ذغال سنگ رهبران ثبت نام در پیشنهاد تخصیص بیش از $67 میلیون در coronavirus کمک

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:32 PM EDT Jul 14, 2020ذغال سنگ شهرستان رهبران در روز سه شنبه امضا در

توسط ABTINNEWS در 25 تیر 1399

ذغال سنگ شهرستان رهبران در روز سه شنبه امضا در پیشنهاد تخصیص بیش از $67 میلیون در فدرال coronavirus کمک با تکه های بزرگ جریان نسبت به فرد کمک, کسب و کار کوچک مالی و کمک برای سازمان های غیر انتفاعی, بهداشت و درمان و جامعه ارائه دهندگان.

Coronavirus کمک های اقتصادی و امنیتی عمل می کنند و یا مراقبت در عمل به قانون امضا شده بود در پایان ماه مارس و رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد در ماه ژوئن برنامه ریزی برای توزیع $1.275 میلیارد به فلوریدا شهرستانهای با جمعیت زیر 500,000 مانند ذغال سنگ.

کمیسیون در روز سه شنبه به اتفاق آرا رای به تصویب طرح پیشنهادی برای صرف پول در میان اولویت های مختلف اگر چه برخی در هیئت مدیره به ذکر آنها می خواهم برای دیدن انعطاف پذیری اگر همه چیز نیاز به تغییر بعد از این سال.

"من هیچ مشکلی با تخصیص امروز" رئیس کمیسیون برت ساندرز گفت. "در ماه سپتامبر ممکن است ما یک مشکل و یا ... ممکن است مایل به ایجاد برخی از تغییرات پس من فرض کنید که این بسیار انعطاف پذیر است. که این توصیه می شود اعتبارات موضوع را به تغییر به عنوان هیئت مدیره مناسب بداند."

ساندرز همچنین تاکید کرد که او می خواهد این روند به "شفافیت کامل" به طوری که که در آن سرمایه گذاری می رود می شود "اطلاعات عمومی است."

در حال حاضر بخش تقسیم خواهد شد تا گلدان از coronavirus کمک به پنج گروه عمده دسته بندی:

  • 15 میلیون دلار برای کمک های فردی که در امر کمک به ساکنان واجد شرایط و خانواده های با اجاره مسکن و آب و برق پرداخت
  • 10 میلیون دلار برای کسب و کار کوچک relaunch و rehire کمک های مالی
  • 30 میلیون دلار برای سلامت جامعه و خدمات طرح که در میان چیزهای دیگر را به کمک به سازمان های غیر انتفاعی, بهداشت و درمان و جامعه ارائه دهندگان شده اند که در خط مقدم کمک به پاسخ به این ویروس
  • 5 میلیون دلار برای تجهیزات حفاظت شخصی (PPE)
  • $7.16 میلیون برای ذخایر

شهرستان در حال حاضر دارای یک توافق با سازمان های غیر انتفاعی ایران راه کالیر شهرستان به اداره مسکن کمک برای کسانی که سخت ترین ضربه اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر.

از مقاله نویس برنت چاق شدن: کمیسیون شروع به حک کردن ذغال سنگ سهم از مراقبت در عمل نقد

که برنامه بودجه از طریق ترکیبی از دولت و فدرال دلار و شهرستان را برای تکمیل آن با استفاده از 15 میلیون دلار در مراقبت عمل بودجه.

هر خانوار واجد شرایط کمک خواهد پوش می شود در $10,000 به گفته یک county کارکنان ارائه شده است. پرداخت خواهد شد به طور مستقیم به مالک شرکت وام مسکن و/یا شرکت ابزار.

افرادی که تا به $75,000 و خانواده ها را که تا 150.000 دلار خواهد بود واجد شرایط برای کمک.

متقاضیان باید کلیر ساکنان و باید قادر به نشان می دهد که آنها از دست دادن شغل یا کاهش ساعت با توجه به COVID-19.

بیشتر شبیه به این: Collier وزن مراقبت در قانون بودجه برای آموزش و پرورش, ماسک توزیع کمک های غیر انتفاعی

به علاوه: مشکل پرداخت اجاره و یا وام مسکن با توجه به کروناویروس بحران ؟ کلیر برنامه با هدف کمک به

واجد شرایط کسب و کارهای کوچک با 50 یا کارکنان کمتر در ضمن قادر خواهید بود به درخواست برای یک بار گرانت تا $25,000 از 10 میلیون دلار را کنار بگذارند برای کسب و کار کوچک کمک کند.

این کمک هزینه در نظر گرفته شده است برای جبران هزینه های بازگشایی و یا راهاندازی کسب و کار واجد شرایط.

کسب و کار کوچک باید متعلق به یک ذغال سنگ مقیم و باید فعال مالیاتی کسب و کار مجوز و ثبت نام دولت است.

نمونه هایی از واجد شرایط استفاده عبارتند از سرمایه برای کسب و کارهای کوچک که از لحاظ اقتصادی صدمه دیده توسط pandemic, حقوق و دستمزد کمک به rehire کارگران و محل کار پیشرفت "به طور مستقیم مربوط به" کاهش گسترش ویروس شهرستان کارکنان نوشت.

در دیگر اخبار: Collier پزشکان درخواست برای اجباری ماسک فرمان با توجه به بالا در جامعه گسترش

این شهرستان را نیز در کنار کمک های مالی از این گلدان برای مطابقت با تلاش های بازاریابی برای کسانی که در کالیر بخش مهمان نوازی "با فرصت های بیشتر به ویژه در شهرستان تلاش های بازاریابی" با توجه به اسناد شهرستان.

برای واجد شرایط برای بازاریابی کمک مالی کسب و کار باید به توافق برسند به پیروی از مراکز کنترل بیماری راهنمایی و ملاحظات برای بازگشایی کسب و کار با توجه به این شهرستان است.

بزرگترین, تکه, $30 میلیون دلار خواهد بود خود را کنار بگذارند برای کمک به سازمان های غیر انتفاعی, بهداشت و درمان و جامعه ارائه دهندگان که بسیاری از "دیده می شود فوق العاده ای افزایش هزینه برای راه اندازی و اداره برنامه های کمک برای واکنش در جامعه" شهرستان کارکنان نوشت.

بودجه کمک خواهد کرد با بازپرداخت هزینه های افزایش یافته و در آینده اجرای برنامه های مورد نیاز برای پاسخ به بحران است.

واجد شرایط اشخاص برای این بودجه شامل نه برای سود و بیمارستان و جامعه ارائه دهندگان خدمات سلامت و بهداشت عمومی و ایمنی اشخاص مانند ذغال سنگ شهرستان در بخش بهداشت و درمان.

بیشتر: به کجا برای دریافت یک رایگان بدون ارجاع COVID-19 آزمون در شهرستان ذغال سنگ

نمونه هایی از واجد شرایط استفاده از این کمک مالی شامل پول برای نه برای سود برای ارائه خدمات به ساکنان به دنبال کمک با بی خانمانی کار حفظ و نگهداری و خدمات بهداشتی و درمانی; جامعه آموزش و پرورش مبارزات مربوط به COVID-19 بهترین شیوه و امنیت عمومی هزینه های پزشکی از جمله افزایش تماس با ردیابی و جمع آوری اطلاعات.

برخی از $5 میلیون از این گلدان خواهد بود خود را کنار بگذارند برای کمک به بانک های مواد غذایی و pantries.

"ما pantries غذایی مواد غذایی ما بانک ها در اینجا در ذغال سنگ شهرستان دیده می شود فوق العاده ای افزایش در هزینه های" شان کالاهان مدیر اجرایی شرکت عملیات کسب و کار برای شهرستان گفت: کمیسیون. "بسیاری از آنها تخمین زده می شود حدود 75% افزایش در هزینه."

یکی دیگر از $5 میلیون از همان دسته قرار داده می شود نسبت به مراقبت از کودک کمک.

تا به 1250 $برای یک ماه مراقبت از واجد شرایط خانواده های که تا به حال از دست دادن شغل یا کاهش اشتغال خواهد بود در دسترس کالاهان گفت.

در سمت تلنگر, افزود کمک, می تواند به یک ارائه دهنده مجوز است که دیده است یک افزایش در هزینه.

"این که آیا آن را فوق العاده بهداشت اقدامات و یا نیاز بیشتر کارکنان به منظور ایجاد اجتماعی فاصله اقدامات چیزهایی مانند این که" کالاهان گفت: کمیسیون.

$5 میلیون دلار بودجه برای PPE استفاده خواهد شد توسط شهرستان به اهرم قدرت خرید آن به سفارش تجهیزات به صورت عمده و توزیع و عرضه کیت برای کسب و کارهای کوچک و نه برای سود.

عرضه کیت خواهد بود با توجه به کسب و کارهای کوچک و نه برای سود در ذغال سنگ که استخدام تا 25 کارکنان که "به شدت درگیر با تعامل" شهرستان کارکنان نوشت.

در نهایت حدود 7.16 میلیون خواهد بود را کنار گذاشته به عنوان ذخایر. که پول county کارکنان نوشت: می تواند مورد استفاده قرار گیرد به "مکمل برنامه هایی که دیدن یک تقاضای بالا برای سرمایه گذاری" و برای پوشش هزینه های اداری مرتبط با برنامه. کسانی که انتظار می رود به مجموع حدود 1 میلیون دلار است.

شهرستان برنامه ای برای استفاده از یک مجازی پورتال قرار دارد در بخش وب سایت برای روند درخواست برای تمام برنامه ها. برنامه ای نیز در این کار به راه اندازی یک تلفن بانک.

کالاهان گفت: شهرستان برنامه ای برای باز کردن پورتال در تاریخ 20 ژوئیه به ایران راه فردی برنامه های کاربردی که شده اند در انتظار برای اجاره و کمک به وام مسکن است که مقامات شهرستان ها فکر می کنم آنها می تواند روند "بسیار به سرعت."

در جولای 27 شهرستان خواهد برای باز کردن یک پورتال برای جامعه سلامت و خدمات طرح های است که اجازه می دهد سازمان های غیر انتفاعی و سلامت جامعه ارائه دهندگان شروع به درخواست برای کمک به او گفت.

در ماه اوت وجود خواهد داشت یک دوم باز به دور از کمک های فردی از جمله مراقبت از کودک کمک و بعد از آن که در ماه کسب و کار کوچک کمک پورتال باز خواهد بود.

"ما مبهوت این دلیل که ما فکر می کنم آن را به شما اجازه می دهد تا ما را به پاسخ به نیازهای بیشتر مناسب با سرعت بیشتری" کالاهان گفت.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن