نسبتا کم Indian River County COVID-19 موارد بالاتر, آمار رکورد روزانه | نظر

نظرلورنس Reisman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:46 PM EDT Jun 5, 2020چه تفاوت یک هفته می سازد.در 29 مه من

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

نظر

چه تفاوت یک هفته می سازد.

در 29 مه من با حضور در یک کنفرانس خبری امید را به یاد که چرا Indian River County تا به حال تعداد نسبتا کمی از ساکنان تست مثبت برای COVID-19.

اعداد به نظر می رسید باور نکردنی کم و در حدود 120 موارد است. در مقایسه با شهرستان مارتین دو شهرستان به جنوب با مشابه جمعیت که تا به حال بیش از 600 موارد تا حد زیادی در استوارت و Indiantown.

شد همه چیز واقعا که امن اینجا ؟

یک هفته بعد همه چیز به نظر نمی آید به خوبی در رودخانه شهرستان است. وجود دارد 23 جدید COVID-19 مورد در هفته پایان روز شنبه با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت. که تقریبا 20 درصد بیشتر موارد از شهرستان بود و در قبل از 10 هفته پس از آن اولین مورد.

روز جمعه مقامات بهداشت اضافه شده هشت بیشتر موارد تنها یک روز بالا آوردن مجموع 154. وجود دارد 11th مرگ است. کد پستی با کمترین تعداد از مثبت? 32960 در مرکزی در ساحل Vero با 47.

وجود دارد به طور متوسط تنها نه مثبت آزمون در هر هفته در رودخانه هند در ماه مه.

در روز پنج شنبه, Martin County شماره صعود به 764 حتی بالاتر از سنت لوسی شهرستان 524. سنت لوسی wedged بین رودخانه هند و مارتین حدود دو برابر جمعیت آن در کشورهای همسایه.

بیشتر: مراکز کنترل بیماری نگران مردم نمی گرفتن اقدامات کافی

بیشتر: مادر بزرگ ظهور به عنوان فداکارانه قهرمان در COVID-19 ترساندن

روز پنج شنبه یک روز پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد قصد دارد وارد فاز 2 از دولت بازگشایی فلوریدا گزارش یک روز رکورد مثبت coronavirus موارد با 1,419.

هفت مثبت نتایج آزمون در Indian River County, گزارش, مارس 30 شده بود که بالاترین سطح از هفت روز 31 مارس است.

این ممکن است افزایش نگران میراندا فروشنده دوره گرد وجار زن, مدیر, فلوریدا وزارت بهداشت در رودخانه شهرستان است.

"من نگران هستم که به مردم می خواهید به عقب بر گردیم به هر آنچه که این طبیعی است که همه ما سقوط به ما الگوهای قدیمی," او گفت: در 29 ماه مه در کنفرانس خبری.

در بیانیه روز شنبه, فروشنده دوره گرد وجار زن تصریح کرد نگرانی او را.

"ما می خواهیم همه باید هوشیار اجتماعی فاصله پوشیدن یک ماسک و بهداشت دست" او گفت: در یک ایمیل با استناد به تعداد فزاینده ای از موارد. "با هم ما می توانیم نگه داشتن جامعه ما سالم تر و امن تر برای همه ساکنان."

بیشتر: Ex-ABC exec ورو بیچ مرد اعتبارات هیدروکسی کلروکین با صرفه جویی در زندگی

بیشتر: ژوئن 3: Martin County COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در یک ماه

او راست. خواب کافی و خوردن یک رژیم غذایی مناسب مهم هستند. گذشتن از همه بالاتر و شما را بیشتر مستعد ابتلا به گرفتن چیزی حتی اگر آن را سرد.

COVID-19 است نه سرد. همانطور که از جمعه در Indian River County 23 درصد از افرادی که آزمایش مثبت برای COVID-19 بیمارستان بستری شد; 8 درصد درگذشت, با توجه به وزارت بهداشت ،

در میان 11, مرگ و میر, جوانترین فرد برای تصویب دور شد 65. متوسط سن از آزمون مثبت است 62.

اما در 22 آزمون مثبت ژوئن 1-5 ميانه سن بود که تنها 33 که شامل کودکان سنین 5 و دو که 12.

در مه 29, وزارت بهداشت و درمان گزارش مسئولین تنها یک بیمار بستری در Indian River County است. شش بيمار مراجعه کننده به بيمارستان های این هفته.

این خوب نیست روند.

شهرستان, مدیر, Jason قهوه ای است که با توجه.

"این چیزی است که ما در حال تماشای" براون گفت: افزایش و افزود این شهرستان دارای هیچ برنامه ای برای محدود کردن هر جنبش. "شما تماشای داده و شما را در تصمیم گیری های خود را بر اساس شرایط فعلی است."

خبر خوب این است که تنها 2.4 درصد از 6,453 مردم تست شده در رودخانه شهرستان را مثبت بوده است ، گفت: DOH. کنتراست که با 5.4 درصد میانگین تست مثبت در سطح ایالت. یا 1.8 درصد در شهرستان Brevard فقط به شمال.

ضمن فروشنده دوره گرد وجار زن گفت: این شهرستان هدف این است که برای آزمون حداقل 2 درصد از ساکنان در هر ماه. مقامات بهداشت مورد آزمایش قرار داده اند در Wabasso و Fellsmere دو هفته گذشته.

کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان اعلام کرد در هفته گذشته آن را تست هر کسی بیش از 16 که تب دارد و تنفسی یا بیماری های دستگاه گوارش. به یک وقت ملاقات تماس پرستار تریاژ تدریس خصوصی در 772-226-4846 7 صبح تا 3 بعدازظهر روزهای هفته تا کی.

چرا Indian River County شده است کمتر تحت تاثیر COVID-19 نسبت به بسیاری از دیگر شهرستانهای?

"هر کس واقعا یک کار خوب از ماندن در منزل و اجتماعی فاصله," فروشنده دوره گرد وجار زن گفت: در کنفرانس مطبوعاتی اخیر. "ما نیز دورتر از مناطق که در آن ما باید یک مقدار بیشتر از انتقال (مانند جنوب فلوریدا)."

متاسفانه coronavirus در اطراف چوب.

"همانطور که شما بیرون رفتن در جامعه ما می خواهیم شما را به هنوز هم محدود کردن خطر خود را با در نظر گرفتن گام برای کاهش تعداد مکان شما رفتن و قرار گرفتن در معرض خود را به دیگر مردم," او گفت:.

"این مهم است که ما همچنان به عادات خوب است که ما تا به حال" او در ادامه اشاره کرد او دیده می شود مردم کمتر با پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله. "همه ما موجودات عادت. من می خواهم مردم را به تلاش برای تنظیم به حالت عادی. ... همه ما شکست در آن گاهی اوقات."

نمی خواهید به دست یکی دیگر از ستون مانند این? در اینجا ما آخرین عضویت معامله

در ادامه به اقدامات احتیاطی مهم است, براون گفت.

"این خوب است ما در حال باز کردن ... اما هنوز هم مراقب باشید — وانمود نمی کند مانند این است که بیش از," او گفت:.

بیایید امیدواریم که دوباره دهانه تجمع جرم در تظاهرات viewings از SpaceX راه اندازی و بیشتر نمی ظروف سرباز یا مسافر تا Indian River County نسبتا خوب ضبط.

هر کس می خواهد به بازگشت به کار و دریافت کنید به انجام همه چیز. ما همچنین می خواهید کودکان به حضور در مدرسه در فرد در پاییز. بیایید نه لغزش به یک محل که در آن ممکن نخواهد بود.

بنابراین امن وجود دارد.

این ستون نشان دهنده نظر لورنس Reisman. حمایت از کار خود را با اشتراک TCPalm. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در larry.reisman@tcpalm.com تلفن در 772-978-2223, Facebook.com/larryreisman و یا در توییتر @LaurenceReisman



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن