مؤتلفه پرچم در نهایت ممکن است ممنوع در رودخانه هند مدارس; هیئت مدیره در نظر گرفتن اولین گام سهشنبه

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:39 PM EDT Jun 22, 2020INDIAN RIVER COUNTY — The Confederate پ

توسط ABTINNEWS در 3 تیر 1399

INDIAN RIVER COUNTY — The Confederate پرچم در نهایت ممکن است محروم از مدرسه تا دانشگاه اینجا.

هیئت مدیره مدرسه در روز سه شنبه را اولین گام به سوی ممنوعیت مؤتلفه پرچم و نمادهای دیگر — مانند صلیب شکسته و باند نمادها در ارتباط با گروه های نفرت — از دانشگاه و هر مدرسه با حمایت و فعالیت است.

این حرکت خواهد بود بخشی از این منطقه به روز شده کد دانشجویی انجام است که در صورت تصویب هیئت مدیره در ماه آینده.

این نخواهد بود اولین بار موضوع داغ می آید قبل از این Indian River County هیئت مدیره مدرسه. در سال 2017, اعضای جامعه, درخواست هیئت مدیره به ممنوعیت مؤتلفه پرچم از دانشگاه اما هیئت مدیره حاضر به قدم. در سال 2016 هیئت مدیره مدرسه رد NAACP تماس به ممنوعیت پرچم.

این مدرسه در منطقه مسئولیت "ارائه یک محیط برای (دانش آموزان) که در آن آنها احساس امن که در آن آنها احساس راحتی (و) که در آن آنها می دانند که آنها می توانید تمرکز بر روی آموزش و یادگیری" سرپرست دیوید مور در روز پنج شنبه گفت: سهام کمیته که مورد تایید زبان به روز رسانی شامل student handbook.

"ما در حال تلاش برای رسیدن به یک محل که در آن همه بچه ها احساس برابر" مور گفت TCPalm دوشنبه همین دلیل است که این کد نیز ممنوعیت نمادهای دیگر نه فقط مؤتلفه پرچم. منطقه نمی تواند حمایت از کلمات اقدامات یا نمادهایی است که به دور هر یک کودک احساس به عنوان اگر آنها در برابر دیگر کودکان, او گفت:.

بیشتر: نژادی-برابری اعتراضات و راهپیمایی می تواند فشار Indian River مدارس به ملاقات فدرال لغو تبعیض نژادی مشخص سفارش

Indian River County, NAACP جمهور آنتونی براون تحسین منطقه تصمیم به به روز رسانی در طول این سال کتاب تجدید نظر کرد و گفت مور به رسمیت می شناسد که پرچم مضر تحقیرآمیز و موهن.

منطقه باید "از این سیاست است که (نمایش پرچم) است آزادی بیان" او گفت:. "این است که یک روز در رودخانه شهرستان است. این را می توان پیدایش تغییر مثبت است."

این احساسی متهم موضوع در حال آمدن است دوباره به عنوان مدرسه منطقه همچنان به مقابله با 53 ساله فدرال لغو تبعیض نژادی مشخص جهت قدمت آن به سال 1967 زمانی که چهار پدر و مادر شکایت این منطقه بیش از چگونه دانش آموزان سیاه پوست تحت درمان قرار گرفتند.

سفارش نیاز به مدرسه منطقه به اطمینان حاصل شود آن را استخدام متنوع تر کارکنان و ایجاد نژادی تر متعادل دانشگاه.

این منطقه در سال 2018 ملاقات برخی از سفارش های مورد نیاز.

بیشتر: مربیان توافق بر اهمیت آموزش نژاد و نژادپرستی اما دست و پنجه نرم کردن با بهترین راه برای انجام آن

هیئت مدیره مدرسه معاون رئیس مارا شیف "این تعجب آور نیست که وجود دارد خواهد بود تمدید جامعه توجه به چگونه منطقه است یا نه بازیگری در اطراف مسائل مربوط به حقوق صاحبان سهام و نژادی آگاهی" داده های اخیر توجه ملی به مسابقه و مسابقه سهام مسائل.

در Indian River County, این موضوع شده است به "معلق در هوا در زیر سطح اما ما تصمیم به پرداخت توجه کافی به آن را تا زمانی که به تازگی" او گفت:. "در حال حاضر جامعه است گفت: '(منطقه مدرسه) دیگر نمی تواند پرداخت نمی توجه به این. آن واقعا مهم است و شما نیاز به گرفتن.'"

منطقه دریافت کرده است ده ها تن از پیام های در مورد, موضوع, او گفت:.

به روز رسانی کد رفتاری است که یک گام در مسیر درست است, اما این تنها گام شیف گفت. این مسئله نیاز به خطاب نه تنها در کد رفتار اما در یک منطقه گسترده ای از سیاست است که نفوذ و به اطلاع همه چیز مدرسه منطقه می کند, او گفت:.

سهام رئیس کمیته Merchon سبز تکرار شیف گفت: هیئت مدیره باید ایجاد یک سیاست دائمی در این مسئله است.

بیشتر: "شما استفاده می شود برای ناراحت بودن': محلی دانش آموزان سیاه پوست به یاد بیاورید در مدرسه تصمیم به اعتراض

در سراسر کشور مردم به رسمیت شناختن است که برخی از چیزهایی و نمادها در حال تفرقه و می تواند در برابر تبعیض گروه از مردم او گفت: اما تغییر حکومت در دانش آموزان' handbook معنا نیست که یک فرهنگی shift را به طور طبیعی به دنبال.

حرکت رو به جلو در این منطقه باید پیاده سازی آموزش برای تمام کارکنان به اطمینان حاصل شود کارکنان فرهنگی صالح, او گفت:.

برای مور اذعان کرد نیاز به اطمینان حاصل شود در این منطقه که سیاست های حمایت از وحدت در سراسر منطقه است. منطقه متمرکز دانشجو در کد رفتار در حال حاضر به دلیل آن را در حال حاضر قبل از آمدن هیئت مدیره.

"در حال حاضر ما یک فرصت را به یک موضع به یک محیط در مدارس ما که در آن تمام معنا همه" و همه دانش آموزان احساس امنیت و استقبال او گفت:.

سبز که تشویق اعضای جامعه به ارسال پیام و یا حضور در نشست روز سه شنبه به صدای خود را برای حمایت از ممنوعیت نمادهای مانند مؤتلفه پرچم گفت: ممنوعیت پرچم نیست در مورد تاریخ و سیاست.

او گفت: آن را در مورد ایجاد یک مثبت, محیط امن برای همه دانش آموزان است.

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب