Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: رئیس جمهور تهمت admonishes Fauci در مدرسه reopenings; لا سواحل بازگشایی

جان بیکن لورنزو ریس و اریک اسمیت ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:12 PM EDT مارس 13 سال 2020رئیس جمهور دون

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دکتر Anthony Fauci باید موقعیت های مختلف در, مدارس, بازگشایی این سقوط با مغلوب ساختن پیشی جستن فشار برای دانش آموزان به بازگشت در حالی که مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی اصرار احتیاط با یک واکسن بعید به در دسترس خواهد بود که در قاب زمان.

در آمریکا چندین ایالت را منتشر کرده اند آمار و ارقام نشان از کاهش شدید در مجموعه های مالیاتی برای ماه مارس و آوریل است. هفتگی و نرخ بیکاری به دلیل پنج شنبه انتظار می رود به منعکس کننده که میلیون ها نفر بیشتر آمریکایی ها بیکار هستند.

اخبار همه بد نیست. برخی از داده های داشبورد به نظر می رسد نشان می دهد روزانه متحده تلفات مسطح است. و لس آنجلس با وجود گسترش آن stay-at-home منظور افتتاح سواحل چهارشنبه.

در حال حاضر وجود دارد بیش از 83,000 مرگ و میر و 1.3 میلیون تایید coronavirus موارد در ایالات متحده با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده داشبورد. در سراسر جهان به ویروس به کشته شدن بیش از 296,000 مردم و آلوده بیش از 4.3 میلیون نفر است.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. پایین برای جزئیات بیشتر.

در اینجا برخی از مهم ترین تحولات از شنبه:

  • نیوجرسی اعلام کرد 18 کودکان تشخیص داده شده اند با کروناویروس مربوط التهابی سندرم همان روز یک مطالعه جدید منتشر شد که می گوید کودکان ممکن است بیشتر مستعد ابتلا به COVID-19 از اصل معتقد بودند.
  • کاخ سفید کنار گذاشته CDC را محدود تر بازگشایی طرح با توجه به یک گزارش از آسوشیتد پرس.
  • برخی از کشورهای در حال دیدن یک کاهش چشمگیر در مجموعه های مالیاتی از ماه مارس و آوریل به عنوان وزارت کار آماده به انتشار جدید بیکاری در شماره پنج شنبه.

آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد چهار شنبه: بله مواد غذایی خود را در حال هزینه بیشتر نسبت به قبل. همچنین: اگر همکار من است COVID-19 می توانم فایل برای بیکاری ؟ ما را در سوال در مورد پول خود را.

برخی از خبر خوب: آیا شما می دانید که شما می توانید استفاده مجدد و هک coronavirus ماسک? در اینجا چگونه است.

مغلوب ساختن پیشی جستن: Fauci نمی دهد 'پاسخ قابل قبول' در مدرسه reopenings

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اندرز, Dr. Anthony Fauci پس از مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی با بیان احتیاط در مورد باز شدن مدارس این سقوط به دلیل نگرانی در مورد کوروناویروس.

Fauci شهادت سهشنبه مجلس سنا که یک واکسن به احتمال زیاد نمی تواند آماده قبل از دانش آموزان در حال برنامه ریزی برای بازگشت وجود دارد و هیچ راه حل آسان در باز برگشت. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت Fauci نمی دهد "پاسخ قابل قبول."

"من فکر می کنم شما باید کاملا باز در مدارس" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در جلسه با فرمانداران کلرادو و داکوتای شمالی در کاخ سفید است. "من نمی در نظر گرفتن کشور ما در آینده اگر مدارس تعطیل هستند."

- مورین Groppe

ویسکانسین دیوان عالی کشور در افغانستان فرماندار اقامت در خانه سفارش

اقامت در خانه سفارش صادر شده توسط دولت از فرماندار ویسکانسین ، تونی Evers زده شده است توسط دولت در دیوان عالی کشور است.

Evers به دنبال گسترش محدودیت در ساکنان از طریق پایان ماه مه به توقف گسترش coronavirus در دولت است. قانونگذاران جمهوریخواه کنگره اعتراض به دلیل تاثیر بر اقتصاد است.

در اکثر نظر رئیس دادگستری صبر Roggesack تعیین گروه خدمات بهداشتی و درمانی, منشی, Andrea نخل باید صادر دولتی از جمله محدودیت از طریق یک فرایند شناخته شده به عنوان قانون ساخت که به قانونگذاران وتو بیش از سازمان سیاست.

حاکم را مجبور فرماندار دموکرات و جمهوری خواه کنترل مجلس قانونگذاری به کار با هم در وزارت امور خارجه در پاسخ به این اببس و جریان از شیوع – پویا دو طرف باید به ندرت قادر به رسیدن به قبل از.

- مولی بک

یلوستون به بازگشایی دوشنبه در صورت محدود

خدمات پارک های ملی چهارشنبه اعلام کرد که پارک ملی یلوستون را بازگشایی دوشنبه به صورت محدود و پس از راهنمایی زیر از کاخ سفید CDC و محلی مقامات بهداشت عمومی.

یلو مشخص شده است در سه فاز برنامه ریزی. مرحله اول باز می شود جنوب و شرق ورودی در وایومینگ و محدودیت بازدید کننده سفر به پایین حلقه از پارک. بازدید کننده خواهد شد که دسترسی به مسیرهای پیاده روی, حمام و سرویس بهداشتی ایستگاه های گاز و boardwalks در تایید مناطق. پارک نیز اجرای اقدامات کاهش مانند ارائه موانع حفاظتی که نیاز به تشویق پوشش صورت در چگالی بالا مناطق اندازه گیری دسترسی و افزایش بهداشت.

پارک بسته شده به بازدید کنندگان از مارس 24.

AAU جوانان مسابقات والیبال هنوز هم برنامه ریزی شده بود در ماه ژوئن

این کشور بزرگترین جوانان مسابقات والیبال که میزبان هزاران نفر از دختران و پسران است که هنوز هم برنامه ریزی شده برگزار می شود, ماه آینده در اورلاندو فلوریدا با وجود نگرانی در مورد کوروناویروس. آماتور ورزشی اتحادیه رویداد برجسته 2,800 تیم در تابستان گذشته و درو حدود 110,000 بازدید کنندگان به اورلاندو فلوریدا در بخشهایی از 12 روز است.

این AAU در انتشار اخبار گفت که "ایمنی از شرکت کنندگان در بالاترین اولویت ما است" و "ما این تصمیم را به آرامی." در این بیانیه همچنین روشن ساخته شده است وجود دارد یک انگیزه مالی در معرض خطر با توجه به اهمیت این رویداد به اقتصاد محلی که AAU تخمین زده می شود در حدود 90 میلیون دلار به 100 میلیون دلار در سال گذشته است.

در میان اقدامات احتیاطی: وجود خواهد داشت هیچ تیم های بین المللی در این سال و متوسط چک خواهد نهاد قبل از رقابت. والیبال و دادگاه را به طور منظم بررسی شود. Handshakes خواهد بود دلسرد شده است. دادگاه خواهد بود فاصله دورتر از هم جدا. هر تیم خواهد بود محدود به یک حزب از 30 نفر از جمله 15 بازیکن پنج مربیان و 10 chaperones.

- تام Chris Chavez

مطالعه جدید نشان می دهد کودکان امن نیست از COVID-19; نیوجرسی می بیند 18 کودکان مبتلا به سندرم التهابی

کودکان نه به عنوان امن از بیماری شدید ناشی از رمان coronavirus همانطور که در ابتدا فکر می کردم با توجه به تحقیقات جدید و تجربه بالینی است که ممکن است پیامدهای برای تصمیم گیری در مورد بازگشایی مدارس و مراکز مراقبت روزانه.

نگرانی های رو به افزایش در مورد کوچک اما رو به رشد تعداد کودکان بستری با کروناویروس مرتبط با سندرم التهابی شبیه به کاوازاکی بیماری است. نیوجرسی دولت کمیسیون بهداشت و درمان جودیت Persichilli روز چهارشنبه گفت که دولت در حال بررسی است و 18 مورد از سندرم التهابی در کودکان در سن 3 تا 18.

و یک مطالعه جدید مستروف توسط یک راتگرز محقق توصیف 48 کودکان بستری برای COVID-19 در اطفال در بخش مراقبت های ويژه در سراسر کشور در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر.

حداقل 118 کودکان — 100 در نیویورک و 18 در نیوجرسی – شناسایی شده اند از اواسط ماه مارس با به تازگی به رسمیت شناخته شده سندرم است که می تواند باعث تب بالا و خارش, درد شکم, فشار خون پایین و در برخی از موارد, قلب, کبد و یا نارسایی کلیه. بسیاری از کسانی که در بیمارستان بستری مبتلا به سندرم در نیوجرسی قبلا سالم است.

- Lindy Washburn

مطالعه می یابد گربه می گرفتن COVID-19 ممکن است قادر به انتقال به دیگر گربه ها

یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی نیوانگلند یافت که گربه "به آسانی می توانید تبدیل شدن به آلوده" با کروناویروس و ممکن است قادر به عبور از آن به گربه های دیگر.

استاد Pathobiological علوم در دانشگاه ویسکانسین دانشکده دامپزشکی Yoshihiro Kawaoka چراغ مطالعه. در آن محققان اداره ویروس بوده و جدا شده از انسان بيمار به سه گربه. بعد محققان از شناسایی این ویروس در دو تا از گربه ها با استفاده از سواب بینی. روز سوم آنها شناسایی این ویروس در همه گربه.

روز پس از اجرای این ویروس برای اولین بار از سه گربه و محققان قرار می گیرد یکی دیگر از گربه در هر یک از قفس خود را. محققان نمی اداره coronavirus به تازگی اضافه شده گربه. در عرض دو روز یکی از گربه جدید بود ریختن ویروس و در شش روز تمام گربه ها انجام شد ،

کاخ سفید گزارش shelved محدود تر بازگشایی طرح

مشاوره از ملت کنترل بیماری کارشناسان با خیال راحت به بازگشایی کسب و کار و موسسات شامل اقدامات محدود کننده از این طرح منتشر شده توسط کاخ سفید در ماه گذشته آسوشیتد پرس گزارش. AP گفت: این به دست آمده و یک کپی از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از طرح کنار گذاشته با مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت که همچنین ارائه توصیه ها برای کمک به جوامع تصمیم می گیرید که بسته به امکانات پایین دوباره در آینده شعله ور شدن یو پی اس از COVID-19.

"کاخ سفید است فشار برای بازگشایی اما حقیقت این است که کاخ سفید نه تنها تا به حال یک طرح جامع که در آن تمام قطعات مناسب," دکتر گفت: ژرژ بنیامین, مدیر اجرایی, American Public Health Association.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت چین را متهم به تلاش برای سرقت ما coronavirus تحقیقات

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت هشدار داد روز شنبه که دولت چین به دنبال ربودن تحقیقات ایالات متحده با هدف COVID-19 همه گیر و خواست سازمان برای تشدید امنیت سایبری دفاع. عمومی احتیاط صادر شده توسط وزارت دادگستری نشان داد که FBI باز کرده بود رسیدگی به مشکوک توسط هکرها با هدف قرار دادن.

"این بازیگران مشاهده شده اند و تلاش برای شناسایی و بە دست آوردن مالکیت معنوی با ارزش ... وابسته COVID-19-مربوط به تحقیق" عدالت بولتن اعلام کرد. "پتانسیل سرقت این اطلاعات را خدشه دار تحویل امن و موثر و کارآمد گزینه های درمان."

کوین جانسون

گل رز و تصویری اعتراض مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus پاسخ در خارج از کنگره

پس از شیوع این بیماری آغاز شد و در ایالات متحده حداقل 82,000 اند از COVID-19 و بسیاری از اپيدميولوژيستها می گویند که تعداد بسیار پایین تر از واقعی مرگ و میر به علت کمبود تست و مردم به دنبال مراقبت در یک محیط بیمارستان.

برای یاداوری زندگی از دست داده در حالی که همچنین جلب توجه به آنچه منتقدان گفته اند که پاسخ ناکافی به این ویروس را با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت MoveOn یک مترقی گروه حمایت قرار داده و هزاران نفر از رز سفید در مقابل کنگره در روز چهارشنبه در حالی که ویدئو در حال پخش از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ستایش فدرال اقدام ویروس.

"بسیار متاسفانه ایالات متحده تبدیل شده کانون در سطح جهان از coronavirus و تا کنون بیشترین مرگ و میر در جهان اینجا هستید" گفت: David Sievers کمپین مدیر MoveOn. "در حالی که غم انگیز است که نه یک قانون طبیعت است. ... (این) یک نتیجه گیری است که ساخته شده اند و متاسفانه سوء مدیریت و botched تلاش – یا عدم پاسخ."

Ryan W. Miller

اکثر آمریکایی ها فکر می کنم مغلوب ساختن پیشی جستن پنس باید پوشیدن ماسک

اکثر آمریکایی ها می گویند رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن باید از ماسک در مکان های حفاظتی و اندازه گیری او هنوز به آنجا که بیماری همه گیر کوروناویروس گرفت. حدود هفت در 10 رای دهندگان ثبت شده – از جمله 58 درصد از جمهوری خواهان – نظر سنجی در یک صبح مشورت/سیاسی نظرسنجی این ماه گفت: تهمت و معاون رئیس جمهور مایک پنس باید پوشش چهره خود را در اماکن عمومی هنگامی که آنها سفر. بال غربی مشاوران گفته شد دوشنبه آنها باید همین ماسک پس از دو آزمایش مثبت برای COVID-19. مغلوب ساختن پیشی جستن معاف است.

"من نه به کسی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: زمانی که او به نظر می رسد ماسک-کمتر در یک باغ گل رز در کنفرانس خبری همان روز.

مورین Groppe

متحده در مبارزه با کاهش شدید مالیات بر مجموعه

متحده شروع به گزارش مالیاتی خود را مجموعه coronavirus ماه های مارس و آوریل و آن را نه تنها آبی متحده که احساس آبی. گرجستان است که نشان از کاهش بیش از 100 میلیون دلار در مقایسه با مدت مشابه سال پیش. تنسی درآمد پایین است بیش از $120 میلیون. تگزاس نیز با چکش با رکود در قیمت نفت دیده است مجموعه های مالیاتی و شاقول نزدیک به 1 میلیارد دلار. فدرال کمک مالی برای دولت کشیده شده مقاومت مواجه از برخی از جمهوری خواهان که می گویند بیشتر این پول را به دموکراتیک-اجرای متحده مانند نیویورک – و که برخی از این کشورها خواهد قیف پول کمک مالی برای پرداخت دیرینه صندوق بازنشستگی مشکلات.

"این سخت است برای نوشتن یک بودجه دولت زمانی که شما انتظار یک افت شدید در درآمد و گفت:" دنی Kanso, یک تحلیلگر سیاست برای مستقر در آتلانتا گرجستان بودجه و سیاست های موسسه. "فدرال محرک تنها امید است."

– مایکل براگا

کوشنر می گوید تهمت وزن Fauci نگرانی بیش از چهل کشور

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در قانون و مشاور ارشد جارد کوشنر گفت: دکتر Anthony Fauci نگرانی کرد که بازگشایی این کشور بیش از حد به سرعت می تواند جرقه تازه "درد و رنج و مرگ" بود و در میان بسیاری از عوامل این رئیس جمهور است که با توجه به عنوان او به اشکال coronavirus سیاست حرکت رو به جلو. کوشنر گفت: گسترده تر در دسترس بودن لوازم پزشکی و تجهیزات حفاظت شخصی کمک خواهد کرد که این کشور رسیدگی بازگشایی همراه با یک مکان بیشتر عادت به شستن دست به طور منظم اجتماعی فاصله و ماسک ،

"وجود ریسک در هر چیزی اما رئیس جمهور حمل بار از 30 میلیون آمریکایی که شغل خود را از دست با توجه به این اقدام تاریخی و تلاش برای صرفه جویی در زندگی" کوشنر گفته مجله تایم.

ویلیام Cummings

ملی همه گیر منحنی به نظر می رسد مسطح – در حال حاضر

دانشگاه جانز هاپکینز و Worldometer داده داشبورد نشان می دهد افزایش موارد تایید شده و روزانه مرگ و میر در ایالات متحده ممکن است کاهش. و موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی در دانشگاه واشنگتن پیشرو, مدل, منتشر شد پیش بینی این هفته نشان می دهد که کاهش مداوم روزانه مرگ و میر – کاهش به 100 یا کمتر در اوایل ماه اوت است. بدترین است ؟ چه اتفاقی می افتد به عنوان متحده به آرامی بازگشایی خواهد شد بگویید داستان کارشناسان می گویند.

"مرگ و میر هستند که آلوده شد سه هفته پیش می گوید:" دنیس کارول که منجر آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی را بیماری عفونی واحد برای بیش از یک دهه است. "با سریع تعلیق (کاهش) اقدامات ما در یک دنیای جدید است."

گشت و گذار! لس آنجلس سواحل بازگشایی منفی آفتاب

لس آنجلس سواحل بازگشایی روز شنبه پس از یک هفته وقفه اما هیچ lollygagging. این شهرستان را به دنبال خواهد داشت مقررات در محل برای سواحل دیگر در ساحل چپ به معنی فعالیت هایی مانند پیاده روی و گشت و گذار سرد هستند اما جمع نشسته و تیم های ورزشی مانند والیبال نیست. 6-پا فاصله اجتماعی و پوشش صورت اجباری هستند. و یکی بیشتر دردسر – ساحل پارکینگ بسته باقی می ماند. باز می آید ساعت پس از بهداشت عمومی مدیر باربارا فرر گفت: این شهرستان اقامت در خانه محدودیت مجموعه به پایان جمعه به احتمال زیاد گذشته برای سه ماه.

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز

  • '50 متحده و 50 روش مختلف:' متحده تقلا برای استخدام COVID-19 تماس با ردیاب
  • بازیکنان NBA می خواهید پشت در دادگاه: اتحادیه بررسی می یابد حمایت قاطع برای شروع مجدد فصل است.
  • تست به روز رسانی: مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید ما منتقل خواهد شد 10 میلیون coronavirus آزمون این هفته است.
  • به سینما در خطر است ؟ تاثیر برای صنعت سرگرمی می تواند گسترده اگر مستند همچنان ادامه دارد.
  • تقریبا همه بچه ها قابل درمان هستند': آنچه والدین باید در مورد می دانیم جدید COVID مربوط به بیماری التهابی

Coronavirus کشنده تر از قتل در برخی از قطعات از ما

این COVID-19 بیماری کشتار مردم در برخی از نقاط کشور به مراتب سریع تر از مردم می توانید با کشتن هر یک از دیگر با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز تحلیل از CDC و coronavirus داده است. بیش از یک دهه آمریکا به طور متوسط حدود 17,300 قتل در هر سال است. COVID-19 مرگ و میر کل 82,391 از چهارشنبه.

تحلیل همسان قتل و coronavirus مرگ و میر در جوامع میزبانی 92 درصد از آمریکایی ها است. در اینجا آنچه ما در بر داشت:

  • شهر نیویورک و حومه Morris County, New Jersey, از دست مردم به کروناویروس در یک نرخ قابل مقایسه با 173 سال از قتل. این شهرستان از دست داده و 518 نفر در فقط چند ماه به COVID-19 در مقایسه با 30 قتل ثبت شده در این شهرستان بیش از یک دهه.
  • دیگر شهر نیویورک و حومه نیز ضربه سخت شده. Coronavirus کشته شدن مردم در یک نرخ شبیه به 137 سال از قتل در راکلند نیویورک و 121 سال در Bergen County, New Jersey.
  • شهر نیویورک خود را تا به حال ضرر و زیان شبیه به 36 سال از قتل در پنج بخش نیویورک.

درد شده است به همان اندازه گسترش آن است. حدود یک سوم از آمریکایی ها زندگی می کنند در شهرستانهای استان که از دست مردم کمتر به کروناویروس از آنها به طور معمول از دست دادن در یک سال به قتل.

– مایک Stucka

اقتصاددانان بریس برای آخرین انفجار بیکاری, اخبار

امریکا dispiriting هفتگی شمارش COVID-19-مربوط به اخراج است به احتمال زیاد برای اضافه کردن میلیون ها نفر بیشتر پنج شنبه. اقتصاددانان برآورد وزارت کار ایالات متحده گزارش خواهد داد که 2.5 میلیون آمریکایی در زمینه برنامه های جدید برای بیمه بیکاری در هفته گذشته به پایین از 3.2 میلیون قبل از هفته است. که فشار کل تعداد مدعیان بیکاری در گذشته هشت هفته به متناوب 36 میلیون. ماه آوریل نرخ بیکاری آمار 14.7% بالاترین پس از رکود بزرگ تا از 4.4% ماه قبل و 50 سال اخیر از 3.5% در ماه فوریه است.

– پل Davison

بیشتر COVID-19 سرفصل های از ایالات متحده آمریکا امروز

  • پیام های مخلوط: Fauci و تهمت های متفاوت دیدگاه درباره نحوه رسیدگی به بازگشایی این کشور است.
  • 'عملی' سقوط: NFL بازگشت به میدان ممکن است اگر همه چیز به خوبی.
  • چه اجتماعی فاصله قوانین در دولت ؟ در اینجا این است که چگونه امریکا بازگشایی میان شیوع کروناویروس.
  • به دنبال کاغذ توالت دستمال مرطوب ضد عفونی کننده و یا ضد عفونی کننده دست? سعی کنید دادوستد در Facebook و همسایه.
  • بازار سهام بهتر از اقتصاد در حال حاضر. اما چرا ؟

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن