Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: به عنوان مرگ و میر پیشی 70,000 کاخ سفید معتقد آینده نیروی کار و درصدد پیش بینی افزایش

جان بیکن, جسیکا فلرس و لورنزو ریس ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:22 PM EDT مه 5 سال 2020دولت از رئیس جمه

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

دولت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و با توجه به برنامه جمعه به باد کردن آن coronavirus نیروی کار در اوایل این ماه و در حال حاضر شروع به بحث در مورد طرح انتقال با FEMA.

به عنوان ملی مرگ و میر پیشی گرفته 70,000 اولیه داخلی دولت coronavirus گزارش نشان می دهد روزانه در ایالات متحده مرگ و میر می تواند به 3,000 توسط پایان ماه به حساب نمی کاهش تلاش است که باید سهولت بحران مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن محدود بود و برای فینیکس به بازدید از یک شرکت Honeywell aerospace گیاهی است که در حال حاضر تولید ماسک صورت بعد از رژیم صهیونیستی است. mlb اعلام کرد او در تسریع طرح بازگشایی دولت در اقتصاد است.

در ایالات متحده وجود دارد بیش از 1.2 میلیون تأييد موارد با توجه به جان هاپکینز داده داشبورد. در سراسر جهان به ویروس به کشته شدن بیش از 256,000 مردم و آلوده بیش از 3.6 میلیون نفر است.

ما زنده وبلاگ در حال بروز رسانی در طول روز است. تازه کردن برای آخرین اخبار و به روز رسانی در صندوق پستی خود را با جلسه توجیهی روزانه. پایین برای جزئیات بیشتر.

در اینجا برخی از مهم ترین تحولات به دانستن شنبه:

  • مغلوب ساختن پیشی جستن دولت با توجه به سیم پیچ پایین آن coronavirus نیروی کار در اوایل این ماه.
  • رئیس جمهور تهمت ترک واشنگتن برای اولین بار عمده سفر در بیش از یک ماه محدود برای یک ماسک-تولید گیاه در ققنوس.
  • Coronavirus مرگ و میر در ایالات متحده پیشی گرفته 70,000 شنبه به عنوان پادشاهی متحده در حال نزدیک شدن به 30,000 علامت فراتر ایتالیا به عنوان بالاترین در اروپا است.
  • به عنوان رهبران دولت رول پشت صحنه اجتماعی فاصله محدودیت ایالات متحده آمریکا امروز پیگیری آنچه اتفاق می افتد در دولت خود را. اتمام این نقشه.

آنچه در اینترنت است که صحبت کردن در مورد این صبح: مردی که عینک KKK هود در کالیفرنیا فروشگاه مواد غذایی ممکن است به اتهام جنایت نفرت, مقامات می گویند که.

خبر خوب برای شما یکشنبه: اگر شما واقعا از دست رفته تاکو بل در این Cinco de Mayo, شما می توانید کل یک تاکو بار صفحه اصلی. بله تاکو بل است و ارائه آن در خانه تاکو بار (25 دلار) است که تمام مواد تشکیل دهنده برای tacos بسته بندی شده به صورت جداگانه برای شما برای ایجاد به عنوان شما می خواهید.

مغلوب ساختن پیشی جستن تیم به فکر آینده از coronavirus نیروی کار

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت با توجه به برنامه ای برای باد کردن آن coronavirus نیروی کار در اوایل این ماه یک تغییر عمده در کاخ سفید در پاسخ به بحران بهداشت و درمان.

یک مقام ارشد دولت رسمی صحبت در خواست نامش فاش نشود تایید کرد که معاون رئیس جمهور مایک پنس به خبرنگاران گفت: در جلسه روز شنبه که اعضای گروه ضربت بودند "گفتگو" در مورد زمان و نحوه باد کردن این گروه است.

"من فکر می کنم ما در حال گفتگو در مورد آن و در مورد آنچه که زمان مناسب برای نیروی کار برای تکمیل آن کار و تلاش مداوم را در یک سازمان توسط آژانس در سطح" پنس به خبرنگاران گفت: با توجه به رونوشت از سخنان خود بررسی توسط ایالات متحده آمریکا امروز. "و ما در حال حاضر شروع به بحث در مورد طرح انتقال با FEMA."

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که ایجاد task force on Jan. 29 و گفت هدف آن را به "نظارت بر مهار و کاهش گسترش ویروس." این گروه که پنس رهبری دیدار تقریبا هر روز گرد هم آوردن نه تنها مقامات کاخ سفید اما همچنین بالا کارشناسان بهداشت عمومی در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

– دیوید جکسون و جان Fritze

مغلوب ساختن پیشی جستن در ققنوس برای Honeywell دیدار, در دیدار با بومیان آمریکا منجر شود

مغلوب ساختن پیشی جستن لمس کردن در ققنوس سه شنبه خود را به پایان حبس در کاخ سفید در میان coronavirus همه گیر و لگد زدن به آنچه که او امیدوار است که بازگشایی اقتصاد از دولت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن سفر به ققنوس را برجسته Honeywell International, یک, کارولینای شمالی-بر اساس هوافضا پیمانکار دفاعی است که در تولید میلیون ها نفر از N95 ماسک ماسک برای وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

تاسیسات decked با میهنی قرمز, سفید و آبی, آگهی ها و آمریکا و آریزونا پرچم. مراسم موسیقی با شعر "شکوه شکوه تسبیح" برگزار سخنرانان در آغاز این دیدار قبل از رئیس جمهور و اعضای کنگره شروع یک میزگرد بحث و گفتگو در مورد چگونه برای حمایت از آمریکایی های بومی در طول بحران.

ساعت قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن فرود وزارت خزانه داری اعلام کرد که انتشار $4.8 میلیارد دلار از کمک به قبایل که برخی از آنها شامل قبیله ناواهو که جامعه است که در میان سخت ترین ضربه در کشور توسط ویروس.

آمریکایی های بومی شکایت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای جلوگیری از آن از دادن برخی از پول برای سود شرکت ها توسط آمریکایی های بومی.

– ایوان Wingett سانچز و Ronald J. هانسن, Arizona Republic

بر خلاف ناسا, Florida sheriff مردم را تشویق به دیدن تاریخی SpaceX راه اندازی در شخص

یک کلانتر در فلوریدا است که مردم را تشویق به آمدن به شهرستان خود را به تماشای برنامه ریزی مارس 27 تاریخی اندازی یک موشک SpaceX با دو فضانورد سرنشین.

از آن خواهد شد راه اندازی اولین فضانوردان از خاک ایالات متحده آمریکا پس از پایان برنامه شاتل فضایی در سال 2011. این 230-پا بلند موشک را فضانوردان باب Behnken و داگ هرلی به ایستگاه فضایی بین المللی در یک خدمه کپسول اژدها.

اما Brevard County Sheriff Wayne Ivey دعوت اجرا می شود بر خلاف ناسا توصیه برای افرادی که به تماشای راه اندازی تلویزیون است. مدیر جیم Bridenstine تصریح کرد که روز جمعه در قبل از راه اندازی کنفرانس خبری که او از مردم خواست از خانه.

"اگر ناسا گفتن مردم به اینجا می آیند و به تماشای راه اندازی, که در آنها" Ivey گفت. "من گفتن مردم اعتقاد من به عنوان یک آمریکایی. و بنابراین ناسا کردم تا دستورالعمل های خود را, و من مال تو."

– دیو برمن و Emre کلی

HHS رسمی whistleblower شکایت ادعای حذف شد به دلیل انتقاد از coronavirus مواد مخدر

یک واکسن متخصص که گفت که او سرنگون شد پس از افزایش نگرانی ها در مورد مواد مخدر تهمت تبلیغ به عنوان یک درمان بالقوه برای coronavirus ثبت whistleblower شکایت سهشنبه ادعا دیرینه نفوذ سیاسی در وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

ریک روشن است که تا زمانی که به تازگی به عنوان مدیر HHS پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه سازمان همچنین گفت که او مطرح هشدار در مورد کوروناویروس – و نیاز به سطح شیب دار بالا تولید ماسک های صورت و تجهیزات حفاظت فردی – با مقامات کاخ سفید به عنوان دور برگشت به عنوان ژانویه.

روشن می گوید در این گزارش که او در برابر استفاده گسترده از هیدروکسی کلروکین که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال بارها و بارها تبلیغ به این دلیل که ادعا می کند از آن بهره مند شوند فاقد "علمی شایستگی." در گزارش خود روشن گفت: او را به عقب رانده علیه مواد مخدر "حتی اگر دولت ترویج آن را به عنوان یک اکسیر و خواستار آن شدند که نیویورک و نیوجرسی بود "آب گرفتگی" با این داروها."

– دیوید جکسون و جان Fritze

گاو که در آن? شاید نه در همه وندی رستوران

گزارش های متعدد و حساب های رسانه های اجتماعی نشان می دهد برخی از وندی رستوران در حال اجرا است از گوشت گاو که بدان معنی است که مشتریان نمی توانند سفارش همبرگر. در یک یادداشت سه شنبه منتشر شد Stephens تحلیلگر جیمز رادرفورد گفت: تقریبا 20% از رستوران خارج شدند از گوشت گاو با توجه به آن "معروف تمرکز بر روی گوشت گاو تازه." در بیانیه ای به دست آمده توسط ایالات متحده آمریکا امروز وندی گفت: آن را همچنان به عرضه آن رستوران با گوشت گاو اما اذعان کرد که برخی از آیتم های منو ممکن است "به طور موقت محدود" در برخی از رستوران ها.

"این است که به طور گسترده ای شناخته شده است که گوشت گاو تامین کنندگان در سراسر شمال امریکا در حال حاضر در مواجهه با چالش های تولید" در بیانیه ای گفت:. "ما در حال کار مجدانه برای به حداقل رساندن تاثیر به مشتریان و رستوران ها و به ادامه کار با ما تامین کننده شرکای برای نظارت بر این نزدیک است."

– برت ملینا

فلوریدا اولین موارد ممکن است تاریخ Jan. 1

رمان coronavirus آلوده به عنوان بسیاری از 171 نفر در فلوریدا زمانی که دو ماه قبل از مقامات اعلام کرد که در آن آمده بود: به دولت پالم بیچ پست تجزیه و تحلیل سوابق دولت را نشان می دهد. بیماران گزارش شده علائم این ویروس کشنده در اوایل ژانویه ، 1 زمانی که این بیماری به فکر محدود به چین, وزارت بهداشت, سوابق نشان می دهد. فلوریدا اعلام نشده است آن دو فرض coronavirus موارد تا 1 مارس. اما در آن زمان از دو مورد اول 171 نفر در سراسر 40 شهرستان که بعدها تست مثبت برای COVID-19 نفر مبتلا به این بیماری, دولت, سوابق نشان می دهد.

– کریس Persaud

تهمت درصدد شوم CDC coronavirus مرگ پیش بینی

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه اخراج یک تجزیه و تحلیل داده ها در درون خود دولت است که پروژه تعداد coronavirus مرگ و میر می تواند به 3,000 روزانه در ماه ژوئن 1. مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه که این تحلیل بر اساس مدل سازی توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری هیچگونه کاهش تلاش خواهد بود در محل برای کنترل گسترش بیماری است.

"اما ما در حال انجام بسیاری از کاهش," او گفت: قبل از ترک کاخ سفید برای سفر به ققنوس. تجزیه و تحلیل پروژه های چشم انداز افزایش مداوم تعداد coronavirus موارد و مرگ و میر با توجه به سند داخلی. پیش بینی هوا در حدود 200 ، 000 مورد جدید در هر روز تا پایان ماه از حدود 25,000 موارد در حال حاضر.

کاخ سفید است که تشویق متحده به آغاز بازگشایی اقتصاد خود را بلافاصله به چالش کشیده این گزارش و گفت: آن را به حال ارائه شده به coronavirus نیروی کار و یا از طریق رفته بین بررسی صلاحیت.

– مایکل کالینز

نروژی می تواند اولین خط کروز قطع توسط ویروس

نروژی کروز خط هشدار داد که آینده آن صورتهای مالی انجام خواهد داد بیانیه ای جزئیات "قابل توجهی شک" در مورد توانایی خود را برای ادامه به عنوان یک "تداوم" در پی بیماری همه گیر کوروناویروس که اساسا تعطیل کروز میباشد. این می آید پس از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از تمدید یک "هیچ بادبان سفارش" در ماه گذشته است که این اعمال در ماه مارس برای کمک به سرکوب گسترش coronavirus. کشتی کروز اپراتورها ثبت شده در کشورهای خارجی مانند برمودا-ثبت نروژی بودند بسته از آمریکا محرک بسته های بیش از 2 تریلیون دلار.

نروژی است که برنامه ریزی شده برای انتشار ماهانه گزارش ترافیک در روز پنج شنبه و نتایج سه ماهه اول خود را در تاریخ 28.

– دیوید الیور

در راه آسیب است: واکسن داوطلبان در صورت خطر تسریع در مسابقه برای پاسخ

به یک واکسن در تابستان آینده خواهد نیاز به هر دو شانس و گوشه برش برش هرگز قبل از. برای سرعت بخشیدن به این روند برخی از محققان در حال برنامه ریزی برای داوطلبان تجربی واکسن و سپس آنها را آلوده به ویروس است که باعث COVID-19. قوانین فعلی به معنای محافظت از داوطلبان از آسیب, اما با مرگ جهانی تعداد از coronavirus بیش از 250.000 دانشمندان می پرسید: آیا این قابل قبول به عمد آلوده به افراد سالم با یک بیماری است که برای آن هیچ درمانی وجود دارد? افزایش دانشمندان می گویند جواب این است: بله.

"این مرگ و میر و عوارض و عواقب اجتماعی است که در نتیجه این عفونت عظیم" گفت: دکتر کاترین ادواردز مدیر علمی دانشگاه واندربیلت واکسن برنامه های تحقیقاتی. "ما باید به شکل از چگونه به آن را متوقف کند."

– الیزابت Weise

سابق رژیم صهیونیستی. Christie: زمان آن را برای امریکا برای بازگشت به کار

سابق فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، کریس کریستی گفت که "قصد دارد به مرگ مهم نیست که چه" به نام برای رهبران به مردم اجازه می دهد برای بازگشت به کار قبل از ما "از بین بردن آمریکا راه زندگی است." صحبت های روزانه DC پادکست میزبانی سی ان ان دانا باش در دوشنبه کریستی گفت: "آنچه ما انجام می دهند در حال حاضر من فقط فکر نمی کنم می تواند پایدار به عنوان یک کشور است." کریستی که به دنبال خواه نامزدی ریاست جمهوری در سال 2016 گفت: ادعا می کند که ما باید انتخاب بین پول و زندگی "انتخاب نادرست."

"ما باید شروع به اجازه دادن به مردم برای بازگشت به کار. من می توانید ببینید که در خود دولت ویرانی اقتصادی است به همان اندازه غمگین," او گفت:, و اضافه کرد که جامعه پزشکی ممکن است ما را "قفل در خانه های ما برای یک سال دیگر" تا زمانی که یک واکسن.

– جان کانلی NorthJersey.com

متحده بازگشایی: Arkansas کسب و کار بازگشایی, ویرجینیا, اهداف مارس 15

آرکانزاس اجازه خواهد داد آرایشگری, زیبایی, سالن ماساژ درمانگران و تو, هنرمندان, در میان دیگران به باز دوباره پنج شنبه. با 15 مه را به عنوان تاریخ مورد نظر ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم روز دوشنبه گفت که او به گسترش است یک فرمان اجرایی بسته شدن اکثر غیر ضروری کسب و کار که به پایان می رسد ممکن است 8. جدا ماندن در خانه و سفارش مجموعه به پایان ژوئن 10 در محل باقی می ماند.

کالیفرنیا در حال آماده شدن برای مرحله 2 از بازگشایی طرح است که اجازه خواهد داد که برخی از کسب و کار خرده فروشی شروع به منظقه وانت در روز جمعه. در آریزونا آرایشگاه و سالن می تواند رزومه مو, ناخن, اپیلاسیون و سایر خدمات با تعیین وقت قبلی جمعه اگر آنها محدود اشغال. پیدا کردن آخرین دولت خود را.

متحده است متفاوت باشد در گزارش پرستاری صفحه اصلی COVID-19 مرگ و میر خسته کننده خانواده

دولت های محلی و مقامات بهداشتی در سراسر کشور مواجه شده اند افزایش نظارت بر جمع آوری و انتشار عفونت اطلاعات برای دراز مدت مراقبت از امکانات ساکنان که در میان بیشتر مستعد ابتلا به COVID-19. متحده به تصویب رسید استانداردهای خود را با نتایج مختلط, با توجه به مصاحبه ها و بررسی متحده سوابق توسط ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. سر دو صنعت گروه به نمایندگی از بسیاری از ملت 15,000 مجوز دراز مدت مراقبت از مراکز علنا پشتیبانی از انتشار در سطح امکانات عفونت داده و خواست اعضا به ارائه آن به ساکنان و خانواده ها و کارکنان است.

"ما اعتقاد داریم که این اطلاعات می تواند کمک به شناسایی دراز مدت مراقبت دهندگان است که بیشترین نیاز به تست و PPE منابع گفت:" علامت گذاری پارکینسون مدیر عامل شرکت از انجمن بهداشت آمریکا و مرکز ملی برای کمک به زندگی.

– Jo Ciavaglia استیسی Barchenger و متی لئونارد

بیشتر coronavirus اخبار و اطلاعات از ایالات متحده آمریکا امروز

  • برای پیدا کردن یک coronavirus واکسن می تواند ما اخلاقی آلوده مردم با یک بیماری بدون درمان ؟
  • 'Mama خسته است': پس از تعطیلی مدارس برخی از خانواده ها در حال سوختن در کلاس های آنلاین. دیگران پر رونق هستند.
  • در گرجستان: این شهر نیست و گوش دادن به رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ به بازگشایی شده است. در اینجا به همین دلیل است.
  • هنوز در انتظار برای شما coronavirus محرک بررسی کنید ؟ در اینجا به همین دلیل است.
  • این 10 خانوار اقلام در انبار. در اینجا که در آن به آنها را خرید.

انگلستان تبدیل شدن به کروناویروس کانون در اروپا

Coronavirus مرگ و میر در انگلستان در حال نزدیک شدن به 30,000 علامت بالاترین در اروپا به گفته جان هاپکینز دانشگاه COVID-19 ردیاب. این سه کشور با بیشترین مرگ و عوارض در اروپا – ایتالیا و اسپانیا و U. K – شده اند ضبط داده ها در اطراف عفونت و مرگ و میر در راه های مختلف.

آمار و ارقام منتشر شده توسط U. K دفتر آمار ملی انگلیس در روز سه شنبه نشان داد که 29,648 مرگ و میر با COVID-19 ذکر شده در گواهی مرگ قرار گرفته بود در انگلستان و ولز به عنوان از آوریل 24. از جمله مرگ و میر برای اسکاتلند و ایرلند شمالی تلفات در این اندازه گیری در حال حاضر بیش از 30000 با توجه به آماری سازمان. جان هاپکینز دانشگاه COVID-19 ردیاب لیست 28,809 مرگ و میر در انگلستان حداقل 29,079 اند از coronavirus در ایتالیا.

– کیم Hjelmgaard

سوم روسی مراقبت های بهداشتی کارگران فرو از پنجره بیمارستان

یک امدادگر که شکایت در مورد اینکه مجبور به کار پس از آزمایش مثبت برای COVID-19 بود در شرایط بحرانی پس از سقوط از پنجره بیمارستان در غرب روسیه با توجه به چندین گزارش های رسانه ها. در دو هفته گذشته دو نفر دیگر از کارکنان مراقبت های بهداشتی که به چالش کشیده روسیه مقامات پزشکی کاهش یافت و از پنجره به مرگ آنها.

در آخرین حادثه الکساندر Shulepov مشغول به کار در آمبولانس در Voronezh 300 مایلی جنوب مسکو زمانی که او و یکی از دوستان ارسال شده یک ویدیو را در رسانه های اجتماعی مارس 22 شکایت در مورد عدم, شخصی, دنده محافظ, روسی, وب سایت vestivrn.ru گفت. Shulepov سقوط از پنجره ممکن است 2. دوست الکساندر Kosyakin گفت: سی ان ان که Shulepov "احساس خوب او گرفتن آماده برای دریافت از بیمارستان مرخص ... و ناگهان این اتفاق روشن نیست که چرا."

خانواده دلار گارد کشته شدند پس از گفتن زن و فرزند او باید پوشیدن ماسک

سه نفر متهم به قتل روز سه شنبه در مرگ گارد امنیتی, Calvin Munerlyn پدر نه که به گفته مقامات بود به ضرب گلوله کشته و پس از چرخش به دور یک مشتری بدون ماسک از یک خانواده دلار در میشیگان.

Genesee County دادستان دیوید Leyton ظ اتهامات دوشنبه در برابر Sharmel تیگ, 45, لری ادوارد تیگ جونیور 44 و Ramonyea اسقف 23.

Leyton گفت Sharmel تیگ و دختر او را به سمت چپ فروشگاه پس از یک درگیری لفظی با Munerlyn اما که شوهر و پسر او وارد یک زمان کوتاه بعد. تیگ به ضرب گلوله Munerlyn پس از او را متهم به "بی احترامی" همسرش, Leyton گفت.

"تصمیم گیری مانند ماندن در منزل و زمانی که ما می توانیم با پوشیدن ماسک در هنگام رفتن به فروشگاه و ماندن در یک فاصله امن از کسانی که در اطراف ما این نباید سیاسی استدلال" Leyton گفت. "آنها نمی ضرورت اعمال بشود."

– میریام مارینی مطبوعات آزاد دیترویت

Mnuchin: آیا انتظار زیادی سفر خارجی قبل از سال 2021

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin تشویق آمریکایی ها به تمرکز بر مسافرت داخلی در این سال به عنوان مسافرت های بین المللی چشم انداز برای بقیه سال 2020 همچنان نامشخص است. در پاسخ به یک سوال دوشنبه از Maria Bartiromo در شبکه فاکس کسب و کار در مورد اینکه آیا مسافرت های بین المللی باز خواهد شد تا در این سال او پاسخ داد: "بیش از حد سخت به بگویید در این نقطه است."

وزیر خزانه داری روشن است که ممکن است وجود دارد اتاق را برای محدود مسافرت های بین المللی: "بدیهی است که برای حوزه کسب و کار است که نیاز به سفر وجود خواهد داشت سفر به صورت محدود."

– جولیا تامپسون و سحر Gilbertson

Kroger ارائه می دهد رایگان تست به همه کارگران خط مقدم

این کشور بزرگترین سوپرمارکت زنجیره ای اعلام کرد و آن را رایگان ارائه COVID-19 تست به تمام خط مقدم آن همکاران "بر اساس علائم و پزشکی نیاز دارند." Kroger شرکت مادر از Ralphs و فرد مایر گفت: این آزمون کارکنان با ارائه خود اداره کیت و تست طریق درایو از طریق سایت.

"انعطاف پذیری خانواده Kroger بی نظیر است و ما در حال انجام همه ما می توانیم به حفظ تیم ما سالم و امن" کالین Lindholz رئیس جمهور Kroger بهداشت در بیانیه ای گفت:. "در دسترس بودن گسترده از تست تشخیصی در حال حاضر اجازه می دهد تا همکاران ما به بیشتر احساس قدرت و آگاه در مورد سلامت خود را امن تر ایجاد فروشگاه و امکانات است."

اعلام می آید پس از کارکنان فوت کرده اند از coronavirus و کارگران در جنوب کالیفرنیا اعتراض این شرکت در پاسخ به شیوع بیماری است.

سهام ایالات متحده افزایش میان قیمت نفت بازیابی

سهام ایالات متحده roseTuesday با کمک به آرامی بهبود قیمت نفت و دیگری جامد نشان از شرکت های فن آوری. سهام نیز افزایش یافت در هنگ کنگ و سنگاپور. بازارهای شانگهای و توکیو تعطیل بودند.

وال استریت را تکان داد خاموش ضعیف شروع و به پایان رسید با متوسط سود دوشنبه اما همچنان پایین دو رقمی از همه زمان اوج رسید و در فوریه قبل از همه گیر ذبح اقتصاد در سراسر جهان است.

بیشتر coronavirus سرفصل های از ایالات متحده آمریکا امروز

  • آن را می سازد هیچ حس': فدرال در نظر گرفتن آرامش بخش کنترل عفونت در ما خانه های سالمندان.
  • Dr. Anthony Fauci صدای آمریکایی ها می خواهید به شنیدن در میان coronavirus بحران است. پس او چه کسی است ؟
  • در حال ماسک صورت جدید ترین راه برای ایجاد یک بیانیه مد? خودتان ببینید.
  • واقعیت را بررسی کنید: آیا افراد سیگاری در معرض خطر کمتری برای ابتلا به کروناویروس?
  • نقشه برداری coronavirus: پیگیری ما شیوع دولت توسط دولت است.

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن