چگونه یک استخر پیش ساخته بدست آوریم؟

کم بودن وزن این نوع استخر یکی از مزایای قابل توجه برای پرورش ماهی است.استخر های پیش ساخته پرورش ماهی را در هر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کم بودن وزن این نوع استخر یکی از مزایای قابل توجه برای پرورش ماهی است.استخر های پیش ساخته پرورش ماهی را در هر تایمی که دیگر به آن احتیاج نداشتید، می توانید به طور کامل جمع کنید. همچنین این استخرها وزن بسیار سنگینی داشته و حمل و نقل آنها هم سخت خواهد بود. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که حمل و جابجایی این مدل به راحتی و آسانی صورت می گیرد. مقاومت در برابر سرما برای محل هایی که در زمستان هوای سردی دارند از مهم ترین مزیت های این استخر های باشد. گزینه های زیادی روی میز وجود دارد زیرا تمامی تولید کنندگان استخرهای پیش ساخته فایبر گلاس محصولات متنوعی برای پاسخگویی به نیاز مشتریان با سلایق مختلف دارند. به طور معمول، استخرهای پیش ساخته، در حدود دو هفته طراحی و اجرا می شوند. علاوه بر این، کیفیت مناسب و طراحی منحصر به فرد و متمایز، استخرهای پیش ساخته را در زمره استخرهای خانگی محبوب و پرطرفدار قرار داده است.

در در ساخت استخرهای پیش ساخته از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. به بیان ساده، ساخت استخر پیش ساخته بتنی بسیار شبیه ساختن یک کاسه سفالی یا گلدان DIY در خانه است، با این تفاوت که یک استخر پیش ساخته بتنی بسیار بزرگتر از یک کاسه یا گلدان سفالی است. کوتاه بودن فرآیند ساخت استخر از نوع پیش ساخته، نصب و استفاده از این مدل را در دستور کار بسیاری از کارفرمایان قرار داده است. هزینه مربوط به تعویض، تعمیر، اسید شویی و تعمیر و نگهداری استخر پیش ساخته، عموما بسیار پایین و مقرون به صرفه می باشد. این نوع سازه ها طول عمر بالایی دارند و در بسیاری از شرایط هزینه نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته پایین تر از راه اندازی استخر های سازه بتنی می باشد. استخر پیش ساخته اینتکس که در اندازه های مختلف و ارتفاع های کم و زیاد ساخته شده اند و به صورت پرتابل هستند که در زمان بسیار کمی قابلیت جا به جایی را دارند و از نظر انعطاف پذیری بدنه کاملا حالت پذیر و قابلیت جمع شدن را دارند.

در داخل هر محصول یک دیویدی آموزشی قرار دارد که شما با مشاهده آن میتوانید سازهها و بدنه اصلی استخر پیش ساخته را نصب کنید. بر عکس این دو ماده، فایبرگلاس قرار دارد که خاصیت عایقی بسیار بالایی دارد به دلیل اینکه، بدنه آن از ۶ لایه ساخته می شود و همین باعث می شود که آب استخر زمان طولانی تری گرم بماند. استخر های پیش ساخته در ابعاد و اندازه های از پیش تعیین شده ساخته می شوند و نمی توانید طراحی های سفارشی را در این نوع از سازه ها اجرا کنید. مضاف بر این، زمان مورد نیاز برای طراحی و پیاده سازی استخرهای وینیلی، در حدود 2 الی سه ماه برآورد شده است. هوادهی در استخرهای بتنی، استخرهای گالوانیزه، استخرهای پیش ساخته الیاف ابریشم، استخرهای گالوانیزه آستردار، استخرهای فایبرگلاس هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و با توجه به قطر، ارتفاع و ظرفیت استخر و نوع آب (آب گرم و آب سرد) هواده اسپلش، ایرجت، فورس، ونتوری یا ونتوری، اکسیژن ساز و سایر هواده ها انتخاب و نصب می شوند.

 Post w​as generated  by GSA C​ontent  Gener at or Dem oversion .

فروشگاه به دلیل فروش بی واسطه محصولات خود از تولید کننده به مصرف کننده ، قیمت محصولات خود را کاهش داده تا خریداران بتوانند با هزینه بسیار پایین تر محصولات برند اینتکس و سایر برند های استخر پیش ساخته را تهیه کنند . سایر موارد در مقالات سایت درج شده است . از جمله این وسایل نردبان است که به علت ارتفاع استخر شما حتما باید از آن استفاده نمایید تا هنگام ورود و خروج به استخر دچار هیچ گونه مشکلی نشوید و همچنین روانداز و زیرانداز از دیگر وسایل جانبی برای این استخر بوده و درون بسته بندی موجود است که هر کدام کارایی خاص خود را داشته و مخصوصا روانداز که باعث می شود مانع از ورود اشیا خارجی به آب گردد. محصولی که از سوی تیم حرفه ای پدیده استخر به دست شما می رسد، مقاومت بالایی در برابر کلر نمک دارد. یکی دیگر از مزایای استخرهای فایبرگلاس ، سازگاری و تطابق این سازه ها با سیستم تصفیه نمک می باشد. در سوی مقابل، استخرهای وینیلی و به ویژه بتنی، با سیستم تصفیه نمک سازگار نیستند. این در حالی است که برای ساخت و اجرای استخرهای سیمانی و بتنی، به 6 الی یک سال زمان نیاز می باشد.

آخرین مطالب