Coronavirus curdles لبنی زنجیره تامین وادار فلوریدا کشاورزان به تخلیه بیش از حد شیر

لیندزی Leake Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:55 PM EDT May 9, 2020فلوریدا دامداران در مجموع باید spewed شیر

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399

فلوریدا دامداران در مجموع باید spewed شیر به اندازه کافی به زمینه های پوشیده از چمن و صنعتی پایین تخلیه در هفته گذشته به سرریز المپیک-اندازه استخر شنا.

حدود 70 مزارع شروع به آزادسازی بیش از حد شیر, آوریل 1 — 135 تانکر در مجموع 810,000 گالن — با توجه به جو رایت از V&W مزارع در آوون پارک.

چرا که مدارس تعطیل هستند. پارک در حال توقیف. رستوران ناهار خوری اتاق خالی هستند. این COVID-19 همه گیر شده اما محو نهادی فروش شیر گفت: رایت شده است که رئیس جمهور از جنوب شرقی, شیر, Inc., یک Belleview مبتنی بر تعاونی در خدمت شش ایالت های جنوبی برای 23 سال گذشته.

"این دلخراش ... ما در حال گرفتن تماس از بانک های مواد غذایی. وجود دارد نیاز به شیر" رایت گفت. "این واقعیت است که فروشگاه های مواد غذایی هنوز هم محدود کردن خرید زمانی که ما در حال ریختن آن پایین تخلیه — وجود فقط یک قطع وجود دارد."

وحشت خرید

هراس از خرید مواد غذایی منجر به کمبود شیر در سراسر کشور در ماه مارس به عنوان جدید کروناویروس چشمانداز به تقریبا هر شهرستان فلوریدا. برخی از فروشگاه ها شروع به محدود کردن خرید هر مشتری و یا خانواده است.

سهشنبه وجود دارد دو-گالن خرید محدود در شیر در Publix در Prima Vista عبور در پورت سنت لوسی. مشابه محدودیت های اعمال شده در Wawa در غرب گاندی بلوار در تمپا این باشگاه سام در Youngerman دایره در جکسنویل و Winn-Dixie در خلیج فارس نسیم پارکوی در پنساکولا.

"وجود دارد مقدار زیادی از شیر هنوز هم امروز رفتن بر روی زمین در ایالت فلوریدا گفت:" بریتنی نیکرسون Thurlow یک نسل پنجم کشاورز لبنی در Zolfo چشمه. "وجود دارد فقط جایی برای ارسال آن."

زنجیره تامین است که در نهایت به ارمغان می آورد شیر از یک گاو پستان خود را به یخچال و فریزر خراب است.

بهار پربار برای فلوریدا گاو گفت: نیکرسون Thurlow از ده مایل درجه لبنی; آنها تمایل به تولید شیر بیشتر در خفیف درجه حرارت قبل از تابستان swelter در ضربات.

مزرعه خود را می فرستد به طور معمول بیش از حد شیر به پردازنده است که آن را تبدیل به پنیر یا عرضه در رستوران ها. بسیاری از کسانی که گیاهان بسته به دلیل COVID-19, او گفت:.

"اضافه کردن خرده فروشی محدودیت در بالا از آن, آن را بیشتر کاهش تقاضای ما," او گفت:.

► 'امن تر در خانه': اینجا چه فلوریدا می تواند, نمی تواند انجام دهد و تحت فرمان اجرایی

بسیاری از دامداری ها نمی بطری خود را شیر. حتی اگر مزرعه خود را اهدا آن مازاد پردازنده خواهد صورت هزینه هر گالن و فدرال نوار قرمز, او گفت:.

"من چالش [منتقدان از آزادسازی شیر] می آیند و سعی کنید و با پر کردن کوزه را از پشت semitruck" او پکتیا میباشد. "این درست است که آسان نیست."

در سراسر آمریکا

تراویس لارسون می داند که مبارزه سایه خانواده اش اوکیچوبی مزرعه های لبنی بی سابقه است اما منحصر به فرد نیست.

"این است که در سراسر کشور گفت:" لارسون از Larson لبنی, Inc. "ما فقط یک ماهی کوچک در یک حوض بزرگ بود که نهفته است."

رایت تکرار "آنها در حال آزادسازی شیر در سراسر کشور است. آنها واقعا هستند."

TCPalm را در ایالات متحده آمریکا امروز شبکه خبر همکاران در Milwaukee Journal Sentinel گزارش هفته گذشته که ویسکانسین دامداران به حال beseeched وزارت کشاورزی ایالات متحده برای خرید شیر خشک و پنیر و کره اختصاص داده شده برای متوقف سرویس غذا میباشد. در بیانیه ای که روز دوشنبه در شمال شرقی بخش آمریکایی لبنی انجمن گفت این بود التماس فروشگاه ها به لغو محدودیت در خرید شیر.

► 'آن را فقط غیر واقعی': ویسکانسین دامداران احساس فشار بیش از حد

فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) قانون تبلیغ کمک به کشاورزان است. به 2.2 تریلیون دلار بسته محرک اقتصادی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به قانون امضا مارس 27 تعیین 45 میلیون دلار به کشاورزی بازاریابی خدمات بخش کشاورزی است که خانه های خود را لبنی برنامه.

این پول "برای جلوگیری از, آماده شدن برای و پاسخ به coronavirus داخلی یا بین المللی از جمله هزینه های لازم برای حقوق و دستمزد هزینه های مربوط به کالا درجه بندی بازرسی و حسابرسی خدمات است."

یک سخنگوی وزارت کشاورزی ایالات متحده توصیف همه گیر و تاثیر آن در صنایع لبنی به عنوان "سریع سریع واريانس روزانه" و اضافه کرد که بخش ارزیابی چگونه بهترین برای کمک به کشاورزان از طریق مراقبت عمل می کنند.

"ما در حال گرفتن هر گونه کمک از دولت و ما نیاز به برخی از" رایت گفت. "این فقط کشتن کسب و کار ما."

سناتور. بن Albritton R-فلوریدا صندلی فلوریدا کمیته مجلس سنا در کشاورزی است. او مطمئن او کار خود را با تولید کنندگان به آهن از تاب برداشتن در زنجیره تامین.

"من بپرسید هر مصرف کننده در فلوریدا را به صدای خود را شنیده" Albritton گفت. "ما می خواهیم فلوریدا ag محصولات در خانه ما است."

حذف گاو, هزینه های

فلوریدا تا به حال بیش از 15,500 coronavirus موارد از جمله بیش از 300 مرگ و میر به عنوان وزارت بهداشت شنبه شب به حساب. رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' ایالت "امن تر-در-خانه" سفارش باقی مانده است در اثر حداقل تا مارس 30.

وجود دارد هیچ گفتن که زندگی در آفتاب مزارع دولت را به حالت عادی بازگشت.

"لبنی کشاورزان ایالت فلوریدا در یک جای فوق العاده ای از مشکلات در حال حاضر گفت:" نیکرسون Thurlow. "و به این دلیل است که ما می خواهیم به نگه داشتن شیر از مردم است."

به امید خاموش کردن نیاز به تخلیه شیر رایت گفت: co-op — که نیکرسون Thurlow است معاون رئیس جمهور و لارسون یک عضو خواسته است تا کشاورزان به کاهش تولید 18 درصد در این ماه.

چگونه ؟ بیشتر گاوها خواهد شد به مرتع و حیوانات رژیم غذایی تغییر خواهد کرد به طوری که آنها تولید شیر کمتر رایت گفت:.

"برخی از آنها را به همبرگر," او اضافه شده است.

جنوب شرقی کشاورزان شیر تولید حدود 4.2 میلیارد گالن شیر سالانه رایت برآورد شده است. او نمی خواهید برای دیدن شیر به معنای واقعی کلمه و ظاهرا به پایین تخلیه.

"همه ما در حال رفتن به تحمل هزینه," او گفت:. "ما در حال به اشتراک گذاری این هزینه که به عنوان یک صنعت است."

تندرست

لارسون با اعتماد به نفس است خود را در صنعت را بهبود می یابند. او گفت: اولین گام در پیشگیری از شیر زباله برای خرده فروشان به توقف خرید محدودیت.

"آنها نباید محدود شیر" لارسون گفت. "هیچ شیر وجود دارد خارج وجود دارد در حال حاضر."

نیکرسون Thurlow اضافه شده است که گذشته از خرید سقف بودن غیر ضروری ها را کمی به ترویج اجتماعی فاصله.

"[مشتریان] داشتن به خود را چندین بار در هفته به دلیل فروشگاه فقط اجازه دهید آنها را از 1 گالن در یک زمان" او گفت:. "یک خانواده چهار نفره می تواند از طریق آن در یک روز است."

► Can't touch this: SARS-CoV-2 زندگی می کند تا 72 ساعت بر روی این سطوح

رایت می داند حتی ثابت فروش مواد غذایی را نمی فقدان دانش آموزان ظاهر باز کردن کارتن شیر در کافه تریا مدرسه هر روز یا honeymooners خوردن نوعی کیک کوچک-صدر milkshakes در دیزنی جهان.

او دست و پنجه نرم کردن با واقعیت امروز از شیر ریخته در برابر آنچه که او گفت: او را تضمین خواهد بود و با کمبود شدید سقوط می آیند.

"ما تحت فشار مالی — ما نمی توانیم به جایی و خرید [شیر]," او گفت:. "اگر آنها سعی کنید به آن را در تانکرهای مقدار خواهد بود تا بزرگ وجود دارد نمی تواند به اندازه کافی کامیون به آن را دریافت در اینجا.

"این چیزی که قراره اتفاق می افتد."

لیندزی Leake, TCPalm را توضیح خبرنگار دارای کارشناسی ارشد از دانشگاه آمریکایی و کارشناسی خود را از دانشگاه پرینستون. لطفا برای حمایت از کار خود را با تبدیل شدن به یک TCPalm مشترک. او در توییتر دنبال کنید (@NewsyLindsey), Facebook (@LindseyMLeake) و Instagram (@newsylindsey) او را در 772-529-5378 و ارسال اخبار راهنمایی به lindsey.leake@tcpalm.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن