Coronavirus: Fauci, Seinfeld را در مورد من چرا دست دادن باید بمیرد | والترز

تیم والترز فلوریدا امروزمنتشر شده 11:44 AM EDT Apr 21, 2020من به تازگی شنیده ام دکتر Anthony Fauci, ملت پیشرو

توسط ABTINNEWS در 3 اردیبهشت 1399

من به تازگی شنیده ام دکتر Anthony Fauci, ملت پیشرو متخصص در بیماری های عفونی می گویند COVID-19 همه گیر باید علامت پایان از دست دادن.

"من فکر نمی کنم ما باید همیشه لرزش دست هرگز دوباره به صداقت با شما" Fauci گفت. "ما باید به شکستن که سفارشی."

این germy فرد-به-فرد عمل فشردن دست ها چیزی است که من هرگز از طرفداران بزرگ از.

من می توانید سعی کنید به توصیف چرا اما من فکر می کنم جری Seinfeld قرار داده و آن را بهترین در یک مونولوگ از یک سال 1994 قسمت از تلویزیون نشان می دهد تحت عنوان: "از بارانی."

"من واقعا احساس می کنم به عنوان انسان ما نیاز به آموزش بیشتر در ما مهارت های اساسی اجتماعی. مکالمه از راه دور. آیا شما نفرت این مردم که با شما صحبت آنها بحث را به دهان خود را مانند شما یک دلقک در یک درایو-از طریق. و handshakes بدترین. وجود دارد مطلقا هیچ دستورالعمل برای دست دادن. شما می دانید وجود دارد که مردم بیش از حد قوی بیش از حد ضعیف و گاهی اوقات آنها به شما سه چهارم دست دادن, فقط انگشتان. اوایل انتشار. اواخر سال انتشار. گاهی اوقات مردم خواهد شد و اختلاف خود را آزاد کند. شما اجازه دهید آنها را حلق آویز. من در واقع باید گفت به مردم, 'هی این دست است.' بیش از حد بسیاری از پمپ ها در آینده بیش از حد بالا و بیش از حد عرق از خیلی دور. گاهی اوقات یک مرد به شما, قوی, گرفتن, اواخر انتشار بکشد و شما را برای بیش از حد نزدیک گفتگو. به او می گویم که سه اعتصاب شما هستید."

بسیار وجود دارد حقیقت وجود دارد و در عین حال برای Seinfeld یک germaphobe او حتی ذکر است که چگونه غیر بهداشتی دست دادن هستند.

با توجه به تحقیقات از دانشگاه کلرادو به طور متوسط ما حمل از 3200 باکتری ها از 150 گونه مختلف در دست ما است. فکر می کنم داشتن که به شما منتقل می شود دفعه بعد گوشتی پنجه است توسعه یافته در جهت خود را.

پس چرا ما حتی لرزش دست ؟

وجود دارد بسیاری از نظریه های به شرح زیر به نظر می رسد به طور گسترده ای گسترش یک:

با توجه به deepenglish.com "تاریخ از دست دادن قدمت آن به قرن 5 قبل از میلاد در یونان. آن را نمادی از صلح نشان می دهد که نه فرد حامل یک سلاح.

"در طول دوران روم به دست شد در واقع بیشتر از یک دست گرفتن. آن درگیر گرفتن هر یک از دیگر لمسي به بررسی کنید که نه انسان بود و یک چاقو پنهان تا آستین خود را.

"برخی می گویند که از تکان دادن و حرکت از دست دادن در آغاز قرون وسطی در اروپا. شوالیه خواهد لرزش دست دیگران در تلاش برای لرزش دست هر سلاح های مخفی."

من در مورد شما نمی دانم, اما من هرگز متزلزل کسی را دست در حالی که فکر می کرد: "من مطمئن امیدواریم که آنها لازم نیست که یک چاقو پنهان تا آستین خود را." چه افتضاح راه برای زندگی است.

بیشتر: Coronavirus: اهمیت معلمان درس است همه ما در حال یادگیری

بیشتر: تاریخ را به یاد داشته باشید پزشکی کارگران در طول COVID-19 pandemic | والترز

بیشتر: Coronavirus: مواد غذایی, مواد غذایی کارگران لیاقت خیلی بهتر از آنها در حال گرفتن | تیم والترز

پس چرا که نه فقط انجام دور با آن است ؟

من فکر می کنم بزرگترین دلیل آن است که یک مدت طولانی سفارشی. این طبیعت دوم برای کسی که به گسترش دست خود را در تبریک. عدم پذیرش خود را در دست و تکان دادن بازگشت در نظر گرفته شده است و توهین.

من گوش دادن به به یکی دیگر از Seinfeld قسمت "مخالف" از سال 1994. ایلین رئیس آقای Lippman است سرد و آیا دستمال خود را و پس از آن عطسه را به دست خود. هنگامی که یک تاجر می خواهد به لرزش دست خود را به مهر و موم معامله و Lippman امتناع و نمی توانند به درستی ارتباط برقرار کند چرا او از دست می دهد معامله و شرکت ورشکسته می رود.

در حال حاضر من قصد دارم به توان بی دست و پا که کسی حاضر به لرزش دست و سپس به یاد فرد مورد coronavirus و میکروب ها و این که آنها نباید آن را شخصا چون من مطمئن هستم که خود را, بهداشت, بی عیب و نقص است ،

من امیدوارم که من هرگز دلیل شرکت ورشکسته می رود!

اگر انتقال میکروب ها از بیماری کافی نیست سعی کنید این منزجر کننده آمار: بعد از استفاده از دستشویی های عمومی تنها 5 درصد از مردم دست خود را بشویید با آب و صابون به اندازه کافی بلند به خلاص شدن از شر میکروب ها در حالی که 15 درصد از مردان و 7 درصد از زنان نمی بشویید تا در همه, با توجه به 2013 مطالعه از دانشگاه ایالتی میشیگان.

Ewww.

وجود دارد بنابراین بسیاری از چیزهایی که ما می تواند انجام دهد برای نشان دادن احترام است. من همیشه دوست داشتم کمان. یکی دیگر از به طور فزاینده ای محبوب نشانه احترام است "زندگی طولانی و کامیابی" ژست دست علا آقای اسپاک از "پیشتازان فضا" شهرت.

هر چه در آن است به من ملحق می شوند از دست رفتن منقرض شده است.

وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای نشان دادن احترام و بدون قفل کردن دست و تبادل میکروب ها.

والترز است که ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا تصویری استراتژیست. او را می توان در رسید twalters@gannett.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن