Chicano مطالعات مرکز تحقیقات به حفظ مکزیکی آمریکایی مذهبی مجموعه

UCLA Chicano مطالعات مرکز تحقیقات راه اندازی یک پروژه سه ساله است که منعکس کننده نقش ایمان و معنویت و دین در ف

توسط ABTINNEWS در 23 فروردین 1399

UCLA Chicano مطالعات مرکز تحقیقات راه اندازی یک پروژه سه ساله است که منعکس کننده نقش ایمان و معنویت و دین در فرهنگ آمریکایی است.

پشتیبانی شده توسط $349,000 کمک مالی از موقوفه ملی برای علوم انسانی, پروژه تیم قرعه کشی خواهد شد از مجموعه های مختلف است که کمک به داستان لاتین زندگی آمریکایی از سال 1940 از طریق در حال حاضر روز است.

"بیش از 90 درصد از آمریکایی لاتین تبار با شناسایی یک دین و یا ایمان و در عین حال وجود دارد تعجب آور نبود از علوم انسانی پژوهش های مربوط به نقش دین و معنویت و ایمان در این جامعه تاریخ می گوید:" چون نوریگا مدیر Chicano مطالعات مرکز تحقیقات و مدیر پروژه. "این پروژه فراهم می کند یک فرصت منحصر به فرد برای UCLA به نقش رهبری در آوردن با توجه به نقش دین در موجود منابع آرشیوی که پس از آن می توانید اطلاع رسانی های اجتماعی سوابق آموزشی و عمومی برنامه نویسی مرتبط با مکزیک آمریکا جمعیت به عنوان تشکیل دهنده یک عنصر اجتماعی ایالات متحده آمریکا تاریخ است."

این پروژه تساوی با توجه به سه نوع مجموعه:

  • ایمان مبتنی بر سازمان است که در خدمت افراد و خانواده ها و جامعه مبتنی بر گروه ها و جوامع
  • مذهبی و رهبران معنوی کار در خارج از مواضع رسمی خود در یک کلیسا یا دین اغلب به عنوان بنیانگذاران خدمات مبتنی بر موسسات در جوامع محروم
  • افرادی که زندگی می کند بینش به نقش باورهای مذهبی در روز به روز زندگی و مشارکت مدنی در جوامع لاتین

این CSRC خواهد روند به تازگی به دست آورد مجموعه, استفاده از روغن های میراث مجموعه و دیجیتالی حفظ مواد متشکل از نزدیک به 250 فوت خطی از اسناد 125 صوتی ضبط شده و بیش از 14,000 عکس و اسلاید.

این مجموعه به بینش کلیساهای متعدد و مبتنی بر ایمان سازمانها از جمله کلیسا تجلی Homeboy صنایع Católicos برای La Raza به عنوان به خوبی به عنوان کلید چهره های مذهبی مانند پدر گریگوری بویل پدر ریچارد Estrada, خواهر کارن Boccalero و افرادی که روزانه و حرفه ای زندگی منعکس ایمان مبتنی بر ارزش مانند مکزیکی آمریکایی و فعال حقوق مدنی در Lupe Anguiano و برنده جایزه گوینده و روزنامه نویس جو Ortiz.

این مجموعه همچنین شامل سوابق روزمره مردم مانند Josefa L. Serna. او وارد لس آنجلس در سال 1922 به همراه مادر و دو خواهر و برادر. او ازدواج یکی دیگر از مهاجر مطرح شده شش فرزند و بعد از آن مشغول به کار در یک فروشگاه در شرق لس آنجلس. او یک شهروند آمریکایی در سال 1961. این Serna مقالات نمایندگی نادر و ارزشمند منابع که در مجموعه اسناد پنج نسل از شناسایی طبقه کارگر مکزیکی خانواده آمریکایی در لس آنجلس طی نزدیک به یک قرن است.

این بسیار ارزشمند پروژه برای آینده بورس گفت: Charlene Villaseñor سیاه, استاد تاریخ هنر و لب و Chicano مطالعات انجام شده در UCLA ،

"ایمان مبتنی بر سازمان ها و گروه های اجتماعی نقش کلیدی در زندگی اجتماعی و مشارکت مدنی مکزیکی-تبار جمعیت پس از دوره استعمار از ایالات متحده," او گفت:.

CSRC اعضای تیم پروژه امیدواریم که این مجموعه را در خدمت به عنوان پایه ای برای پایان نامه ها, علمی, کتاب در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پروژه های تحقیقاتی آموزش تکالیف است که ارائه تجربه عملی با آرشیوی پژوهش و به عنوان وام برای موزه و کتابخانه و نمایشگاه ها.

Xaviera Flores, co-مدیر پروژه و CSRC کتابدار و بایگان گفت: بودجه باید واقعی تاثیر در جامعه و در حال توسعه یک جامعه متمرکز آرشیوی عمل.

"این واقعا هیجان انگیز از جنبه های این NEH گرانت است که آن را اجازه می دهد تا ما را به عمق جامعه ما تعامل از طریق این پروژه در حال توسعه بهترین شیوه های جدید در این منطقه در حالی که همچنین آموزش نسل بعدی archivists," فلورس گفت.

در علاوه بر این به ساخت این مواد علنی در دسترس اعطای این اجازه خواهد داد که CSRC به استخدام آموزش و مربی دانش آموزان علاقه مند به یادگیری آرشیوی کار می کنند. فلورس حرفه ای او آغاز شده به عنوان یک پروژه بایگان در یک نوع مشابه از اعطای.

"من بسیار خوشحال می شود قادر به ارائه به کسی که در حال حاضر با همان فرصت از طریق این NEH گرانت و خدمت به جامعه" او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب