Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آنچه ما می دانیم یکشنبه در مورد COVID-19 در شمال کشور

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:26 AM EDT May 12, 2020یکی شمال کشور شهرستان جدید تایید coronavi

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399

یکی شمال کشور شهرستان جدید تایید coronavirus مورد به عنوان روز: یک بیمار بدون علامت که بیماری می آید به عنوان مقامات بهداشتی شده اند ترغیب مردم به ماندن در خانه و پوشیدن ماسک در خارج برای جلوگیری از گسترش از علامت-رایگان مردم است.

در همین حال برخی دیگر از شهرستانهای استان اعلام کرد قوانین سختگیرانه تر برای به حداقل رساندن گسترش بیش از آخر هفته.

یک چهارم از ساکنان Plumas County دارای آزمایش مثبت برای coronavirus اما نشان دادن هر گونه علائم مقامات بهداشتی وجود دارد اعلام کرد.

فرد ساکن چستر/دریاچه Almanor area است که بدون علامت و منزوی در خانه, مقامات گفت.

وزارت بهداشت در حال بررسی است خود و یا تماس با ما.

حضور بدون علامت مورد به عنوان مقامات بهداشتی ایالت شده اند اصرار مردم — و در برخی موارد نیاز به آنها را به پوشیدن ماسک در کاهش شانس آنها می خواهم به گسترش این ویروس در اطراف بدون تحقق آنها آلوده.

Shasta County مقامات بهداشتی گزارش جدید مثبت COVID-شنبه 19 مورد ساخت آن سه روز در یک ردیف که Shasta County نه اضافه شده به لیست خود را از 24 مورد تأیید.

همانطور که برای دیگر نزدیکی شهرستان Siskiyou County ساکنان خواسته شده است که به پوشیدن یک ماسک و یا دیگر پوشش چهره زمانی که آنها خانه را ترک و موقت شهرستان افسر بهداشت نیز دستور داد افرادی که بازدید از شهرستان برای منزوی کردن برای 14 روز به حداقل رساندن محلی گسترش یافته است.

در حالی که ماسک قطعه فقط مشاوره یکی در مورد بازدید کنندگان سفارش شده است. این شامل افرادی که خانه دوم در شهرستان است.

ساکنان Colusa شهرستان, از سوی دیگر, در حال دستور داد تا در خانه بماند حداقل تا مارس 8 تحت یک نظم جدید از بخش بهداشت عمومی افسر که هنوز هم اجازه می دهد تا آنها را فراموش ضروری شغل و تکمیل کارهای ضروری.

شهرستان در حال حاضر دارای سه تایید موارد coronavirus.

"در زمان اضطراری برای بهداشت عمومی است قابل ملاحظه ای بدتر از این شهرستان صادر شده قبل از بخشنامه قابل توجهی افزایش در تعداد موارد مثبت بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر و افزایش فشار بر منابع مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور. Colusa شهرستان در حال حاضر دارای سه موارد مثبت با بیشتر انتظار می رود در هفته های آینده," مقامات بهداشت نوشت.

دیگر هیچ شمال کشور شهرستان ثبت موارد جدید که از شنبه.

موارد در جنوب کالیفرنیا که از روز شنبه:

  • Shasta County, 24 نفر
  • Butte County, 14 مورد
  • Siskiyou County 5 مورد
  • Plumas County 4 مورد
  • Colusa شهرستان 3 مورد
  • Glenn County, 3 مورد
  • Tehama County, 1 مورد
  • تثلیث شهرستان هیچ مورد
  • Modoc شهرستان هیچ مورد
  • Lassen, شهرستان, موارد

شهرستان ساحلی

  • هومبولت شهرستان: 50 مورد
  • Mendocino County: 4 مورد
  • Del Norte شهرستان: 2 مورد

COVID-19: دیگر کالیفرنیا اعداد

تعداد موارد تایید شده در کشور افزایش یافت به 20,615 که از روز شنبه با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده توسط مقامات بهداشتی شنبه منتشر شد. که مجموع 609 نفر کشته شده اند معنی 68 کشته در یک روز.

در اینجا این است که چگونه کالیفرنیا coronavirus موارد شکستن اساس سن:

  • سن 0-17: 303 موارد
  • سنی 18-49: 10,069 موارد
  • سن 50-64: 5,633 موارد
  • سن 65+: 4,561 موارد
  • ناشناخته: 49 موارد

از موارد تایید شده که مشخص بیمار جنسیتی مردان مجموع 10,330 بیماران. زنان را تشکیل می دهند 9,981. وجود دارد 304 موارد که گزارش نشده بیمار جنسیتی.

کالیفرنیا coronavirus موارد توسط شهرستان

ما اطلاعات مرکزی صفحه: شامل نقشه های تعاملی است که آهنگ تایید COVID-19 موارد بهبود و مرگ و میر ناشی از اطراف دولت, ملت و جهان است.

نقشه به طور خودکار به روز را نشان می دهد و نزدیک از هر California county است.

و یا زوم کردن برای دیدن شماره از سراسر کشور و جهان است.

(نه دیدن نقشه ؟ اینجا کلیک کنید برای دریافت به ما داده های تعاملی مرکزی صفحه.)

ایالات متحده و جهانی coronavirus موارد

از شنبه بعد از ظهر تعداد موارد تایید شده از کروناویروس در آمریکا 524,903 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. از این تعداد 20,389 مردم در آمریکا فوت کرده از ویروس. یکی دیگر از 31,066 مردم در کشور در حال بهبود است.

در سراسر جهان تعداد تایید COVID-19 موارد نزدیک به 1.7 میلیون. مرگ و میر بیش از 108,000. بیش از 401,000 مردم بهبود از ویروس.

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب