ذغال سنگ در کمیسیون تصویب 642 هکتار روستایی در نزدیکی دروازه طلایی شهرکهای

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:21 PM EDT Jun 9, 2020ذغال سنگ شهرستان کمیسیون روز سه شنبه تایید, آخر

توسط ABTINNEWS در 21 خرداد 1399

ذغال سنگ شهرستان کمیسیون روز سه شنبه تایید, آخرین تعدادی از پیشنهاد روستاها به عنوان گسترش به سمت شرق به شهرستان کمتر شهری در کشور همچنان ادامه دارد.

کمیسیون رای دادند 4-1 به تصویب یک پیشنهاد 642 هکتار روستایی شناخته شده به عنوان هاید پارک روستا در حومه دروازه طلایی املاک.

کمیسر پنی تیلور رای دادند در برابر این پروژه گفت: او با توافق شهرستان کارشناسان مسکن که توصیه کرده بود که تصویب منوط به توسعه ارتکاب به ساخت برخی از مسکن مقرون به صرفه و با استناد به انحراف او را پشتیبانی نمی کند.

"این بسیار بهتر توسعه از Rivergrass (روستا) می تواند تا کنون" تیلور گفت: با استناد به یک بحث برانگیز به تازگی تایید روستایی نه چندان دور از جایی که هاید پارک نشستن. "اما من می ترسم آن را وحشتناک فاقد برنامه ریزی برای آینده این شهرستان است."

جزئیات: محافظت از جنوب غربی فلوریدا شکایت ذغال سنگ شهرستان بیش از Rivergrass ایجاد کرد

به علاوه: ذغال سنگ در کمیسیون مورد بحث روستایی در برنامه رشد به عنوان تصمیم در Rivergrass ایجاد کرد بافندگی

توسعه ارائه شده توسط نیل جوامع را شامل خواهد شد تا به 1800 خانه که حداقل 300 و حداکثر 1000 خواهد بود چند خانواده واحد است. آن را به نشستن در شرق باتلاقی و بلوار شمالی از چاه نفت جاده ها است.

هاید پارک شامل حداقل از 45 ، 000 فوت مربع از توسعه تجاری در مرکز روستا حداقل از 18 ، 000 فوت مربع از مدنی دولتی و نهادی استفاده می کند و تا 30000 فوت مربع از سلامتی و توسعه تجاری است.

مانند دیگر پیشنهاد روستاها سیم پیچ از طریق شهرستان بررسی فرآیندهای هاید پارک نشستن در 185,000 هکتار اراضی روستایی پاسداشت منطقه که در آن یک برنامه داوطلبانه اجازه می دهد تا توسعه دهندگان در ازای حفظ بیشتر محیط زیست حساس زمین برای ساخت شهرها و روستاها در مناطق با کاهش ارزش حفاظت.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن