع با بهداشت و درمان و دیگر کارگران ضروری. (اینجا را کلیک کنید برای چگونه برای ایجاد یک قرار ملاقات.)

روز دوشنبه Shasta County هیئت ناظران رای به ارسال نامه ای به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom درخواست اجازه به بلند کردن برخی از اقامت در خانه محدودیت از جمله اجازه دادن به برخی از غیر ضروری کسب و کار برای باز کردن در روز یکشنبه ، استان ها به طور کلی نمی تواند لغو محدودیت تا Newsom می دهد رفتن به آینده.

بیشتر: Shasta County می فرستد نامه اصرار Newsom به لغو محدودیت های محلی. آن مهم است ؟

در ضمن Shasta County بهداشت عمومی است که از دست دادن آن بالا رسمی. هویج Isola مدیر SCPH گفت: روز شنبه او کناره گیری از کار او در نزدیکی پایان ماه مه.

"من نمی دانم که تا زمانی که من نشسته در صندلی که من قوت نیست یک بازی بزرگ با خود من انتظارات خودم را برای این موقعیت" Isola نوشت: در یک ایمیل.

پوشش مرتبط: Shasta County, بهداشت عمومی, مدیر چرا او را از پله پایین

ماسک مورد نیاز خواهد بود در Costco

اگر شما در فروشگاه Costco شما را مجبور به پوشیدن ماسک یا پوشش شروع دوشنبه.

"برای محافظت از اعضای ما و کارمندان موثر در مارس 4, همه Costco اعضا و مهمانان باید پوشیدن یک ماسک و یا در صورت پوشش است که پوشش دهان و بینی در تمام اوقات در حالی که در Costco" این شرکت اعلام کرد در وب سایت خود را.

Costco می گوید که کودکان با سن کمتر از 2 یا افرادی که نمی توانید یک ماسک برای صورت پوشش با توجه به وضعیت پزشکی را نمی توان ملزم به پیروی از این قانون است.

"استفاده از یک ماسک یا پوشش باید دیده نمی شود به عنوان یک جایگزین برای اجتماعی فاصله. لطفا ادامه به رعایت قوانین در مورد فاصله مناسب در حالی که در Costco در محل. با تشکر از شما برای درک خود را و همکاری است." Costco گفت.

موارد در Northern California counties

هیچ شهرستانهای استان در دور شمال کالیفرنیا گزارش جدید کروناویروس مورد از 7 p. m. روز شنبه. اینجا که در مورد اعداد ایستاده در منطقه:

  • Shasta County, 31 مورد
  • Butte County, 16 مورد
  • Glenn County 5 مورد
  • Siskiyou County 5 مورد
  • Plumas County 4 مورد
  • Colusa شهرستان 3 مورد
  • Tehama County, 1 مورد
  • Lassen, شهرستان, موارد
  • Modoc شهرستان هیچ مورد
  • تثلیث شهرستان هیچ مورد

شهرستان ساحلی

  • Humboldt County 53 بيمار
  • Mendocino County 11 مورد
  • Del Norte شهرستان 3 مورد

زندگی در میان همه گیر: Siskiyou, Tehama و Modoc شهرستان می خواهید برای بازگشایی شده است. خواهد شد و رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اجازه دهید آنها را ؟

ایالت شماره: COVID-19 در کالیفرنیا

تعداد موارد تایید شده در کشور افزایش یافت به 45,031 از شنبه, دولت, وزارت بهداشت گزارش روز شنبه بعد از ظهر. که 1,567 بیشتر موارد پس از یکشنبه.

مقامات تایید 54 بیشتر مردم به عنوان یک نتیجه از این ویروس بین بعد از ظهر یکشنبه و دوشنبه بعد از ظهر آوردن کالیفرنیا مرگ و میر به 1,809.

در اینجا این است که چگونه کالیفرنیا coronavirus موارد شکستن اساس سن:

  • سن 0-17: 1,19 موارد
  • سنی 18-49: 21,888 موارد
  • سن 50-64: 11,781 موارد
  • سن 65+: 10,086 موارد
  • Unknown/گم شده: 86 موارد

مراقبت های بهداشتی کارگران ساخته شده 4,794 کالیفرنیا COVID-19 موارد به گفته مقامات وزارت امور خارجه ، از این تعداد 24 درگذشت.

"برای کسانی که 18 و بالاتر, لاتینی, آمریکایی های آفریقایی تبار و بومیان هاوایی و جزایر اقیانوس آرام در حال مرگ هستند در صورت نامتناسبی سطوح بالا" مقامات دولت نوشت: در روز سه شنبه از آزادی مطبوعات. "نسبت COVID-19 مرگ و میر در آمریکایی های آفریقایی تبار است که حدود دو برابر جمعیت خود نمایندگی در سراسر بزرگسالان رده های سنی. برای بومیان هاوایی و جزایر اقیانوس آرام به طور کلی تعداد کم هستند اما وجود چهار برابر تفاوت بین نسبت COVID-19 مرگ و میر و جمعیت خود نمایندگی."

بیشتر: Shasta County رهبران فرم نقشه راه برای بازیابی کمیته مشورتی

کالیفرنیا coronavirus موارد توسط شهرستان

ما اطلاعات مرکزی صفحه: شامل نقشه های تعاملی است که آهنگ تایید COVID-19 موارد بهبود و مرگ و میر ناشی از اطراف دولت, ملت و جهان است.

نقشه به طور خودکار به روز را نشان می دهد و نزدیک از هر California county است.

و یا زوم کردن برای دیدن شماره از سراسر کشور و جهان است.

COVID-19 news: می توانید پارک ملی بازگشایی توسط یادبود روز آخر هفته ؟ Lassen, Whiskeytown آماده سازی خود برای انجام این کار

ایالات متحده و جهانی مورد اعداد

همانطور که از 8:30 p. m. روز شنبه تعداد تایید COVID-19 نفر در ایالات متحده نشسته در 1,012,582 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. که مورد مجموع شامل 58,355 مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا

تعداد COVID-19 آزمون در ایالات متحده بود 5,795,728 که از سه شنبه شب با کالیفرنیا دوم در میان کشورهای در کل آزمون (577,608 آزمون) پس از نیویورک (844,994 آزمون) با توجه به دانشگاه.

در سراسر جهان 3,116,398 مردم باید آزمایش مثبت برای COVID-19 و 217,153 های مردمی در ارتباط با ویروس.

بیشتر: به روز رسانی: ردینگ Jiu Jitsu بدنسازی مالک مخالف کالیفرنیا اقامت در خانه سفارشات

بیشتر: برخی از Shasta County ساکنان نگران تعجب: چرا بیشتر مردم با پوشیدن ماسک صورت?

بیشتر: عکس: Whiskeytown دریاچه شستا دیدن بازدید کنندگان در میان COVID-19

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن