کروناویروس در کالیفرنیا: منحنی تراز وسط قرار دارد Newsom گزارش تیم اما هوشیاری نیاز روز اقامت در خانه سفارش

ملیسا Daniels پالم اسپرینگز آفتاب صحرامنتشر شده 5:50 PM EDT May 10, 2020کالیفرنیا مقامات ترغیب مردم به ماندن د

توسط ABTINNEWS در 23 فروردین 1399

کالیفرنیا مقامات ترغیب مردم به ماندن در خانه به عنوان پناهگاه در محل سفارشات به نظر می رسد کاهش گسترش coronavirus نسبت به آنچه انتقال می خواهم با هیچ مداخله.

دکتر مارک Ghaly دولت وزیر بهداشت و خدمات انسانی گفت که بدون مداخله دولت می تواند دیده می شود 700,000 بستری شدن در بیمارستان در اواسط ماه مه که بیش از ظرفیت تخت.

اما با این پناهگاه در محل سفارشات و فیزیکی فاصله شیوه تعداد واقعی به نظر می رسد به جا در داخل بینی از چه چنین اقداماتی را برای محدود کردن بستری شدن در بیمارستان Ghaly گفت: اما او همچنین هشدار داد که برگزاری این خط در این روند بستگی دارد نگه داشتن شیوه های آن در محل.

"این است مشروط بر ما انجام آنچه ما همچنان به انجام در سراسر کالیفرنیا واقعا خوب" Ghaly گفت.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom خواست کالیفرنیا به ماندن در خانه و عمل سالم فیزیکی فاصله این آخر هفته آینده با وجود تعطیلات عید پاک که میلیون ها نفر از خانواده ها به طور معمول گرد هم می آیند.

دولت تعداد موارد مثبت هنوز صعود به عنوان دولت عبور از سه هفته علامت از یک پناهگاه در محل جهت است که مجبور است بسیاری از ساکنان در خانه بمانند و بسته شده است اما ضروری کسب و کار.

"تمرین ایمان خود را, اما انجام این کار در راه است که اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن خود را سالم نگه می دارد و دیگران سالم و عدالت به تعالیم مسیح خدا و دیگران" Newsom گفت.

دولت گزارش افزایش نزدیک به 500 بیشتر موارد مثبت coronavirus پس از روز گذشته با 19,472 افراد با تست مثبت Newsom گفت. وجود دارد 1,147 بیماران در ICU تخت 2,897 مردم در تخت بیمارستان و 541 افرادی که فوت کرده اند از این ویروس تا 49 مرگ و میر ناشی از شنبه.

اطلاعات دیگر نشان می دهد که مردم در حال حرکت در اطراف به طور قابل توجهی کمتر از در ماه مارس از آنها در ماه فوریه است.

"مردم نه تنها ماندن در خانه در تعطیلات آخر هفته اما حتی بیشتر را دارد در طول هفته. و این روند ما می خواهیم به ادامه برای دیدن در سراسر کشور" Ghaly گفت.

بیشتر برنامه های آینده برای خانه های پرستاری

Newsom گفت: یکی از دولت در اولویت است حفاظت از شهروندان ارشد با استناد به کروناویروس "نقاط داغ" در پرستاری ماهر امکانات.

"ما منحصر به فرد مسئولیت مراقبت از آنها و مراقبت از مراقبان آنها," او گفت:.

دولت در حال حاضر نظارت بر 191 پرستاری ماهر امکانات که در آن کارکنان و یا ساکنان آزمایش مثبت با 1,266 افراد با تست مثبت در سراسر 1,224 خانه. و از 7400 واحد کوچکتر امکانات که بیشتر قبول پزشکی بیماران وجود دارد 370 موارد مثبت در میان بیماران و کارکنان.

بیشتر: Coronavirus: ریورساید مرکز پرستاری با شیوع کروناویروس تخلیه; یکی می میرد قبل از حمل و نقل

بیشتر: Inland Empire خانه های سالمندان به پذیرش بیشتر بیماران در طول coronavirus افزایش است. در اینجا آنچه که مستلزم

رفتن به جلو استراتژی برای امکانات شامل تمرکز بر روی بیماری های عفونی کنترل و به "حالت فشرده خارج" ساکنان. دولت بسیج و آموزش 600 پرستاران برای کمک به حمایت از امکاناتی که خانه سالمندان Newsom گفت.

ساکنان ممکن است نقل مکان کرد, با 1000 تخت USS رحمت که لنگر انداخت در بندر لس آنجلس آماده را در افرادی که بیمار با کوروناویروس. دولت نیز شناسایی هفت سایت های دیگر با "صدها و صدها نفر" از تخت Newsom گفت.

Newsom همچنین گفت: یک وعده غذایی برنامه تحویل خواهد شد نورد از برای کمک به بیش از 1 میلیون نفر با کمک FEMA. او گفت که این برنامه کار خواهد کرد با رستوران های محلی که تا به حال به اتاق ناهار خوری خود را عملیات برای جلوگیری از گسترش coronavirus برای کمک به تهیه سه وعده های غذایی در روز برای سالمندان است.

"این یک معامله بزرگ خواهد شد و تاثیر عمیقی در سالمندان و نیازهای خود را به عنوان به خوبی به عنوان نیازهای صنعت رستوران در سراسر کشور," او گفت:.

ملیسا دانیلز را پوشش می دهد کسب و کار مهمان نوازی و توسعه اقتصادی در Coachella Valley. رسیدن در (760)-567-8458, melissa.daniels@desertsun.com و یا در توییتر @melissamdaniels.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب