چیکو را FAS شیپور خاموشی یکی از خود را برای آینده مدیر عامل و رئیس جمهور

لورا اشپزخانه فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:45 PM EDT May 30, 2020چیکو را FAS است تکان دادن تا رهبری آن

توسط ABTINNEWS در 12 اردیبهشت 1399

چیکو را FAS است تکان دادن تا رهبری آن است.

اواخر روز چهارشنبه فورت مایرز-بر اساس خرده فروش را اعلام کرد, رئيس جمهور و مدیر عامل همراه با دیگر تغییرات در رهبری آن است.

در انتشار اخبار این شرکت گفت: این تغییرات بخشی از "برنامه ریزی جانشینی طراحی شده برای تقویت و ارائه مداوم ثبات و تداوم کسب و کار و حمایت بیشتر از این شرکت در آینده است."

تخصص زنان خرده فروش است میرود و یکی از خود را به عنوان رییس اجرایی. مولی Langenstein را بر عهده ژوئن 24.

Langenstein 30 سال و خرده مد کهنه شده "یک پیشینه ثابت از موفقیت در احیای فروش و سودآوری" چیکو را FAS گفت: در انتشار اخبار.

از ماه اوت 2019, Langenstein به عنوان رئيس جمهور از شرکت دو تا از بزرگترین مارک چیکو و کاخ سفید در بازار سیاه.

او را جایگزین بانی بروکس است که در زمان کار در مارس 2019 به رهبری شرکت چرخش پس از سلف او به طور ناگهانی استعفا داد.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: شلی گسترده تر استعفا داد به عنوان مدیر عامل شرکت چیکو را FAS

"مولی پیوست و این شرکت در ماه اوت به انباشتگی و بازسازی ما دو قابل توجهی پوشاک مارک. او ثابت کرده است که یک رهبر استثنایی است که به سرعت کشف و ضبط فوری فرصت های بهبود محصول assortments رانندگی فروش و استخدام ارشد استعداد به خصوص در تجارت دیجیتال و بازاریابی" بروکس در بیانیه ای گفت.

بروکس هنوز هم نقش مهمی را با این شرکت است. او را گام به نقش اجرایی رئیس برای هیئت مدیره و در ادامه به نظارت بر خرده فروش جهت استراتژیک است.

به عنوان بخشی از shakeup ویلیام "بیل" سیمون عضو هیئت مدیره و رئیس جمهور سابق و مدیر عامل وال مارت آمریکا و مشاور ارشد KKR خصوصی حقوق صاحبان سهام شرکت را در نقش رهبری مدیر مستقل.

David Walker, که در خدمت به عنوان رئیس هیئت مدیره برای پنج سال گذشته باقی خواهد ماند در هیئت مدیره.

در اجرایی نقش Langenstein نیز یک صندلی در هیئت مدیره.

همه از رهبری تغییر خواهد اثر را در همان زمان در ماه ژوئن.

در علاوه بر این به سه انتصاب این شرکت اعلام کرد آنچه از آن به عنوان "قابل توجه بازسازی کلی سازمان در درجه اول برای رسیدن به لاغر کارآمد ساختار موثرتر تراز وسط قرار دارد به نیازهای کسب و کار و برای رسیدن به معنی کاهش هزینه حدود 30% در سراسر شرکت."

بیشتر: کسب و کار در جنوب غربی فلوریدا اقدام به محافظت از کارگران از coronavirus حمله. آیا این کافی است ؟

چیکو را FAS ظاهر می شود و در بهبود قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس رشد قدی را وادار به خرده فروش به طور موقت نزدیک فروشگاه های آن کردند و بسیاری از کارکنان آن در سراسر ایالات متحده است.

"در طول پاییز دوره شرکت نشان از ظرفیت آن به طور چشمگیری تغییر عملکرد آن مسیر که در ادامه به شدت به قبل از COVID-19 فصل بهار" بروکس گفت. 'Molly نشان داده فوق العاده رهبری در طول این مرحله رشد و به خصوص در محیط فعلی ما به عنوان محوری برای یک پست-COVID-19 عامل مدل."

او افزود: "فرهنگ جدید از چابکی و توانایی به رشد فروش در حالی که کاهش هزینه های در حال حاضر ما خدمت کرده است و در طی این مدت و من مطمئن هستم که ما باید در یک مسیر رو به جلو برای آینده ای پایدار با مولی در راس این شرکت است."

بیشتر شبیه به این: چیکو را FAS در ترمیم با رشد فروش, فروشگاه, بسته شدن

به عنوان رئیس جمهور چیکو و کاخ سفید در بازار سیاه Langenstein رهبری پوشاک از جمله آن آجر و ملات بوتیک و دیجیتال, سیستم عامل, افزایش, فروش, کیفیت محصول و بالا بردن طعم و سبک.

در یک بیانیه Langenstein گفت: او را مفتخر به "سرب این شرکت از مشتری و محصول وسواس مردم" با سه علامت های تجاری عمده ای از جمله سوما همراز.

او اضافه کرد که هر یک نام تجاری است که "رونق در بازار خود فضای سفید برای ارائه راه حل های که زنان می گویند به آنها اعتماد به نفس و شادی است."

در اوایل روز چهارشنبه چیکو را FAS همچنین اعلام کرد که شروع به باز کردن فروشگاه خود را در یک مرحله به مرحله رول به "بلافاصله تحویل فروش" آغاز ممکن است 4.

بیشتر: چیکو را FAS اعلام کرد مرحله به مرحله طرح به بازگشایی فروشگاه بسته coronavirus همه گیر

از عموم معامله شرکت — یکی از جنوب غربی فلوریدا بزرگتر کارفرمایان خصوصی —اعلام کرد: بسته شدن موقت از تمام فروشگاه ها در آمریکای شمالی و در تاریخ 17 مارس به مدت دو هفته با توجه به گسترش coronavirus در اینجا و در سراسر کشور است.

این تعطیلی باید به طول انجامید بسیار طولانی تر از انتظار می رود که ابتدا با توجه به رشد همه گیر.

قبل از اینکه مجبور به تعطیلی چیکو را FAS عمل بیش از 1,340 فروشگاه ها در ایالات متحده و کانادا و همچنین فروش آن کالا را از طریق ده ها تن بین المللی حق رای دادن مکان در مکزیک چند فرودگاه در فروشگاه های ایالات متحده و دیگر شناخته شده کانال های آنلاین مانند آمازون است.

خرده فروش ده ها تن از فروشگاه ها در فلوریدا.

سهام شرکت بسته در $1.50 پایین 7 سنت در روز پنج شنبه از دست دادن برخی از بخار آنها به دست آورد یک روز پس از این خرده فروش اعلام کرد این امر به زودی بازگشایی فروشگاه های آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن