Coronavirus: Facebook خوانندگان واکنش نشان می دهند به شهر ناپل عمومی, ساحل, تعطیلی, کمبود اجتماعی فاصله

مایکل براون ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 1:58 PM EDT مارس 10 سال 2020ناپل شهر شورای برنامه ریزی شده است برای برگ

توسط ABTINNEWS در 21 اردیبهشت 1399

ناپل شهر شورای برنامه ریزی شده است برای برگزاری یک جلسه اضطراری در 1 p. m. دوشنبه برای بحث در مورد دسترسی به سواحل شهرستان و رمپ قایق و به ارزیابی آن اورژانس ساحل بسته شدن سفارش.

پس از شهر ناپل خاموش کردن دسترسی عمومی آن سواحل به دلیل آن تعیین جمعیت نمی شد قابل قبول حفظ فاصله اجتماعی مردم در زمان به Facebook به وزن در این تصمیم است.

اطلاع از شهر ناپل در روز شنبه شب اعلام کرد که بسته شدن و گفت: آن را در تراز با راهنمایی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' فرمان اجرایی 20-112 که اعلام وضعیت اضطراری در فلوریدا.

تمام شهر ساحل, دسترسی به ساحل, امکانات سرویس بهداشتی پارکینگ مناطق ناپل اسکله Lowdermilk پارک و گردشگاهها بسته شده است. یکشنبه, ذغال سنگ شهرستان سواحل باز باقی می ماند.

بسیاری از بحث در اخبار روزانه Facebook صفحه متمرکز شده که آیا beachgoers شد محلی و یا از دیگر نقاط فلوریدا و چرا مردم موفق به پیروی از قوانین است.

چند نفر دفاع و پشتیبانی ادامه داد: دسترسی آزاد به سواحل شهرستان و برخی اظهار داشت: آنها می خواهند سواحل ناپل باز به ساکنان محلی تنها.

"به ساحل شده اند هر روز در ناپل. مناطق بازدید تنها مردم محلی و بسیار خالی است. این یک دور کنتراست از آنچه نشان داده شده توسط اخبار" اظهار نظر از جرمی Tipton. "مجازات نمی همه ما است."

خواننده لری Dinova Patridge نوشت که دسترسی به ذغال سنگ شهرستان سواحل باید محدود به ساکنان.

"همین کار را با قایق رمپ" Patridge ارسال متحده است.

شری شاتل ورث پیشنهاد چک کردن ماشین برای پارکینگ ساحل برچسب های صادر شده توسط دولت های محلی به ساکنان.

"تعطیلات آخر هفته همیشه شلوغ در هر زمان از سال," شاتل ورث ارسال متحده است. "سعی کنید چیزی به جای بستن کامل!"

در پاسخ به یکی دیگر از پست خواننده لورن Cibelli نوشت که او با پشتیبانی از چک کردن برای پارکینگ ساحل برچسب.

"عادلانه نیست که کلیر ساکنان شهرستان می توانید لذت بردن از خود را در سواحل" Cibelli ارسال متحده است. "من در ساحل در طول هفته و هر کس تمرین های اجتماعی فاصله. این درست نیست که ساکنان رنج می برند."

خوانندگان که پیوست بحث و گفتگو در coronavirus اطلاعات Facebook گروه تعدیل توسط اخبار روزانه همچنین پیشنهاد کرد که دسترسی محدود ممکن است راه رفتن است.

الن روبین اظهار داشت: در یک پست که از شهرستان می تواند پیش بینی کرده اند این آخر هفته راش.

"این به طور کامل (قابل پیش بینی) و پیشگیری" روبین ارسال متحده است. "شما همیشه نمی توانید اعتماد مردم را به انجام کار درست خود به خود به همین دلیل است که ما قوانین و مقررات!"

بن اندرسون اظهار داشت: در یک پست است که او در برابر پیشنهاد سیاست از چک کردن اقامت از beachgoers قبل از اجازه دادن به آنها را در اموال عمومی.

"که به بررسی مقالات خود را? پلیس ؟ (آره) است که برای تلفن های موبایل تولیدی برای آنها. شاید همه ما می تواند فقط رنده کنید بنابراین ما می توانید به سادگی راه رفتن را از طریق یک اسکنر و صرفه جویی در زمان و منابع؟" اندرسون ارسال متحده است. "من واقعا نمی خواهید به راحتي در دست دیگر و یا حقوق اساسی."

برخی از خوانندگان استدلال کرد که تعطیلی و اجتماعی فاصله دستورالعمل می تواند به سختی به دنبال دارد اما برای عموم خوب است.

"مردم چشم پوشی از یک درخواست به عنوان ساده به عنوان زیر فلش در یک فروشگاه مواد غذایی" متحده یک پست از Krista Schluderman. "انتظارات اجتماعی در یک ساحل بسیار پیچیده تر است."

در Facebook ارسال روزانه اخبار صفحه ژوئن فلچر هشدار داد در برابر خوشنودی است.

"شما نیست بودن یا محروم از حقوق اجتماعی فاصله," فلچر ارسال استدلال می کند. "شما در حال حفاظت از سلامت خود و جامعه است."

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن