Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: بیشتر Shasta County کسب و کار می تواند بازگشایی

مت Brannon, جسیکا Skropanic, انزال زن, Shulman و دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 10:03 PM EDT مارس 12 سا

توسط ABTINNEWS در 24 اردیبهشت 1399

بیشتر Shasta County کسب و کار می تواند بازگشایی

6:30 بعد از ظهر, سه شنبه, مارس 12

Shasta County, مقامات اعلام کرد سه شنبه شب که یک گروه جدید از کسب و کار از جمله ناهار خوردن در رستوران ها و مراکز خرید و "کار-بر" محل کار می تواند در حال حاضر بازگشایی اگر آنها را خاص و سلامت آگاهانه سازگاری.

بیشتر: اینجا کسب و کار است که می تواند بازگشایی در Shasta County زیر COVID-19 closings

تغییر در میان برخی از سردرگمی مقامات شهرستان ساخته شده همان اعلام آخرین جمعه اما در بعد از ظهر دوشنبه در زمان آن را به عقب به خاطر آنها گفت: معلوم شد روند تصویب نشده بود نهایی شده است.

سپس در شب دوشنبه Shasta County مقامات بهداشت عمومی گفت: آن روز یکشنبه Cottonwood کاری که مجبور مقامات شهرستان برای تجدید نظر در بازگشایی مجدد برنامه بعد از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در مورد این رویداد.

"(بازار مال فروشان) است و تاخیر در اجرای کامل باز کردن کسب و کار بازگشت تا در اینجا" گفت: Kerri Schuette سخنگوی بخش بهداشت و خدمات انسانی سازمان است.

اما از سهشنبه شب, کسانی که بازگشایی برنامه های در حال پشت در. روشن نیست که چرا تاخیر در بازگشایی شد تا در کوتاه زندگی می کردند. Schuette فقط گفت که مقامات محلی حال "برخی از مکالمات تولیدی با دولت" در روز سه شنبه.

خوانندگان می توانید یک لیست از که Shasta County کسب و کار در حال حاضر مجاز به بازگشایی در اینجا جزئیات بیشتر در مورد شهرستان COVID-19 پاسخ وب سایت ShastaReady.org.

سرپرستان مخلوط در بازار مال فروشان خرید اینترنتی در حالی که کلانتر دفاع پاسخ

1:40 بعد از ظهر روز شنبه, مارس 12

در حالی که همکاران خود بودند انتقادی از روز یکشنبه Cottonwood بازار مال فروشان Shasta County سرپرست Les Baugh — که منطقه شامل Cottonwood -- کاهش یافته است به محکوم کردن آن در نشست روز سه شنبه.

در ضمن کلانتر اریک Magrini در دفاع از خود دست زدن به بحث رویداد به عنوان عطف "چشم."

با آن جمعیت زیادی در وجود دولت باقی بماند-صفحه اصلی, سفارش, اخبار بازار مال فروشان کشیده شده ملی قرار گرفتن در معرض و توجه رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom. محلی مقامات بهداشت گفت: دوشنبه شب این رویداد به طور مستقیم منجر به تاخیر در بازگشایی برای Shasta County است.

سرپرست لئونارد Moty را محکوم کرد روز یکشنبه بازار مال فروشان خواستار آن غیر مسئولانه است.

"وجود دارد بسیاری از صحبت در مورد حقوق اساسی, اما من فکر می کنم آنها را فراموش کرده در مورد هر کس دیگری را از حقوق اساسی برای یک جامعه امن برای سالم جامعه" گفت: Moty.

سرپرست استیو مورگان گفت که او "وحشت زده" توسط اخبار گزارش های بسته بندی شده در بازار مال فروشان عرصه است. این شهرستان در تلاش است به پایمال کسی حقوق اساسی و نه آنها در حال تلاش برای نگه داشتن افراد سالم و زنده است.

Baugh که حضور نداشتند یکشنبه بازار مال فروشان می گویند "وجود دارد چالش های بیش از آخر هفته و موانع وجود دارد" اما همه در حال حاضر می خواهد به دانستن که در آن ما از اینجا بروم ؟

"پس از رفتن به جلو بد طرف است که می تواند بسیاری از عفونت و شاید ... بستری شدن در بیمارستان. طرف خوب احتمالا می تواند این باشد که هیچ کدام وجود دارد," Baugh گفت. "پس چه اتفاقی می افتد اگر وجود دارد بسیاری از موارد چه اتفاقی می افتد اگر هیچ کدام وجود دارد?"

Donnell Ewert, Shasta County سلامت و خدمات انسانی مدیر آژانس گفت: Baugh و هیئت مدیره است که اگر وجود دارد هیچ موارد ناشی از بازار مال فروشان نگرانی او این است که مردم فکر می کنم "خوب ما تا به حال این بازار مال فروشان و در حال حاضر باید آن را امن است."

"همه به آن معنی است که ما dodged گلوله – ما از رو خوش شانس" Ewert گفت.

در ضمن کلانتر اریک Magrini گفت: سرپرستان که در دفتر کار خود ملاقات با بازار مال فروشان دهندگان قبل از این رویداد و آنها به او اطمینان داد که CDC دستورالعمل ها را دنبال و اقدامات دیگر خواهد بود گرفته شده است. اما او اذعان کرد که اتفاق رخ نداد.

"این مکالمه بود که تا به حال وجود دارد گفتگو در مورد مسئول بودن. ... پس از آن بود county, خودم, سایر نمایندگان ما فرماندهی واحد که چشم به این."

Ewert همچنین در پاسخ به کسانی که سوال چرا آنها نمی تواند رفتن به کلیسا و یا جمع آوری برای فعالیت های دیگر مانند یک مدرسه فارغ التحصیلی و در عین حال آنها می توانید به فروشگاه بروید.

"پاسخ من به آن است که شما باید برای رفتن به فروشگاه برای برخی اهداف ضروری است." "اگر شما شروع به اضافه کردن چیزهای دیگر که شما در معرض خطر است."

انعکاس سلامت افسر دکتر کارن Ramstrom, Ewert خواست کسانی که با حضور در کاتن وود بازار مال فروشان برای آزمایش برای coronavirus.

"این یک راه که آنها می توانند جبران به جامعه" Ewert گفت.

Baugh گفت: ثبت افکن پس از این نشست که او امیدوار است و دعا وجود دارد موارد از روز یکشنبه بازار مال فروشان.

"هیچ کس نمی خواهد این را انجام داده اند از نظر تلاش برای تست COVID(-19) و اما در حال حاضر که آن را انجام می شود ما قطعا باید در یک مسیر رو به جلو است که می تواند به ما بگویید که ما در حال روشن در اینجا در Shasta County است. به طوری که نماز من" او گفت:.

Magrini گفت: این شهرستان ادامه خواهد داد به کار با کسب و کار را به آنها آموزش, اما او اشاره نمی کند بالقوه برای تقدیر نامه برای کسانی که سرپیچی از قوانین است. سرپرستان بپرسید نه Magrini هر گونه سوال و پس از او صحبت کرد.

او گفت: در گذشته که او را "مخلوط" احساسات در مورد استناد به افرادی که نقض اقامت-صفحه اصلی سفارش.

پس از جلسه Magrini گفت: او نه صحبت به Cottonwood بازار مال فروشان مقامات یکشنبه پس از رویداد. او تصریح کرد: این شهرستان با هدف ادامه خواهد داد "اجرای از طریق آموزش و پرورش است."

Magrini گفت: ثبت افکن که از طریق رسانه های اجتماعی و راه های دیگر بازار مال فروشان رشد "به چیزی است که بزرگتر از هر کسی تا به حال انتظار می رود."

"من در تلاش نیست به جای گسل بر کسی. من فقط در تلاش برای حرکت رو به جلو ادامه آموزش به ادامه کار با ما کسب و کارهای محلی که مسئول بوده است و این جامعه است که مسئول بودن و فقط تلاش برای بدست آوردن یک برنامه تایید شده توسط فرماندار که می تواند به نفع همه" Magrini گفت.

Magrini امیدوار است Cottonwood بازار مال فروشان بود یک حادثه جدا.

"بنابراین من از این است که ما همچنان به مسئول عنوان جامعه زیرا آخرین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم این است که تاثیر توانایی ما برای پیشرفت اقتصادی از طریق گرفتن فرماندار تصویب" به حرکت رو به جلو Magrini گفت.

کلاس های آنلاین به ادامه در چیکو, دولت, دیگر, دولت, دانشگاه, در, سقوط

3:15 بعد از ظهر روز شنبه, مارس 12

چیکو دانشگاه و 22 سایر دانشگاه ها در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در سیستم ادامه خواهد داد به انجام دستورالعمل های آنلاین برای پاییز صدراعظم Timothy P. سفید روز سه شنبه گفت.

"این روش برنامه ریزی لازم است زیرا یک دوره است که ممکن است شروع به در یک چهره به چهره روش به احتمال زیاد به تغییر به یک قالب مجازی در طول مدت اگر جدی موج دوم این بیماری همه گیر رخ می دهد که پیش بینی های" سفید در بیانیه ای گفت. "مجازی برنامه ریزی لازم است, به دلیل آن ممکن است ممکن است برای برخی از دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان با خیال راحت به سفر به دانشگاه."

در یک بیانیه چیکو مقامات دولتی گفت: این مدرسه در حال برنامه ریزی برای اکثریت سقوط آن سال 2020 ارائه دوره و همه خدمات پشتیبانی به صورت آنلاین و یا ارائه شده از طریق روش های جایگزین. دانش آموزان باید برنامه ریزی برای اکثریت قریب به اتفاق آنها سقوط 2020 دوره ها به صورت آنلاین."

سفید گفت که وجود دارد می تواند برخی از موارد استثنا. برای مثال بالینی کلاس با آموزش مانکن برای دانشجویان پرستاری برای نگه داشتن دانش آموزان در مسیر دریافت مجوز خود را و آماده به کار.

"وجود خواهد داشت هیبرید روش وجود خواهد داشت و تنوع سراسر 23 دانشگاه با توجه به زمینه خاص و شرایطی سفید" گفت.

Butte County برای اولین بار در دولت به تصویب بازگشایی

2:45 بعد از ظهر روز شنبه, مارس 12

در حالی که بازگشایی Shasta County تاخیر پس از چند روز Cottonwood بازار مال فروشان, Butte, اولین کانتی در کالیفرنیا برای گرفتن تایید دولت برای طرح خود برای بازگشایی شده است.

El Dorado County طرح به بازگشایی کرده و OK می خواهم.

"Butte در حال حاضر در وب سایت ما به عنوان اولین شهرستان است که در حال حاضر قادر به حرکت عمیق تر به آن فاز 2 از طریق خود فرآیند صدور گواهینامه از طریق خود برنامه ریزی کاری که آنها انجام می شود. بنابراین Butte County و Eldorado شهرستان باید کسانی که آستانه دیدار کرد" رژیم صهیونیستی. Newsom گفت: در طول روزانه خود را coronavirus جلسه.

با تصویب Butte و زرخیز ارائه می دهند در میان چیزهای دیگر, جلوگیری از سمت خرده فروشی مهد کودک برای کسانی که خارج از ضروری نیروی کار مبتنی بر کسب و کار می تواند باز و خدمات مانند ماشین شستن حیوان خانگی نظافت محوطه سازی و باغبانی هستند که خوب به آن بروید.

"این فوق العاده است برای دیدن فرماندار اجازه می دهد ما در استان ها به حرکت رو به جلو به ما درخواست کرده اند. چندین شمال کشور استان ها نشان داده اند که آنها با معیار و ارائه برنامه های است که اجازه می دهد آنها را به حرکت به جلو با بیشتر فاز 2 بازگشایی مجدد" یوبا سیتی مجلس Jim Gallagher در بیانیه ای گفت.

تثلیث شهرستان مورد دوم مربوط به اولین

11:35 صبح پنج شنبه, مارس 12

فرد دیگری آلوده شده است با کروناویروس در شهرستان ترینیتی که تا روز جمعه تا به حال بدست یک مورد تایید شده.

Marcie جو Cudziol این شهرستان بهداشت عمومی مدیر گفت: دومین فرد آلوده به نظر نمی رسد برای بدست آن از اول شخص.

او گفت: این شهرستان نیست افشای که در آن افراد آلوده زندگی می کنند به دلیل جمعیت بسیار کم است که آن را می تواند به خطر اندازد حریم خصوصی فرد بر خلاف در بیشتر مناطق پر جمعیت.

شهرستان است که هنوز هم کار بر روی آن بازگشایی طرح Cudziol گفت.

شاستا کالج به پرداخت 1.8 میلیون دلار در مراقبت قانون بودجه به دانش آموزان

ساعت 11 صبح روز شنبه, مارس 12

شاستا کالج اعلام کرد که روز شنبه آن را توزیع 1.8 میلیون دلار در مراقبت عمل کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان برای هزینه های آنها تعلق طول coronavirus shutdown.

شروع مه 29, کالج را به صورت الکترونیکی پرداخت بودجه به بیش از 2,700 دانشجویان واجد شرایط برای کمک به آنها را پوشش هزینه از هزینه های حضور و غیاب. کسانی که شامل مواد غذایی, مسکن, البته, مواد, تکنولوژی, سلامت, مراقبت از کودک, مراقبت از همه که پردیس عملیات تا زمانی که خاموش کردن.

کالج ایمیل خواهد شد دانشجویانی که واجد شرایط هستند. برای واجد شرایط دانش آموزان نیاز به:

  • فایل 2019-20 FAFSA و کامل کمک های مالی, فایل, مورد نیاز از جمله تأیید اسناد و مدارک.
  • باید FAFSA اطلاعات است که نشان می دهد خود را نیاز مالی.
  • نسبت به ثبت نام در حداقل سه دوره واحد در پایان بهار سال 2020 مدت است.

کمک های مالی بخشی از مراقبت در عمل آموزش عالي امداد اورژانس صندوق.

رفتن به https://bit.ly/2zyJSAS برای واجد شرایط بودن اطلاعات و یا تماس شستا کمک مالی دانشگاه در 242-7650.

Shasta County Superior Court رزومه خدمات

این Shasta County Superior Court اعلام کرد آن را از سر گرفت خدمات به مردم در هفته گذشته.

در آزادی مطبوعات, دادگاه اظهار داشت: هر کسی با یک پرونده باید در دادگاه ظاهر می شود مگر اینکه معاف.

مردم به اتهام جنحه به نظر می رسد باید در دادگاه تاریخ مگر اینکه توسط یک وکیل ظاهر می شود از طرف آنها با توجه به دادگاه.

"اگر یک فرد دستور داده شده است که به نظر می رسد برای تفهیم اتهام در اتهام بزه و ندارد یک وکیل آنها باید به نظر می رسد در دادگاه در تاریخ مجموعه:" مطبوعات آزاد به عنوان خوانده شده.

هر کسی که نتواند به نظر می رسد در دادگاه باید حکم صادر شده برای دستگیری آنها با توجه به دادگاه.

"هر کسی که در حال حاضر بیمار نمایش علائم COVID-19, قدیمی, هوسران, بزرگسالان, و یا در معرض خطر گروه با توجه به شرایط پزشکی باید از تماس با وکیل در صورتی که یکی از" جزئیات آزادی مطبوعات است.

اگر آنها لازم نیست که وکیل آنها باید در تماس با دادگاه برای رسیدگی به خود و تاریخ دادگاه برای جلوگیری از یک حکم از بودن صادر شده است.

دادگاه به شدت توصیه می کند هر کس پوشیدن ماسک یا پوشش صورت. اجتماعی فاصله به اجرا گذاشته خواهد شد در دادگاه امکانات و تعداد زیادی از مردم از ورود به ساختمان خواهد بود موضوع به محدودیت فضا با توجه به دادگاه.

بازار مال فروشان سرزنش برای بازگشایی تاخیر

برنامه ای برای بازگشایی بیشتر Shasta County کسب و کار آخر هفته گذشته اعلام شد جمعه و به سرعت گرفته دوشنبه با توجه به Cottonwood کاری مسئولان شهرستان اظهار داشت: در یک شنبه شب در آزادی مطبوعات.

Kerri Schuette سخنگوی بخش بهداشت و خدمات انسانی آژانس تایید کرد به رکورد افکن که این شهرستان تا به حال برای رفتن به عقب در برخی از بازگشایی برنامه های که پس از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در مورد کاری که اتفاق افتاد دوشنبه.

مقامات شهرستان را محکوم کرد بازار مال فروشان در آزادی مطبوعات, اما نه قبل از این رویداد در محل و جلب توجه ملی.

همچنین دوشنبه Shasta County مقامات گزارش یکی جدید کروناویروس مورد آوردن این شهرستان را در مجموع به 32 با چهار مرگ و میر. آخرین مقیم برای تست مثبت است یک مرد در 50s است که در انزوا در خانه. آخرین بار مقامات اعلام کردند یک مورد جدید بود شب از 28 آوریل.

مقامات شهرستان در ادامه به درخواست مردم برای جلوگیری از غیر ضروری سفر و تجمع جرم.

مقامات بهداشت عمومی می گویند در مورد 2,179 آزمایشات انجام شده در میان ساکنان شهرستان — به اندازه کافی برای حدود 1.22% از جمعیت.

شهرستان: Cottonwood بازار مال فروشان به سرزنش برای تاخیر در بازگشایی در شهرستان شاستا

شمال کالیفرنیا موارد

جدید کروناویروس موارد گزارش شده توسط مقامات بهداشت عمومی در شستا, Butte و هومبولت شهرستان در روز دوشنبه.

در اینجا که در آن صورت مجموع ایستاده در دور شمال کالیفرنیا که از روز شنبه بعد از ظهر:

  • Shasta County, 32 مورد
  • Butte County 20 نفر
  • Glenn County, 6 مورد
  • Siskiyou County 5 مورد
  • Plumas County 4 مورد
  • Colusa شهرستان 3 مورد
  • تثلیث شهرستان 2 مورد
  • Tehama County, 1 مورد
  • Lassen, شهرستان, موارد
  • Modoc شهرستان هیچ مورد

شهرستان ساحلی

  • Humboldt County, 61 مورد
  • Mendocino County 12 مورد
  • Del Norte شهرستان 3 مورد

رد گم کردن: پس از گفت و ناهار خوردن در رستوران ها می تواند بازگشایی Shasta County می گوید آنها نمی توانند

COVID-19 موارد ایالت

تعداد کل تایید COVID-19 نفر در کالیفرنیا بود 69,382 در دوشنبه, the California Department of Public Health گزارش روز شنبه بعد از ظهر.

کالیفرنیا مرگ و میر می ایستد در 2,847 از COVID-19 شیوع آغاز شد.

در اینجا این است که چگونه کالیفرنیا coronavirus موارد شکستن اساس سن:

  • سن 0-17: 2,549 فتح موارد
  • سنی 18-49: 34,573 موارد
  • سن 50-64: 17,322 موارد
  • سن 65+: 14,845 موارد
  • Unknown/گم شده: 93 مورد

مراقبت های بهداشتی کارگران ساخته شده 7,274 کالیفرنیا تایید COVID-19 موارد به گفته مقامات وزارت امور خارجه ، از این تعداد 39 فوت کرده اند.

کالیفرنیا coronavirus موارد توسط شهرستان

ما اطلاعات مرکزی صفحه: شامل نقشه های تعاملی است که آهنگ تایید COVID-19 موارد بهبود و مرگ و میر ناشی از اطراف دولت, ملت و جهان است.

نقشه به طور خودکار به روز را نشان می دهد و نزدیک از هر California county است.

و یا زوم کردن برای دیدن شماره از سراسر کشور و جهان است.

ایالات متحده و جهانی مورد اعداد

همانطور که از 3 p. m. روز شنبه تعداد تایید coronavirus موارد در ایالات متحده بالغ بر بیش از 1.35 میلیون, با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. این تعداد شامل حدود 80,900 افرادی که درگذشت و در مورد 233,000 افرادی که بازیافت در ایالات متحده آمریکا

در سراسر جهان تعداد موارد تایید شده در ایستاده بود تقریبا 4.25 میلیون نفر است. که در مجموع بیش از 290,000 مردم فوت کرده اند و در مورد 1,485,000 مردم بهبود با توجه به دانشگاه.

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن