Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: کالیفرنیا ممکن است شروع سال تحصیلی در ماه ژوئیه; دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در عمل برای جلوگیری از کمبود گوشت; ما در صدر تلفات 58 K

Jorge L. اورتیز و لورنزو ریس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:35 PM EDT May 28, 2020کالیفرنیا خواهد اندیشی

توسط ABTINNEWS در 10 اردیبهشت 1399

کالیفرنیا خواهد اندیشیدن شروع سال تحصیلی آینده در ماه جولای در ایالات متحده رسیده و در عین حال یکی دیگر نگران نقطه عطف سه شنبه به تایید coronavirus موارد صدر 1 میلیون و بیشتر گریم اخبار به طور بالقوه می تواند جلوتر خواهد بود.

برخی از ایالت ها مشخص شده اند برنامه های خود را به تدریج بازگشایی باعث یک مدل برای پروژه افزایش تعداد مرگ و میر ناشی از موج اول از ویروس.

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: دولت هنوز هفته دور از اصلاح آن stay-at-home سفارشات اما او تصور عمومی دانش آموزان برای زمان از دست رفته با بازگشت به کلاس های درس در اوایل سال آینده تحصیلی است.

میلیون به علاوه رقم در ایالات متحده موارد COVID-19 که نشان دهنده نزدیک به یک سوم جهانی در مجموع نمی تواند به درستی به تصویر بکشد مقدار واقعی با توجه به اینکه خفیف و متوسط موارد عقب مانده هشدار داد دکتر تام Ingelsby مدیر مرکز بهداشت امنیت Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health.

همچنین سهشنبه, نیروی دریایی آبی فرشتگان و نیروی هوایی را Thunderbirds پرواز بر فراز منطقه نیویورک به افتخار ضروری کارگران در خط مقدم از شیوع کروناویروس.

Coronavirus تا به حال به کشته شدن نزدیک به 217,000 مردم در سطح جهان که از سه شنبه شب با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز اطلاعات با بیش از 3.1 میلیون موارد تایید شده در سراسر جهان است. ایالات متحده گزارش کرده است بیش از 1 میلیون و تایید موارد با بیش از 58,300 مرگ و میر بیش از 58,220 آمریکایی کشته شده در جنگ ویتنام از سال 1955 تا 1975.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. بیشتر عناوین:

  • تماس با ردیابی: اپل و گوگل پیوستن به نیروهای در برنامه است که می تواند به شما هشدار می دهند از coronavirus قرار گرفتن در معرض.
  • آمریکا بازگشایی نوع: اینجا چیزی است که خود دولت انجام شده است.
  • Coronavirus بحران Q&A: 'ما نه در گذشته این بیماری همه گیر.'
  • مقابله با فقر در coronavirus ناشی از رکود اقتصادی است بیش از حد مخاطره آمیز و یا درست کنم ؟
  • 'جنگ و بیماری با هم سفر': چرا همه گیر فشار های جهانی آتش بس به دست آوردن زمین است.
  • Chris Cuomo: سی ان ان لنگر می گوید او را آزمایش منفی است 'هر دو آنتی بادی'.
  • ماندن از هم جدا با هم. ثبت نام برای خبرنامه ما در مقابله با جهان تغییر coronavirus. 📧

کالیفرنیا دانش آموزان ممکن است شروع سال تحصیلی در ماه جولای رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom می گوید:

جولای که مقدس ترین ماه برای دانش آموزان در تعطیلات تابستان ممکن است تبدیل به بخشی از تقویم مدرسه در کالیفرنیا به دلیل coronavirus.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: روز سه شنبه او را در مورد یک "یادگیری از دست دادن" دولت برای دانش آموزان به دلیل سال تحصیلی قطع شد در ماه مارس به عنوان ویروس گسترش یافته است. آموزش مداوم از راه دور در یک ناهموار مد اما در فرد آموزش اعلام شده است برای سال تحصیلی.

برای جبران Newsom پیشنهاد سال تحصیلی بعدی -- که برای کالیفرنیا مدارس دولتی به طور معمول اطراف آغاز می شود هفته سوم ماه اوت -- start مدتی در ماه ژوئیه یا اوایل اوت ارائه آن را امن است.

"ما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن که در سال تحصیلی منتقل شد تا کمی" Newsom گفت. که یادگیری از دست دادن است که بسیار واقعی است."

کالیفرنیا است که هنوز هم تحت اقامت در خانه نظم و Newsom گفت: "تغییرات معنی دار" برای آن ساخته شده می تواند در عرض چند هفته.

"آنها در حال بازی رولت روسی': به عنوان متحده بازگشایی کارشناسان هشدار می دهند از خطرات

ده ها تن از کشورها تصمیم گرفته اند برای بازگشایی کسب و کار و تاسیس یک تعداد از شرایط برای شروع مجدد اما کارشناسان بهداشت عمومی سوال توانایی خود را برای نظارت و رسیدگی به افزایش اجتناب ناپذیر در مواردی که به دنبال خواهد داشت.

اگر این افزایش به اندازه کافی قوی است برخی ممکن است به reimpose اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت هایی که ویران اقتصاد خود ساخت برای herky-تشنجی رویکرد به بهبود است.

""من فکر می کنم آنها در حال بازی رولت روسی. آنها امیدوارند بدیهی است که بازگشایی متحده در حال رفتن به منجر به افزایش موارد" گفت: دکتر جان Swartzberg بالینی استاد بازنشسته در دانشگاه کالیفرنیا-برکلی است. "آنها هیچ راهی برای نظارت بر پاسخ به این سوال تا آن را منفجر."

– Jorge L. Ortiz

Coronavirus مدل را افزایش می دهد پیش بینی ما تلفات به بیش از 74,000

پیشرو مدل طرح ریزی کل مرگ و میر از coronavirus افزایش تعداد آمریکایی ها پیش بینی شده به مرگ در موج اول از ویروس.

این طرح جدید می گوید 74,073 مردم در ایالات متحده را از COVID-19 در محدوده حدود 56,563 به 130,666 مرگ و میر. مدل قبلی ایجاد شده توسط محققان در دانشگاه واشنگتن پیش از این تعداد در 67,641 مرگ و میر.

"حداقل بخشی از این افزایش است که با توجه به بسیاری از کشورهای دچار تملق گفتن و در نتیجه دیگر اپیدمی قله" محققان نوشت. متحده نیز دیده می شود مرگ و میر نمی افتد و به سرعت پس از اوج.

دکتر کریس موری از دانشگاه واشنگتن با سی ان ان گفت که نشانه های مردم در حال تبدیل شدن دوباره فعال نیز کمک به افزایش است. "آن را امن تر استراتژی برای به دست آوردن تعدادی از عفونت در جامعه را به یک واقعا سطح پایین و سپس تست و تماس با ردیابی و جداسازی می تواند کار" موری گفت: شبکه.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سفارشات گوشت فرآوری گیاهان به باز بماند در میان coronavirus

در مواجهه با نگرانی از کمبود گوشت ناشی از کوروناویروس رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه دستور داد گوشت گاو و مرغ گیاهان پردازش به باز باقی می ماند با وجود نگرانی های ایمنی.

با استناد به اقتدار خود را تحت دفاع تولید عمل ناروا اعلام کرد در یک فرمان اجرایی که "مهم این است که پردازنده های چربی از گوشت گاو, گوشت خوک و مرغ ('گوشت و مرغ') در مواد غذایی زنجیره تامین ادامه فعالیت و انجام سفارشات برای اطمینان از ادامه تامین پروتئین برای آمریکایی ها است."

منتقدان گفت: مجبور دهانه – برخی از گیاهان را بسته اند چرا که بسیاری از کارکنان قرارداد coronavirus – تهدیدی برای امنیت کارگران که آسیب پذیر باقی می ماند به این بیماری است.

در یک صفحه کامل آگهی روزنامه و بیش از آخر هفته Tyson Foods رئیس هیئت مدیره جان تایسون گفت: "مواد غذایی زنجیره تامین در حال شکستن است" و "وجود خواهد داشت عرضه محدود محصولات ما در دسترس در فروشگاه های مواد غذایی تا زمانی که ما قادر به بازگشایی امکانات ما که در حال حاضر بسته شده است."

– دیوید جکسون

"این کار فقط در زمان': چگونه یک کمبود شد اجتناب شود در موج اول

به عنوان پزشکان آمریکایی تماشا همتایان ایتالیایی خود را انکار هواکش به شهروندان ارشد با کروناویروس در اوایل سال جاری آنها clamored برای دستگاه های بیشتر و آمادگی برای زندگی کردن خود را بزرگترین ترس: انکار یک شخص در حال مرگ مراقبت از آنها نیاز به دلیل کمبود.

اما هفته پس از COVID-19 موارد به اوج خود رسید و در برخی از سخت ترین-آمار ایالات متحده پزشکان و مدیران که صحبت با ایالات متحده آمریکا امروز می گویند که آنها از آن آگاه نیست و پزشکان تبدیل به دور هر کسی برای یک ونتیلاتور. در بدترین برخی از بیماران مشترک ماشین آلات.

پزشکان می گویند مستندات و اقدامات دیگر به سرعت گسترش ویروس کمک به پایین نگه داشتن caseloads فقط به اندازه کافی به آن را به طرف دیگر از اوج.

"این کار فقط در زمان در نیوجرسی گفت:" Shereef Elnahal مدیر دانشگاه بیمارستان در نیوآرک. "تا به حال ما (اوج) یک هفته بعد یا دو هفته بعد ما را دیده اند قریب به اتفاق بیش از حد از ما سیستم مراقبت های بهداشتی."

– ارین منسفیلد

نظرسنجی: آمریکایی ها در حمایت از ماندن در خانه مهاجرت توقف در طول ویروس

یک نظرسنجی جدید واشنگتن پست و دانشگاه مریلند نشان می دهد که حدود دو سوم از آمریکایی ها حمایت محدودیت در کسب و کار و تجمعات عمومی در کشورهای خود را. حدود 1 در 5 می گویند که محدودیت های نه چندان دور به اندازه کافی.

به طور مشابه در مورد دو سوم از آمریکایی ها گفت: آنها در حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به طور موقت توقف مهاجرت در میان شیوع ویروس. خواهان حمایت قاطع اندازه گیری و حتی حدود نیمی از دموکرات ها می گویند که آنها انجام بیش از حد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که حدود 60 درصد از این کشور بسیار یا تا حدودی نگران از گرفتن ویروس و تبدیل شدن به طور جدی بیمار است.

اوهایو پست الکترونیکی-در انتخابات می تواند ارائه طرح به ملت

اوهایو برگزار خواهد شد انتخابات شبیه هیچ دیگر در دولت 217 سال سابقه تقریبا تمام ایمیل اولیه به عنوان ملت به نظر می رسد برای دیدن چگونه برای رای دادن در طول بحران بهداشت عمومی.

همه گیر متوقف اوهایو مارس 17 اولیه یک ماه پس از رأی گیری آغاز شده بود و هزاران نفر از آرا ریخته شد. اولیه تمدید شد به مارس 28 با تقریبا تمام رای دهندگان مورد نیاز به ایمیل خود رای.

"ما در حال رفتن به بسیاری از کشورها سعی کنید این را در مه و ژوئن گفت:" بری بار مدیر انتخابات مرکز تحقیقات در دانشگاه ویسکانسین. "آنها در حال رفتن به بسیاری از اشتباهات. اما آنها باید یاد بگیرند که بسیاری نوامبر."

– اسکات Wartman

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو میسازد جزئیات در دولت بازگشایی برنامه

مناطق ایالت نیویورک می تواند آغاز روند بازگشایی بعد از بیمارستان خود سیستم است که حداقل 30 درصد زیر ظرفیت و سرعت خود را از عفونت است که در زیر 1.1 Gov. اندرو کومو روز سه شنبه گفت.

این بدان معناست که تنها 70 درصد از بیمارستان سیستم می تواند پر شود در یک زمان و یک فرد آلوده در منطقه است تنها آلوده به طور متوسط تقریبا یک شخص دیگر. کومو توصیف معیارهای به عنوان دو "ساخته شده در مدار" است که توقف یک منطقه را بازگشایی اگر آنها سقوط. مخاطب گسترده ردیابی – 30 ردیاب برای هر 100000 نفر – را نیز توان لازم برای مناطق به بازگشایی شده است.

"ما می خواهیم به بازگشایی اما ما می خواهیم به انجام این کار را بدون آلوده کردن بیشتر مردم و یا قریب به اتفاق بیمارستان سیستم" کومو گفت: در یک کنفرانس خبری.

برخی از بازگشایی خواهد شد که به اتفاق می افتد در یک ایالت اساس مانند پارک ها و سواحل برای جلوگیری مردم از باز نشده منطقه از هجوم آوردند به باز کردن جاذبه های کومو گفت.

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز

  • چه در دراز مدت تاثیر خواهد coronavirus را در ورزش ؟ اینجا چرا دکتر Fandom' می گوید همه چیز خواهد شد به حالت عادی بازگشت.'
  • تمیز کردن ماشین خود را در میان coronavirus: در اینجا این است که چگونه به آن را انجام دهد و چگونه اغلب.
  • نقشه برداری coronavirus: پیگیری ما شیوع دولت توسط دولت است.
  • شد موج دوم آنفلوآنزای اسپانیایی بدتر ؟ ما در بررسی حقایق است.
  • می خواهید برای تمیز کردن استفاده مجدد یا هک coronavirus ، در اینجا چگونه است.

k.

بازی های المپیک در سال 2021 بدون واکسن خواهد بود 'دشوار'

بالا, ژاپنی, پزشکی متخصص نگرانی که بدون coronavirus واکسن به طور گسترده ای در دسترس المپیک در حال حاضر با تاخیر به 2021 ممکن است "دشوار" را به نگه دارید.

ژاپن انجمن پزشکی جمهور Yoshitake Yokokura گفت: عفونت ویروس نیاز به تحت کنترل در سطح جهان و نه فقط در ژاپن و با خیال راحت به میزبان بازی های المپیک است. "در نظر من از آن دشوار خواهد بود برای برگزاری بازی های المپیک مگر موثر واکسن در حال توسعه" Yokokura گفت.

ژاپن و کمیته بین المللی المپیک موافقت برای به تعویق انداختن توکیو بازی ها تا جولای 23, 2021.

'قهرمان': نیویورک ER دکتر که درمان coronavirus بیماران می میرد خودکشی

یک پزشک اورژانس در منهتن که درمان coronavirus بیماران خودکشی یکشنبه, پلیس گفت:.

دکتر لورنا Breen, 49, مدیر پزشکی بخش اورژانس در نیویورک-پروتستان آلن بیمارستان اقامت داشت با خانواده در Charlottesville, Virginia.

ابی Siegel, یک دوست از 10 سال گفت: آمریکا امروز در یک پیام که Breen "آورده ارادت و محبت به تمام زمینه های زندگی خود را."

– فضل Hauck

نیوزیلند ادعا COVID-19 حذف; برزیل داغ بعدی نقطه ؟

کشورهای اروپایی به دنبال در مدارس و کودکان برای اولین بار به عنوان آنها شروع به بازگشایی کشورهای خود پس از coronavirus مستندات.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گفت: او می خواهد مدارس برای شروع بازگشایی مارس 11, هر چند برخی از معلمان و پدر و مادر و مقامات محلی نگران است که ممکن است بیش از حد به زودی.

یونان وزارت بهداشت ویروس سخنگوی Sotiris Tsiodras کشور گفت: مدارس خواهد بازگشایی "به تدریج با شرایط" اما نه مجموعه ای توصیه می شود تاریخ.

در نیوزیلند سلامت بالا گفته مقامات این کشور به هدف خود که از بین بردن coronavirus به عنوان موارد جدید کاهش یافته و به تک رقمی.

در ضمن در آمریکای جنوبی و برزیل به عنوان یک پتانسیل جدید hot spot برای ویروس, مقامات بهداشت نگران باشید. ضعف بیمارستان های فقیر و تست زیرساخت در میان "همه شرایط اینجا برای همه گیر شدن بسیار جدی تر گفت:" پائولو برندن یک virologist در دانشگاه سائو پائولو.

بیشتر coronavirus سرفصل های از ایالات متحده آمریکا امروز

  • هنگامی که موج دوم coronavirus رسید ؟ چه آن را مانند نگاه ؟
  • یکی در 3 گواهی مرگ در اشتباه بودند قبل از coronavirus. آن را در مورد به دست آوردن حتی بدتر است.
  • را به دانش آموزان نشان می دهد تا برای کالج در پاییز سال 2020? کالج ارائه یک اشاره — و آن را زیبا.
  • Coronavirus را تغییر شکل سفر بعدی خود را برای بهتر یا بدتر. در اینجا چیزی است که انتظار می رود.
  • پزشکان پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد 'COVID انگشتان' در پوست رجیستری. در اینجا چیزی است که آنها آموخته است.
  • نیاز به یک ماسک? این نه خرده فروشان در حال فروش پارچه آنهایی که ارزش خرید.
  • Coronavirus تماشا کنید: Join our Facebook ،

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب