Coronavirus dampens بین المللی گردشگری فصل تابستان در SWFL

لوئیس Berney روزانه اخبار خبرنگارمنتشر شده 11:47 AM EDT Jul 1, 2020آلمانی. پرتغالی. و در زبان انگلیسی. فرانسه.

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1399

آلمانی. پرتغالی. و در زبان انگلیسی. فرانسه. ایتالیایی.

خیابان, سواحل, رستوران ها و مغازه ها از جنوب غربی فلوریدا معمولا همهمه با اهنگ خارجی زبان از ژوئن تا آگوست است. بازدید کنندگان از اروپا و آمریکای جنوبی به طور کلی گله به ناپل-فورت مایرز منطقه در این زمان از سال و در طول تابستان است.

اما نه در حال حاضر. نه در سال 2020 است. نه زیر ابر تیره از coronavirus بیماری همه گیر.

بازدید کنندگان بین المللی به طور قابل ملاحظه گم شده و از جنوب غربی فلوریدا به عنوان تابستان روش.

"من شنیده ام نیست هر اروپایی لهجه در رستوران در هفته گذشته گفت:" تونی Ridgway صاحب Ridgway نوار و جلو پنجره در ناپل' خیابان سوم جنوبی.

Terrance Torvund مدیر Delnor-ویگینز با تصویب دولت پارک در شمال ناپل گفت: پارک ساحلی معمولا می شود کاملا یک تعداد زیادی از بازدید کنندگان بین المللی در این زمان از سال به خصوص از آلمان و انگلستان است. در حال حاضر "متوجه نمی شدم هر بازدید کنندگان خارجی," Torvund گفت.

"این وحشتناک گفت:" جین Bigos مدیر کل بست ساحل رفت و آمد مکرر در فورت مایرز ساحل. "در این زمان از سال در خانه ما این است که به طور معمول با حداقل 45 درصد اروپایی ها. ما از دست ما اروپایی است."

محدودیت در پروازهای بین المللی به ایالات متحده و ترس از سفر به دلیل بیماری همه گیر را اساسا خاموش معمول جریان از مسافران از اروپا و آمریکای جنوبی که بازدید ناپل و فورت مایرز در تعداد زیاد در این منطقه سنتی تابستان خارج از فصل است.

"آنها نمی توانند در, گفت:" کلودیا Cianfero, سفر, صنعت, مدیر فروش برای ذغال سنگ گردشگری شهرستان ، "وجود دارد هیچ پرواز در آمدن تا زمانی که رئیس جمهور آسانسور ممنوعیت سفر."

سازمان ملل متحد سازمان جهانی گردشگری در گزارش ممکن است که بین المللی گردشگری بازدید از ایالات متحده نیز با 22 درصد در طول سه ماه اول سال 2020 و به احتمال زیاد به رها کردن از 60% به 80% برای سال کامل.

فلوریدا دوم در این کشور به نیویورک به عنوان یک کشور مقصد برای گردشگران بین المللی, با توجه به وزارت امور خارجه ایالات متحده. همچنین رتبه سوم در کشور در گردشگری درآمد که در سال های اخیر بیش از $110 میلیارد دلار در سال است.

اما در سال 2020 است.

"این صفر آن را غیر موجود" لایحه Waichulis مدیر کل پوسته صورتی Beach Resort & Marina در فورت مایرز گفت: از جنوب غربی فلوریدا بین المللی کسب و کار توریستی.

این موضوع در حال بمب توسط مردم محلی که احساس سوزش از اضمحلال جهانی گردشگری دلار است که چگونه این پدیده ممکن است معطل.

"ما بسیار خوب اروپایی بازدید کننده که بازدیدکننده داشته است هر سال سه بار گفت: Ridgway. "آنها خود را لغو مارس دیدار و جولای بازدید و در دیدن برنامه ما در روز شکرگزاری است."

آیا می دانید؟: ذغال سنگ برای محدود کردن آخر هفته ساحل, ساعت, پارکینگ, شروع, چهارم جولای آخر هفته

بیشتر: فلوریدا رسمی اخراج رجیستری را نشان می دهد عمیق اثرات COVID-19 در SWFL

او می گوید بیشتر در کوتاه مدت بازدید کنندگان اروپایی آمده به Ridgway را در ژوئیه و اوت. در این سال های دیرین ناپل رستوران گفت: "من انتظار می رود برای دیدن هر یک از آنها."

"آن را احتمالا نمی خواهد دوباره تا سال آینده" جک وب, مدیر کل همپتون مسافرخانه و سوئیت در فورت مایرز و Home2 سوئیت ناپل گفت: گردشگری بین المللی کسب و کار. به طور کلی 30 درصد از تابستان بازدید کنندگان از خارج از کشور آمده. "اما آنها در حال انجام آن در این سال" Webb گفت.

Cianfero با اداره گردشگری گفت: ذغال سنگ شهرستان نمایندگان در آلمان, برزیل و انگلستان — سه تا از کشورهایی که با ارسال بیشترین گردشگران به جنوب غربی فلوریدا — ترویج این منطقه برای آینده کسب و کار توریستی.

"هر کس می خواهد به فلوریدا," او گفت:. و در آمریکای جنوبی Cianfero اضافه شده ترین اخبار منفی در مورد این ویروس در فلوریدا مرکزی در منطقه میامی به جنوب غربی فلوریدا یک تصویر را افزایش می دهد.

آن را دشوار برای کسب و کار به ارزیابی چقدر آنها صدمه دیده است عدم بازدید کنندگان از خارج از کشور به دلیل هیچ کس نمی تواند با قطعیت بگوید چگونه این ویروس در گذشته قبل از یک واکسن تهیه شده و در بازار قرار داده است.

در سال گذشته با توجه به جک ورت مدیر گردشگری برای ذغال سنگ شهرستان بازدید کنندگان خارجی اختصاص حدود 20 ٪ از تمام گردشگران به شهرستان و صرف حدود 463 میلیون.

این رقم را تکرار نمی شود این سال است. هنوز همه رنج می برد.

بر خلاف دیگر منطقه ای کسب و کار است که به شدت متکی به گردشگری جهانی در این زمان از سال به رنگ صورتی در فورت مایرز است که پر کردن بسیاری از شکاف با توجه به Waichulis با قوی هجوم آمریکا بازدید کنندگان از کشورهای دیگر.

او می گوید خود را کسب و کار است که حدود 85 درصد از نرمال و آن را تنها که در پایین به دلیل اجتماعی فاصله مفهوم باعث شده است که رنگ صورتی برای محدود کردن تعداد آن از مهمانان این بهار و تابستان است.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: ذغال سنگ گردشگری شهرستان اعداد نشان می دهد ترسناک است. چرا گردشگری مقامات با احتیاط خوش بینانه

و: نرخ بیکاری بهبود در بخش هایی از جنوب غربی فلوریدا در مه

با بسیاری از افراد هنوز هم عصبی در مورد پرواز و گاز قیمت نسبتا پایین ترین در خارج از کشور بازدید کنندگان به صورتی پوسته در حال رانندگی به جای پرواز Waichulis گفت.

او اذعان دارد که گردشگران آمریکایی نمی ماند تا زمانی که بازدید کنندگان بین المللی و نه آنها معمولا صرف تا آنجا که خارجی ها. که به معنی جنوب غربی فلوریدا رستوران ها و فروشگاه ها احتمالا صدمه زدن به بیش از رفت و آمد مکرر, او گفت:.

لیزا Boët سرآشپز و صاحب رستوران فرانسوی آشپز Boët در ناپل اذعان دارد که ترافیک اروپا به جنوب غربی فلوریدا خواهد شد در این تابستان. اما او معتقد است که ممکن است جبران زمستان بازدید کنندگان که در طولانی مدت خود را باقی می ماند در این منطقه و دیگر آمریکایی ها به دنبال یک محیط امن و سالم رفت و آمد مکرر جامعه را ببینید.

"من فکر می کنم ما دیدن تعداد بسیار کمی از اروپایی ها در این سال," او گفت:. اما snowbirds "فقط خانه رفتن نیست. بنابراین ما باید که یک بازار است که ممکن است کاهش یافته و شما می بینید قدرت از منطقه شما انتظار نیست."

که سناریو panned در Chez Boët در ماه مه پس از بازگشایی رستوران پس از شش هفته دولت موظف بسته شدن به دلیل coronavirus. کسب و کار در رستوران بود تا تقریبا 40 درصد بیش از آوریل 2019, Boët گفت.

بنابراین با وجود عدم بازدید کنندگان خارجی او باقی مانده است guardedly امیدوار برای رستوران خود را. "پویایی واقعا متفاوت هستند در این سال" Boët گفت: "و از آن خواهد شد سخت به پیش بینی تراشه سقوط خواهد کرد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن