Coronavirus فلوریدا: Martin County باز می شود سواحل به تمام بازگشایی پارک اسکیت بازی و حوب ساند ساحل

لوری K. بلندفرد Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 12:51 PM EDT مارس 19 سال 2020MARTIN COUNTY — شهرستان همه سواح

توسط ABTINNEWS در 30 اردیبهشت 1399

MARTIN COUNTY — شهرستان همه سواحل از جمله حوب ساند و آن سه پارک اسکیت بازی را بازگشایی پنج شنبه به همه.

شهرستان کمیسیون رای دادند 4-1 شنبه برای بازگشایی شهرستان آخرین بسته ساحل — تصمیم آنها قرار داده بود در برگزاری هفته گذشته پس از پالم بیچ شهرستان تصمیم به بازگشایی آن سواحل دوشنبه — و به حذف تنها ساکنان محدودیت در تمام شهرستان مارتین سواحل است.

"این امر می تواند بسیار ساده تر اگر ما به بررسی شناسه در یک منطقه است که می تواند بسیار دشوار است برای بررسی شناسه" گفت: رئیس کمیسیون هارولد جنکینز که نشان دهنده حوب ساند. "در حال حاضر که پالم بیچ شهرستان باز است, آن را واقعا بی ربط است."

هر دو حوب ساند, ساحل, بازگشایی و بلند کردن اجسام از اقامت محدودیت در تمام سواحل را به اثر چهار شنبه به شهرستان کارکنان زمان به موقعیت تابلوهای پیام.

پارکینگ به اجرا گذاشته خواهد شد در حوب ساند ساحل. هنگامی که پارکینگ پر است از وسایل نقلیه خواهد شد دور. نشانه خواهد اجازه دهید مردم می دانند که پارکینگ پر است.

کمیسر سارا شنیده عقیده داشت در بازگشایی رای چرا که او می خواست برای ادامه نگهداری از افراد غیر مقیم.

"این مهم است که ما باز باقی می ماند به مارتین ساکنان شهرستان فقط" شنیده می شود گفت. "سواحل جنوب از ما باز نمی شود."

کمیسر اد Ciampi گفت: پالم بیچ شهرستان بازگشایی سواحل آن ایجاد یک بافر برای مارتین کانتی و حذف نیاز به مردم را به درایو دقیقه شمالی.

"پالم بیچ شهرستان سواحل باز کرده" Ciampi گفت. "من فکر نمی کنم اگر شما زندگی می کنند در میامی-Dade و یا Broward شما خواهد درایو گذشته همه باز سواحل در پالم بیچ شهرستان برای ادامه راه خود را در اینجا."

کمیسیون نیز رای دادند 4-1 دوباره با شنیده مخالف بازگشایی شهرستان پارک اسکیت بازی: سوار کار ماهر, لیتون پارک در شهرستان پالم, مریم Brogan پارک در استوارت و پت مارک ریو-Jensen اسکیت پارک در لانگفورد پارک در جنسن بیچ.

بعد یک حرکت است که نیاز به افراد مشغول به کار در صنعت مواد غذایی به پوشیدن ماسک صورت شکست در 2-3 رای دادن. Ciampi ساخته شده حرکت و شنیده بود, دوم رای گیری برای تصویب.

Ciampi که شکایت از جامعه گفت: در این قطعنامه نمی توان ناخوانده اگر اکثر رستوران کارگران در حال حاضر با پوشیدن آنها. کمیسر داگ اسمیت در میان کسانی که مخالف این حرکت است.

"من فکر می کنم که کارکنان انجام می دهند خود را در بخش" اسمیت گفت. "من نمی خواهم به آن سمت اجرای قانون در این مسئله است."

لوری K. بلندفرد است TCPalm سرگرمی خبرنگار و مقاله نویس اختصاص داده شده به پیدا کردن بهترین چیز برای انجام در ساحل گنجینه. او در توییتر دنبال کنید در @TCPalmLaurie یا Facebook در faceboook.com/TCPalmLaurie.

پشتیبانی محلی نگاری و تبدیل شدن به یک مشترک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن