ذغال سنگ منشی تمیز کارمند پس از آزمایش مثبت برای coronavirus

پاتریک رایلی ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:21 PM EDT Jul 2, 2020یک طبقه از ذغال سنگ شهرستان ساختمان اداری در شه

توسط ABTINNEWS در 13 تیر 1399

یک طبقه از ذغال سنگ شهرستان ساختمان اداری در شهرستان پردیس اصلی بود و ضد عفونی این هفته پس از یک کارمند دادگاه کارکنان اداری آزمایش مثبت برای coronavirus.

کل طبقه چهارم از ساختمان F در 3299 تمیمی دنباله E. تمیز شد در روز سه شنبه و چهارشنبه پس از کارمند دریافت نتیجه تست مثبت در روز دوشنبه گفت: کارمند کریستال Kinzel در یک مصاحبه پنج شنبه. این ساختمان همچنین خانه های شهرستان دفتر مدیر و کمیسیون اتاق.

"ما که در فراوانی از احتیاط," او گفت:. Kinzel گفت: این اولین مورد مثبت برای یک کارمند اداری کارمند.

فرد مصاحبه Kinzel گفت و هرگز در تماس با مردم در حالی که در محل کار است.

بیشتر شبیه به این: Coronavirus موارد ذغال سنگ منفجر شده در شهرستان در ماه ژوئن. آن را فقط با توجه به تست های بیشتر.

و: Icu کامل در سه Lee ذغال سنگ بيمارستان به عنوان coronavirus موارد در ادامه به افزایش

کارمند بود و هرگز علامتی در کار نبوده است در این دفتر پس از ژوئن 19, Kinzel گفت. فردی به خانه رفت آن روز به بعد تا به حال علائم و هرگز بازگشت, او گفت:.

سه کارمند که مشغول به کار در "نزدیکی" با فردی به خانه فرستاده شدند دوشنبه و در حال انتظار خود را برای آزمون نتایج به آمده به عقب Kinzel گفت.

"هر کس در طبقه چهارم تماس گرفته شد که ما می دانستم که" او گفت:, و اضافه کرد که اگر چه هیچ کار گسترده ای ایمیل فرستاده شد که اطلاعات منتقل شده به مدیران این بخش در طبقه که توسط تلفن که پس از آن گفت: کارکنان خود را.

"از آن ساخته شده آن را به تمام افراد" او گفت:.

طبقه چهارم خانه های امور حسابرسی داخلی و هیئت مدیره دقیقه و سوابق کارکنان برای منشی. آن دسته از کارکنان در حال کار از خانه Kinzel گفت.

بسته به بقیه نتایج آزمون Kinzel گفت: امید است کارکنان برای بازگشت به کار در روز دوشنبه. فردی که آزمایش مثبت را مجبور به ماندن تا زمانی که علامت-رایگان برای یک دوره معینی, او گفت:.

دن رودریگز معاون سر گروه برای شهرستان خدمات عمومی بخش گفت: در یک ایمیل از طریق یک شهرستان که سخنگوی این شهرستان ساخته شده بود آگاه از مثبت شدن تست فراهم می کند و "مکرر مایع از فضاهای کار و زمینه های مشترک برای این فضای کل ساختمان است."

برای دو ماه گذشته رودریگز گفت: این شهرستان آغاز اضافی, دوم, تمیز کردن روزانه و مایع از آن امکانات عمومی. او افزود که ماسک و دست عفونی موجود در شهرستان همه امکانات.

"ما همچنان مراقب باشند با ما تمیز کردن پروتکل های روزانه و مایع فرآیندهای," او نوشت.

وجود نداشت و شناخته شده در تماس با شهرستان کارکنان با توجه به ذغال سنگ سخنگوی.

در اوایل این هفته اعلام شد که یک کارمند در Lee County Clerk of Court ضبط دفتر تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 باعث بسته شدن است که برای تمیز کردن عمیق.

در این فاصله تنها خدمات آنلاین ساخته می شد در دسترس است.

تمام 10 از کارکنان در مرکز شهر فورت مایرز اتاق شد و در حال آزمایش است.

اتصال با خبرنگار در patrick.riley@naplesnews.com و یا در توییتر @PatJRiley.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب