ستاره دنباله دار Neowise می درخشد روشن بیش شمال کالیفرنیا. در اینجا مکان هایی بروید که در آن به نگاه

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 16, 2020آماده استقبال نادر بازدید کنن

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1399

آماده استقبال نادر بازدید کننده درونی منظومه شمسی است.

ستاره دنباله دار Neowise است که در یک پرواز از زمین این هفته است. آن را قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح در برخی از نقاط شمال کشور و از طریق دوربین دوچشمی در مکان با محیط (شهر) نور است.

هفته گذشته در کالیفرنیا skywatchers تا به حال برای رفتن در خارج از منزل در زمان قبل از سپیده دم ساعت به گرفتن یک نگاه اجمالی از ستاره دنباله دار. که تغییرات در شمال کالیفرنیا این و در هفته آینده به عنوان Neowise می شود روشن تر در شب آسمان پس از خورشید پایین می رود.

"ستاره دنباله دار است بهترین ها در شمال غربی آسمان در اطراف یک ساعت یا بیشتر پس از غروب آفتاب" ناسا NEOWISE تیم علمی با همکاری محقق امیلی کرامر گفت. "هر روز ستاره دنباله دار خواهد بود کمی بالاتر در آسمان پس از آن خواهد شد آسان تر برای دیدن."

شب دید باید اوج این آخر هفته با توجه به ستاره شناسان. پس از آن Neowise را به احتمال بیشتر ضعف آن را به عنوان حرکت به دور از خورشید کرامر گفت. "ستاره های دنباله دار می توانید با ما تعجب, اما, بنابراین این احتمال وجود دارد آن را ادامه خواهد داد تا روشن برای چند هفته."

برای بهترین مشاهده در شمال کشور بیرون رفتن فقط پس از 10 شب ردینگ-بر اساس astrophotographer فرانک Tona گفت.

"پیدا کردن دب اکبر در شمال غربی پس از غروب آفتاب را در زیر 'کاسه' از دب اکبر," کرامر گفت. "ستاره دنباله دار باید در مورد یک زن و شوهر از مشت در طول بازو زیر کاسه است."

به کجا بروید در شمال کشور

بهترین مکان برای Neowise شامل مناطق با محیط کم نور که استطاعت غربی مشاهده.

Shasta County

  • دست آوردن یک دیدگاه خوبی از این ستاره دنباله دار در مکان های سراسر Whiskeytown منطقه تفریحی Tona گفت. بررسی پارک سایت برای تعطیلی و محدود ساعت طول COVID-19 بحران در www.nps.gov.
  • Tona همچنین توصیه شستا سد مواظب شروع جمعه زمانی که ستاره دنباله دار است به اندازه کافی بالا در آسمان شب.

Siskiyou County

این شهرستان دارای یک مقدار زیادی از مشاهده لکه های کوه شاستا Stargazers astronomy club سخنگوی خاویر Grijalva گفت.

  • در کوه شاستا رفتن به Shastice پارک درست پس از آن باز می شود در سپیده دم یا درست قبل از آن را می بندد در هوای گرگ و میش Grijalva گفت. دریاچه Siskiyou نیز یک نقطه بزرگ.
  • McCloud ساکنان می توانند با دیدن ستاره دنباله دار فقط در مورد هر نقطه با یک باد از غرب مشاهده Grijalva گفت.
  • خوب دیگر مشاهده نقاط شامل قلعه دریاچه منطقه اطراف غزال و اماکن عمومی در امتداد بزرگراه 97, Tona گفت.

چون Neowise به نظر می رسد در دور دست در شمال آسمان گنبد, مردم, در شمال کالیفرنیا و در سراسر اروپای مرکزی و شمالی, ایالات متحده آمریکا — بیشتر احتمال دارد به آن را در شب با توجه به EarthSky.org.

ادامه مطلب فضای سرد داستان:

  • چگونگی حرکت از شمال مغناطیسی می تواند هزینه ردینگ تقریبا 10 میلیون دلار
  • کلاه نهر رصدخانه رادیویی برای گوش دادن به FRBs ورود از یکی دیگر از کهکشان هر 16 روز
  • جهان 13.8 میلیارد سال دانشمندان تایید می کنند

"خاموش کردن چراغ های اتومبیل خود را و تلفن," او گفت:. آوردن دوربین دوچشمی اگر شما آنها را داشته باشد. هنگامی که شما در دیدن ستاره دنباله دار از طریق آنها چشم خود را به احتمال زیاد خواهد شد تنظیم و از آن خواهد شد آسان تر برای دیدن با چشم غیر مسلح است."

درخشان ترین ستاره دنباله دار در 23 سال

این است Neowise اولین سفر به درون منظومه شمسی در 6,800 سال با توجه به AccuWeather.

درخشان ترین ستاره دنباله دار پس از Hale-Bopp (1997) آن را یکی از معدود ستاره های دنباله دار قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح از برخی از مکان های روی زمین با توجه به ناسا.

ناسا کشف این دنباله دار در تاریخ 27 مارس طریق آن نزدیک به زمین شی Wide-field Infrared Survey Explorer (NEOWISE) تلسکوپ.

پس از پرواز گذشته خورشید سه مایل گسترده ای دنباله دار در حال حاضر به سمت بیرونی منظومه شمسی است. از آن خواهد شد نزدیک به زمین و چهارشنبه آینده (22 ژوئیه) با توجه به ناسا.

ستاره های دنباله دار مانند Neowise مخلوطی از یخ و گرد و غبار کرامر گفت. یخ ساخته شده از آب یخ زده, دی اکسید کربن, مونواکسید کربن و چند دیگر کمتر شایع قطعات که تبخیر به راحتی. "گرد و غبار ساخته شده است از مواد معدنی است که باید تغییر بسیار کمی از ستاره های دنباله دار تشکیل شده در روزهای اولیه منظومه شمسی است. این تمایل به مقدار زیادی از کربن و سیلیکات."

Neowise نیست تنها آسمانی جاذبه های این ماه است.

"در حالی که شما در خارج وجود دارد به دنبال ستاره دنباله دار این فرصت را به نگاه در طرف دیگر آسمان (شرق) برای دیدن مشتری و زحل" کرامر گفت. "اگر شما دوربین شکاری و یا تلسکوپ به اندازه کافی قوی هستند شما حتی ممکن است دیدن برخی از اقمار مشتری یا زحل حلقه."

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن