چیزی برای دیدن درست اینجا وجود ندارد. فقط یک دسته ای از ما با یک 3 اصلی استخر پیش ساخته دستورالعمل

یکی از مزیت های استفاده از استخرهای بتنی آماده ، اجرای سریع و بهرهبرداری در کمترین زمان ممکن می باشد . ممکن ا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یکی از مزیت های استفاده از استخرهای بتنی آماده ، اجرای سریع و بهرهبرداری در کمترین زمان ممکن می باشد . ممکن است خرید نردبان جدید را صرف هزینه اضافی قلمداد کنید، اما به خاطر داشته باشید اگر نردبان خود استخر آسیب ببینید ممکن است در هنگام خروج از آب، به استخر آسیب بزنید. این پوشش یک لایه غیر متخلخل به وجود می آورند که تقریباً جذب آب یا مواد شیمیایی را غیرممکن می کند که در اغلب استخرهای بتنی و وینیل یک مشکل رایج است. البته که تجهیزات زیادی در این زمینه وجود دارد که می تواند قابل قبول باشد. امروز ما قصد داریم تا در مورد استخر پیش ساخته اینتکس و مهم ترین ویژگی های آن با شما صحبت کنیم. بدیهی است تخصص ویژه اجرای این نوع استخر نیازمند آموزش و دانش فنی بالایی می باشد که هم بتوان از اتصالات مناسبی استفاده نمود و هم اینکه جای گیری صحیح تایل ها کنار یکدیگر با اطمینان انجام شود . این مدل از انواع استخر به راحتی می تواند اوقات خوشی را برای شما و خانواده تان فراهم نماید.  This a rt​icle has ᠎be᠎en c᠎reated wi​th the help ​of G SA Conte᠎nt Gen᠎er᠎ator D emov᠎ersion!

با ساخت استخر خانگی، میتوان از ورزش و تفریح بی نظیر شنا در خانه خود استفاده کرد و آرامش و سلامتی را برای خود و خانواده هدیه گرفت همچنین یک جز زیبا و لاکچری برای خانه به حساب می آید و ارزش افزوده بسیاری برای ملک به همراه خواهد داشت. استخر پیش ساخته یا فایبرگلاس ، از مدل های رایج و متداول و پراستفاده به شمار می آید. به احتمال زیاد، آن منطقهای که به استخر تبدیل شد، در اصل از سکونتگاههایی بودهاست که پایتخت هخامنشی را احاطه میکردند. این استخر به لحاظ ابعاد بزرگترین سایز را داراست. 732 سانتی متر از جمله استخر های خانوادگی از محصولات اینتکس محسوب می گردد .استخر فریمی 7 متری ULTRA XTRA دارای 2 سال گارانتی بوده و اتصالات این محصول نیز نسبت به تولیدات سال های قبل اینتکس بسیار در راه اندازی سهل تر و کاربردیتر می باشد . استخر پیش ساخته اینتکس یکی از قوی ترین مدل های استخر پیش ساخته موجود در بازار های داخلی ایران به حساب می آید.

برند اینتکس یکی از قوی ترین برند های بین المللی فعال در زمینه طراحی لوازم تفریحی و بازی به حساب می آید. زیرا سیم کشی خطا می تواند خطر بروز شوک الکتریکی شناگران را افزایش دهد. با توجه به این زمان میتوان در نظر گرفت که استخرهای باغی و استخرهای ویلایی را می توان در یک روز آماده سازی و مورد بهرهبرداری قرار داد . در هنگام اجرای سقف بتنی پیش ساخته از اتصالات مخصوص استفاده می شود تا تایل های بتنی بتوانند درگیری مناسبی با همدیگر داشته باشند . برای ساخت این نوع از استخرهای بتنی که در مصارف خاصی مورد مصرف قرار میگیرد می توان با افزایش مقاومت مکانیکی و هیدرولیکی و همچنین افزایش مقاومت برشی تایل های بتنی از استحکام سازه اطمینان حاصل نمود . جدا از این مسئله، این استخر می تواند در صنایع خاصی همچون صنعت پرورش ماهی هم مورد استفاده قرار گیرد! این استخرها از نظر جنس بدنه به انواع استخر پیش ساخته بتنی ، استخر پیش ساخته فایبرگلاس و استخر پیش ساخته فلزی دسته بندی می گردند.

استخر پیش ساخته فایبر گلاس بدلیل اینکه به صورت یکپارچه از جنس فایبر گلاس ساخته می شود دیگر نیازی به ماده آب بند برای آب بندی نداشته ، این نوع از استخر های پیش ساخته برای ایجاد استخر بر روی زمین گزینه مناسبی هستند. حساس ترین مرحله در ساخت این نوع استخر ها توجه به آرماتور بندی استخر و نقشه آرماتور بندی استخر می باشد . با توجه به اینکه بعضاً نیاز به احداث استخر هایی با ارتفاع بالا وجود دارد فشار هیدرولیکی بسیار زیادی به کف استخر وارد می شود. روش نصب استخر پیش ساخته بتنی نیاز به مهارت بسیار زیادی دارد و از ابزار اندازه گیری دقیق جهت جایگذاری آنها در مکان های از پیش تعیین شده استفاده می شود . پیمانکار استخر جهت نصب سیستم تصفیه آب استخر و اجرای سیستم گرمایش استخر و نصب سایر تاسیسات باید به یک اکیپ متخصص تاسیسات استخر مجهز باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر از انواع استخر پیش ساخته بتنی سایر مقالات مندرج در این سایت را مطالعه نموده و در صورت نیاز با کارشناسان واحد فنی در ارتباط باشید . در ساخت استخر کشاورزی توجه به عمق استخر بسیار ضروری است چون که حجم آب این نوع استخرها معمولا از سایر استخرها بسیار بیشتر است .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402