Coronavirus فلوریدا: این فقط یکی دیگر از مهد کودک درس و سپس Bon Jovi به نظر می رسد

اندرو Marra amarra@pbpost.comمنتشر شده 1:54 PM EDT May 14, 2020پالم بیچ گاردنز — زمانی که معلم مهد کودک Michae

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

پالم بیچ گاردنز — زمانی که معلم مهد کودک Michael Bonick اختصاص داده شده به دانش آموزان خود را به نوشتن در مورد زندگی خود را در قرنطینه او نمی تصور آن که مسائل rock ballads.

اما او تصور نمی Jon Bon Jovi در ترکیب هر دو.

سنگ آیکون wowed Bonick را مارش پوینت دانش آموزان ابتدایی دوشنبه با انداختن خود را به کلاس درس آنلاین به ترکیب مشق شب خود را انتساب به جدید جمعیت منابع ترانه "انجام آنچه شما می توانید."

"آقای B کردم شما بچه ها نوشتن و من بسیار هیجان زده به شنیدن این که" بون جووی خواننده گروه گفت: دانش آموزان "از آنجا که اگر شما را وادار به قرار دادن احساسات خود را روی کاغذ گاهی اوقات آنها را تبدیل به آهنگ ها, گاهی اوقات آنها را تبدیل به داستان و شما هرگز نمی دانید که در آن ممکن است به شما منجر شود."

بیشتر: Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: Cuomo می گوید تهمت نیست 'پادشاه'; Fauci می گوید ممکن است 1 تاریخ مورد نظر "کمی خوش بینانه'

گرمی برنده جایزه خواننده ماه گذشته منتشر شد یک نسخه ناقص از "انجام آنچه شما می توانید" یک آهنگ در مورد ملت نبرد شامل coronavirus و دعوت طرفداران به ارائه آیات به آن کامل است.

او دریافت کرده است هزاران نفر از پیشنهادات آنلاین که برخی از آثار او به اجرای این آهنگ که از او پخش آنلاین از خانه خود در نیوجرسی.

دوشنبه آن Bonick دانش آموزان' به نوبه خود.

حدود 20 kindergarteners تماشا از رایانه های خانگی خود را به عنوان Bon Jovi نواختند گیتار آکوستیک و خواند از سه kindergartners' فرمان نوشتن در مورد زندگی در قرنطینه هر یک لمس بر روی تم بطالت و انزوا.

پس از آواز خواندن هشت خط پایان با: "پدر و مادرم سعی کنید بهترین خود را/اما من می توانم بگویم که آنها تاکید کرد" او تبریک نویسنده, یک پسر به نام A. J.

"شما یک راک اند رول, ستاره," او گفت:. "ما نوشت: این یکی هم به من و شما دوستان."

بیشتر: کروناویروس در فلوریدا: مرگ و میر پیش افتادن از 500 به عنوان بستری شدن در بیمارستان را افزایش دهد

Bonick گفت که او تا به حال اختصاص داده شده به دانش آموزان خود را به نوشتن در هفته گذشته در مورد جایی که آنها بودند و آنها که بودند ،

به ناچار موضوع در محدوده زمانی معین بود گیر بودن در خانه و این که خوب بود با او.

پس از همه گیر تعطیل پالم بیچ گاردنز پردیس یک ماه پیش گفت او را تشویق خود نوپای نویسندگان به انجام بهترین خود را به سند زندگی خود را در چنین زمان فوق العاده ای.

"هنگامی که ما از این — از آنجا که ما را از این — این تاریخچه," او گفت:.

مادام العمر Bon Jovi فن Bonick تا به حال دیده می شود که خواننده را دعوت به طرفداران پیشنهاد خود را در شعر به صورت "انجام آنچه شما می توانید."

او در بر داشت اطلاعات تماس آنلاین برای یک عضو از Bon Jovi کارکنان, او گفت:, و فرستاده دانش آموزان خود را' نوشته. قبل از اینکه طولانی, یک کارمند پاسخ داد که خواننده می خواهم به دیدار با دانش آموزان است.

دوشنبه صبح در ساعت 10 صبح خود را به دانش آموزان و استاد '80s, سنگ سرودهای مسیرهای عبور.

"آنها دمیده دور" Bonick گفت. "آنها عاشق هر دقیقه از آن را."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن