Coronavirus موارد در فلوریدا ادامه تیز دو هفته افزایش

جان کندی منتشر شده 5:29 PM EDT Jun 15, 2020تالاهاسی فلوریدا افزود: یکی دیگر از 1,758 coronavirus موارد شنبه در

توسط ABTINNEWS در 27 خرداد 1399

تالاهاسی فلوریدا افزود: یکی دیگر از 1,758 coronavirus موارد شنبه در ادامه هفته دو رشته از تیز روزانه را افزایش می دهد.

همراه با موارد اضافی دیگر هفت مرگ و میر ناشی از COVID-19 گزارش شده در دولت است. فلوریدا در حال حاضر یک تجمعی در مجموع 77,326 موارد و 2,938 مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

فلوریدا است که در میان 22 متحده که در آن روزانه coronavirus caseloads در حال افزایش است.

به خوبی و به دومین ماه از یک مرحله به مرحله در دستور بازگشایی توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis های فلوریدا وزارت بهداشت گفت: 12,015 ساکنان فلوریدا در حال حاضر در بیمارستان بستری شده است پس از وقوع آغاز شد.

سوابق نشان می دهد بستری تعداد تقریبا دو برابر شده پس مارس 4, زمانی که فرماندار کاسته پشت در monthlong stay-at-home منظور اجازه می دهد رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی در خارج از جنوب فلوریدا برای باز کردن در 25 درصد ظرفیت است.

ترس از بیمارستان و رسیدن به ظرفیت گسترش این بیماری همه گیر شد کلید کمک کننده به همین دلیل متحده آمریکا از جمله فلوریدا, دستور خاموش شدن ناگهانی در اواخر ماه مارس و اوایل ماه آوریل است. گزارش وجود دارد که تخت در دسترس در حال کاهش است در بيمارستان در بسیاری از دولت در مناطق شهری است.

بیشتر: سابق فلوریدا داده دانشمند ایجاد رقابت coronavirus داشبورد

بیشتر: Coronavirus موارد در فلوریدا دوباره مجموعه ای جدید خوانده شده را علامت

کسانی که کم اهمیت جلوه دادن زمان تخت بیمارستان در دسترس بودن سطح توجه داشته باشید که اعمال جراحی الکتیو و دیگر بیمارستان روش تنها مجاز به شروع دوباره در ماه مه کمک به داشتن بیشتر بیماران در حال حاضر در تخت.

DeSantis ادامه داد: برای گسترش اولیه خود را بازگشایی منظور افزایش ظرفیت در رستوران ها و خرده فروشان و اجازه دادن به سالنهای سینما سالن ها و میله های به بازگشایی شده است.

میامی-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان اگر چه باقی می ماند تحت سخت تر از سطح ظرفیت با محدودیت های دیگر به دلیل ویروس شيوع در منطقه است.

فلوریدا تا به حال 14 روز مستقیم از اضافی 1000-به علاوه روزانه موارد با یک هرگز قبل دیده می شود بیش از 2000 روزانه موارد گزارش شده شنبه و یکشنبه.

طی هفته گذشته این فرماندار جمهوری خواه اتحاد و پشتیبانی برنامه های بازگشایی مدارس در پردیس در پاییز و اعلام کرد که Brevard County میزبان AAU تاریخ بازی های المپیک در چند هفته و جکسون انتخاب شد به عنوان سایت برای بخش عمده ای از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در ماه اوت پس از رئیس جمهور تهمت خودداری کردند در تماس با مسئولان سایت میزبان شارلوت, N. C., برای مهار کنوانسیون.

برای DeSantis نسبت به افزایش مداوم در موارد به دولت در گسترش, تست همراه با خوشه شیوع بیماری های مربوط به farmworkers, زندان, زندانیان و ساکنان خانه سالمندان و کارکنان.

روز دوشنبه دولت گزارش پس از انجام 34,324 آزمون, بالاتر از 31,800 روزانه آزمون سطح توصیه شده توسط کارشناسان بهداشت عمومی برای کمک به مهار این ویروس در حالت اندازه فلوریدا.

پس از عقب مانده برای هفته دولت پیشی گرفته است توصیه می شود تست سطح هر یک از چهار روز گذشته. سطح شده است در صدر نه از گذشته 14 روز در بخش بهداشت و درمان سوابق نشان می دهد.

"ما در حال انجام سه بار به عنوان بسیاری از آزمون ها در روز در حال حاضر به عنوان ما در پایان ماه مارس" DeSantis روز جمعه گفت.

DeSantis گفت که در دسترس بودن تست آوردن بیشتر مردم در بسیاری از کسانی که نشان می دهد هیچ نشانه ای از علائم کروناویروس و یا فقط کنجکاو در مورد تست شده است. دولت تا به حال 15 drive-thru و 16 پیاده روی تا تست سایت های عملیاتی عمدتا در مناطق شهری و خانه انبار و Publix پیوست, Walgreens, CVS و خارج در میان فروشگاه ها با برخی از رسانه ها با تست در دسترس است.

هنوز درصد موارد مثبت را علامت رو به بالا در روز های اخیر. در حالی که DeSantis مورد ستایش قرار داد شده رای مثبت به عنوان در حال سقوط به زیر 5% در چند روز در ماه مه در همین سطح بوده است و در صدر پنج روز در هفته گذشته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن