منشور ماهیگیری کاپیتان گزارش سقوط, کسب و کار, تعطیلی در طول همه گیر

کارل اشنایدر ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:43 AM EDT مه 6 2020کاپیتان جان Gauntt جدید منشور قایق ماهیگیری تحویل

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

کاپیتان جان Gauntt جدید منشور قایق ماهیگیری تحویل داده شد فقط دو روز قبل از فلوریدا صادر شده دولت را امن تر در خانه سفارش دهید.

جدید قایق بزرگتر است و قادر به انطباق بیشتر مشتریان و از سوی دیگر ،

آن را هنوز هم نیست اجرای یک منشور است.

"مارس است که ما شلوغ ترین ماه" Gauntt گفت. "من شده است و بدون کسب و کار مانند شش هفته در حال حاضر."

Gauntt اجرا می شود روز 5 منشور که مشتریان را در هر نقطه از ده هزار جزیره شمالی Captiva.

این بیماری همه گیر کوروناویروس تهدید کرده است که اقتصاد محلی فلوریدا پس از شروع تلاش خود را برای جلوگیری از گسترش ویروس و محلی منشور ماهیگیری نشده اند سیستم ایمنی بدن به عوارض.

سوال؟: جنوب غربی فلوریدا تا سوال در مورد کوروناویروس. ما در حال پاسخ دادن به آنها.

دانشگاه فلوریدا موسسه غذا و کشاورزی علوم در حال انجام یک نظرسنجی از کشاورزی و صنایع دریایی برای تعیین این بیماری همه گیر است که بر دولت و نتایج اولیه نشان می دهد اکثریت منشور ماهیگیری کسب و کار را نه اب و هوای همه گیر هست.

تا کنون UF بررسی جمع آوری پاسخ از بیش از 200 چارتر و یا برای استخدام دریایی حرفه ای در سراسر 33 شهرستانهای استان است.

از پاسخ دهندگان اکثریت را گزارش کرده اند منشور کسب و کار بسته شدن با توجه به کوروناویروس. و بازدید اوایل آغاز شده است.

"آن را کاملا پاک کرد ما را," Gauntt گفت. "به محض این که اخبار شروع به زدن ما تا به حال شاید یک یا دو لغو اما به محض کانادا تعطیل پرواز به آمریکا, کسانی که بسیاری از مشتریان من."

برای Gauntt و روز 5 منشور او گفت: آن را مانند دومینو فقط منفجر شد به جای آرامی در حال زدم.

"من هفت بچه. همسر من و من گفت: ما فقط قصد داریم به خدا اعتماد به مراقبت از ما," او گفت:. "و او است که ما باید بریم این آخر هفته."

UF تلاش های متمرکز در این نوع از کسب و کار خود و وضعیت کنونی و اثرات مربوط به کوروناویروس.

بیشتر: Coronavirus همه بد نیست برای کسب و کار در جنوب غربی فلوریدا

"ما تنها بدست یک نگاه اجمالی در آثار اما پاسخ گفتن است که به عنوان مناطق از اقتصاد تا حد زیادی قادر به ادامه عادی عملیات" Christa دادگاه نوشت: در انتشار اخبار. دادگاه استادیار گروه از مواد غذایی و منابع اقتصاد و مدیر اقتصادی تجزیه و تحلیل تاثیر برنامه و پیشرو در این بررسی تلاش است.

بیشتر: جنوب غربی فلوریدا فروشگاه های مواد غذایی را در استخدام های جدید, دیدن جمعیت زیادی به عنوان موج تقاضا در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

منشور ماهیگیری کسب و کار در ساحل غربی فلوریدا ساخته شده است نزدیک به 500 میلیون دلار در فروش و استخدام حدود 4,200 مردم با توجه به یک سال 2016 گزارش از اداره ملی اقیانوسی و جوی اداره.

با وجود پتانسیل ادامه کاهش در کسب و کار Gauntt است و امید او را ببینید بیشتر رزرو.

"وجود دارد یک نوع احساس تماشای این گزارش اما ما قطعا سخت تر از ما شده است در مدت زمان طولانی," او گفت:. "من امیدوار هستم شاید ما بیشتر رزرو شاید 25% شروع به کتاب در ماه های ژوئن و ژوئیه."

Gauntt گفت: او طول می کشد مراقبت های اضافی در حال حاضر با قایق با در نظر گرفتن فقط شش نفر در یک زمان خروج از دوره های طولانی تر بین منشور و عمیق تمیز کردن قایق. او درخواست مشتریان به دقت و توجه نیز هست.

"به یاد داشته باشید من هفت فرزند و من مشتریان پشت سر شما لطفا مراقب باشید," او گفت:. "در قایق من و اجتماعی فاصله است."

UF بررسی نیست فقط تمرکز بر منشور ماهیگیری. تا کنون نزدیک به دو سوم از ماهیگیری تجاری کسب و کار را گزارش کرده اند, خاموش شدن ناگهانی.

بیشتر: مواجهه با یک بحران مالی بیشتری ناپل YMCA جستجو برای مدیر عامل جدید

"بیشتر قابل تقریبا همه از 100 صاحبان کسب و کار به نمایندگی از 26 استان ها خود را نشان داد ماهیگیری تجاری کسب و کار شده بود تحت تاثیر این بیماری همه گیر است و طول متوسط آن تاثیر می رود تا اوایل ماه مارس حتی قبل از اینکه تلاش های بسیاری برای کاهش گسترش COVID-19 بودند در اثر کامل" UF انتشار اخبار می گوید.

بررسی باز شده در مارس 16 و خواهد شد مه 15. کسانی که در UF در حال اجرا بررسی امیدواریم که پاسخ بیشتر کمک خواهد کرد را به یک تصویر بهتر از این که چگونه این صنایع را تحت تاثیر قرار شده است.

اندرو Ropicki یک UF/IFAS استاديار گروه از مواد غذایی منابع و اقتصاد است که منجر به صنایع دریایی و تحلیل بخشی از این نظر سنجی موافق است که بیشتر مشارکت کلیدی است برای گرفتن بهترین نمای کلی از اثرات به این بخش از فلوریدا اقتصاد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن