سرشماری سال 2020: کار ری استارت اطراف شمال کشور به عنوان COVID-19 محدودیت شل

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 11, 2020پس از این بیماری همه گیر کوروناویر

توسط ABTINNEWS در 22 خرداد 1399

پس از این بیماری همه گیر کوروناویروس موجب عظیم آتن در سراسر کشور در ماه مارس تلاش برای انجام سرشماری سال 2020 متوقف شده است.

در حال حاضر با شستا, Siskiyou و بسیاری دیگر California counties بازگشایی اقتصاد خود را اداره آمار ایالات متحده اعلام کرده است که آن را در مورد به راه اندازی مجدد آن پس از یک دهه جمعیت دفعات مشاهده شده است.

در شنبه سرشماری داوطلبان آغاز خواهد شد درب-به-درب canvassing در خانه از افرادی که قبلا پاسخ داده سرشماری سوالات آنلاین و یا از طریق پست. که در فرد بررسی تلاش enumerators ادامه خواهد داد تا از طریق جولای 29.

پس از آن از اوت. 11 از طریق Oct. 31 کارکنان از اداره آمار ایالات متحده آغاز خواهد شد "non-پاسخ پیگیری" که در آن کارگران فدرال تمرکز بر رسیدن به نهایی خانواده هایی که پاسخ نداده اند. با توجه به همه گیر است که از تمدید اصلی مهلت در پایان ماه ژوئیه.

'اعتماد پیمبران: چرا Shasta County schools نگه داشتن کلید 2020 سرشماری مشارکت بیشتر دلار مالیات

در سرشماری سال 2020 خواهد بود که برای اولین بار به انجام آنلاین احتمالا ساخت آن را سخت تر برای کسانی که با دسترسی محدود به اینترنت و یا افرادی که نمی تکنولوژی زرنگ و دانا.

"ما سعی خواهیم کرد به تغییر تمرکز ما به آن مناطق را به مطمئن شوید که همه به طور کامل شمارش" گفت: بیشتر saieh تاکر مدیر برنامه از Shasta County مسکن و جامعه اقدام کرد. "از آنجا که از COVID-19 همه عملیات ramped پایین برای یک دوره. در حال حاضر ما در حال گرفتن به آن نقطه که در آن ما می توانیم سطح شیب دار به بالا."

تاکر آژانس هماهنگی سرشماری تعداد تلاش در Shasta County, از جمله در میان جمعیت هایی که به طور سنتی در سخت برای رسیدن به مانند مستاجرها اقلیت, سالمندان, زبان انگلیسی, زبان آموزان و افرادی که بی خانمان هستند.

سرشماری شمارش می گیرد هر 10 سال. پول فدرال برای پروژه هایی که به نفع جامعه — از جاده تعمیرات به نمایندگی سیاسی در کنگره هستند که بر اساس آن تعداد جمعیت.

شروع پنج شنبه, سرشماری کار رزومه در کالیفرنیا شمالی دولتی منطقه یک که شامل شهرستانهای 17: Butte, Colusa, El Dorado, گلن, Lassen, Modoc, نوادا, Placer, Plumas, ساکرامنتو, شستا, Sierra, Siskiyou, ساتر, Tehama, Yolo و یوبا سیتی.

در گذشته تعداد 59.6 درصد از خانواده ها در Shasta County تا به حال در پاسخ به این آمار کمی کمتر از متوسط ایالت پاسخ دهی از 61.9% گفت: تاکر.

متوسط نرخ پاسخ تا کنون در 17 شهرستان و منطقه است 65.7% او گفت:.

داده های سرشماری استفاده می شود برای تعیین $675 میلیارد سراسر کشور در بودجه فدرال هزینه های زیرساخت برنامه ها و خدمات مسکن و جامعه عمل برنامه های سازمان جامعه دنیس Keokhamdy گفت: ردینگ شورای شهر در طول یک جلسه در تابستان گذشته.

"جوامع شروع به دیدن و شنیدن کارگران فدرال گرفتن کلمه مورد سرشماری دوباره گفت:" لیندا کاتلر, مدیر عامل شرکت ساکرامنتو منطقه ای جامعه بنیاد در یک نشست خبری برگزار شد گفت: سرشماری راه اندازی مجدد.

که شامل استخدام درب-به-درب آمار داوطلبان کاتلر گفت.

در تابستان گذشته شستا مسئولان شهرستان گفت: این سرشماری می خواستم برای استخدام بین 300 تا 500 نفر که با رفتن درب به درب جمع آوری خانوار و جمعیتی اطلاعات از افرادی که نه ارسال پاسخ به پرسشنامه از طریق پست.

اوباما: 'سیاه مردمی ... شده اند در یک بیماری همه گیر برای 400 سال': ردینگ اعتراضات نژادی و بی عدالتی

در سرشماری قبلی در سال 2010 حدود 400 شغل ایجاد شد در Shasta County است. اطلاعات در مورد مشاغل را می توان در یافت www.mycensus2020.gov.

پایه و اساس است که رهبری سازمان برای سرشماری تلاش در منطقه 1 که امتداد از ساکرامنتو به مرز اورگان.

پس از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به یک ایالت اقامت در خانه سفارش در اواسط ماه مارس در میان همه گیر سازمان های اجتماعی و سازمان های غیر انتفاعی است که با همکاری سرشماری برای انجام این تعداد تا به حال به "تجدید نظر و سازماندهی مجدد" گفت کاتلر.

که به معنای scuttling برنامه ریزی سرشماری-ترویج عملیات که برنامه ریزی شده بود را در محلی مدارس و کتابخانه ها که باقی می ماند بسته تحت Shasta County health قوانین.

مقامات شهرستان باید پس از تغییر "به یک رسانه مبتنی بر رویکرد آنلاین و همچنین چیزهایی مثل آگهی" خواهد شد که جمع در کتابخانه کتاب است که وام گیرندگان در حال حاضر می توانید انتخاب کنید تا curbside تاکر توضیح داد.

تلاش ها نیز در جریان است با K-12 مدرسه در Shasta County شامل سرشماری اطلاعات با صبحانه و ناهار که در حال تحویل به دانش آموزان در حالی که مدارس باقی می ماند بسته به فرد در آموزش.

ساخت ترتیبات برای ارسال آمار و اطلاعات به افرادی که تنها اداره پست جعبه آدرس نیز کار می کرد.

"ما واقعا به دنبال راه های خلاقانه که در آن ما می توانیم هنوز مطمئن شوید که سرشماری فعالیت ها بسیار زنده و به خوبی به طوری که ما می تواند نسبتا شمارش در جامعه ما چون ما قطعا نیاز به این منابع است که در این سرشماری به ارمغان می آورد گفت:" تاکر.

در آخرین سرشماری جوانان از بدو تولد تا 5 سال بودند بسیاری از دست رفته گروه سنی در سراسر کشور.

کودکان زندگی در "مجتمع خانواده" که در آن بیش از یک خانواده زندگی زیر یک سقف نیز تمایل به نادیده گرفته گفت: لایحه o'hare رئیس جمهور o'hare داده و جمعیتی Services, LLC در مریلند است. آن دسته از افراد اغلب شامل کودکان خردسال زندگی با پدربزرگ و مادربزرگ خود و یا با دیگران که به پدر و مادر خود گفت: اهار.

بیشتر:

بیشتر: مربی مبارزه برای بقا در تقویت حمایت از ردینگ جامعه ورزش

بیشتر از گوشت گاو است که به معنای واقعی کلمه تبدیل شدن نادر به عنوان کمبود قیمت های بالا ضربه رستوران در میان همه گیر

بیشتر: وزوز: 'ما می دانیم که صنایع ما در حال تغییر" در پی COVID-19

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن