Carjacking قربانی: "من در واقع من دیدم مرگ است. من گفتم که اگر مرگ من در حال حاضر؟'

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:27 PM EDT Jun 11, 2020INDIAN RIVER COUNTY — نیکولا گوشه-Muno

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

INDIAN RIVER COUNTY — نیکولا گوشه-Munoz گفت که او در خارج در دولت 60 جاده انتظار در منطقه مشخص شده برای مواد غذایی را انتخاب کنید تا زمانی که او شنیده ام که او چه به عنوان یک انفجار.

سپس یکی دیگر از انفجار.

"زمانی که من در جلوی ماشین من دیدم این پسر سفید در حال آمدن به سمت من با یک تفنگ را در دست راست خود را ... و او می آید به سوی من و گفت: خارج شدن از ماشین و من تردید ... و او گفت:" بیرون از ماشین!' با زور.

"من ماشین" گوشه-Munoz گفت.

رونی Spradlin, 43, از, Stafford, ویرجینیا به اتهام تیراندازی دو نفر در خارج از پارکینگ شنبه شب پس از تبادل آتش با, Indian River County sheriff نمایندگان.

او با نزدیک شدن گوشه-Munoz دقیقه پس از او را متهم به تیراندازی به یک زن و شوهر که نمی خروج از اتومبیل خود را زمانی که او خواستار آن است. یک دور رفت و از طریق پدر شانه و گرد آمار در صندلی مسافر. صدمات نمی شد زندگی-تهدید نمایندگان گفت.

دو فرزند جوان خود را در پشت صندلی تماشای با توجه به کلانتر ،

بیشتر: سوابق ID قربانی در 'مرگ مشکوک' در پورت سنت لوسی

در آن زمان گوشه-Munoz نمی دانم هر یک از آن.

"به حال آن نشده است برای خداوند در کنار من من احتمالا بدست شات خودم ... چون من شنیده ام که قبل از او رو به من او به ضرب گلوله دو نفر" گوشه-Munoz کرد و گفت: در لکوود پارک خانه. "این بود به خدا چرا من و او در (معاون) نیز هست و او شلیک نمی کند من, به طوری که تا به حال به این پوشش از خداوند."

او شروع به پریدن کرد در نقره ای کیا Forte و فرار از اجرای قانون وسایل نقلیه به دنبال او تا زمانی که در گوشه ای در پارکینگ یک AutoZone فروشگاه به شرق خارج شده و یک Applebee رستوران.

ای به تصویری نشان می دهد Spradlin نقطه یک تفنگ راننده سمت پنجره ماشین خود را. اضافی از کار اخراج شدند عکس توسط اجرای قانون است. گوشه-Munoz ماشین ویندوز را درهم شکست.

Spradlin در نهایت شات خود را و درگذشت.

کلانتر Leigh Loar گفت Spradlin یک جانی محکوم 88 بار در ویرجینیا بوده است در سه روز "جرم ولگردی و قانونی شکنی" در حالی که بازدید Indian River County با همسر خود. آژانس بررسی همسرش که Loar گفت: تا 30 صفحه ثبت معاملات فروشگاه آیتم ها در امتداد ساحل شرقی ایالات متحده است. او نه بازداشت شده است.

"این است که چگونه ما اعتقاد داریم که این زن و شوهر یک زندگی" Loar گفت. "یک زندگی از جرم و جنایت است."

Spradlin شد متهم به دزدی از مغازه مردان لباس شنا در خارج و فروشگاه های امنیتی هشدار داده کلانتر ،

که چگونه از آن همه آغاز شد.

دو نمایندگان وارد شده و مواجه Spradlin که در برابر بازداشت. او یک تپانچه از خود تسمه و از کار اخراج نمایندگان. یک معاون اخراج سه دور. هیچ کس مجروح شد.

Spradlin زد به پارکینگ.

بیشتر: Publix کارکنان در استوارت و فورت پیرس فروشگاه تست مثبت برای COVID-19

Loar طی یک کنفرانس خبری سه شنبه تاکید کرد که Spradlin او به نام قوی 6-پا 4-اینچ ترسو انتخاب خود و اهداف. او تصمیم گرفت یک خانواده جوان و تنهاست زن, او گفت:.

"در واقع من دیدم من مرگ است. من گفتم که اگر مرگ من در حال حاضر؟" گوشه-Munoz گفت. "من اعتقاد دارم که اگر من احتمالا تردید دیگر او سعی کرده اند به من شلیک کند."

گوشه-Munoz گفت: وضعیت ترسناک بود.

"من اعتماد به خدا," او گفت:. "خدا است که به محافظت از من و او انجام داد."

شوهرش دیوید Munoz گفت: او با این نسخهها کار یک شبه و شد در شمال سنت لوسی شهرستان, خانه, در حال خواب زمانی که همه از این اتفاق افتاده است.

"این بسیار خسته کننده اعصاب," او گفت:. "هر شوهر خواهد بود نگران است."

بیشتر: جزئیات جدید منتشر شده در قایق تصادف که منجر به کشته شدن دو نفر از جمله 20-ماه-پیر دختر

همانطور که برای Kia Forte, گوشه-Munoz نمی کنم از آن خواهد شد drivable. و این شواهد در این مورد.

"مرد مرده در ماشین, خون, بیش از همه," او گفت:. "هیچ کس نمی خواهد می خواهید یک ماشین است که می خواهم."

این Munoz زن و شوهر ستایش کار کلانتر ،

و او دارای یک نکته برای دیگران:

"اگر هر کسی که می یابد خود را در یک وضعیت مشابه آیا مقاومت در برابر نیست.

"فکر نمی کنم در مورد ماشین, فکر می کنم در مورد زندگی خود و خارج شدن از ماشین," او گفت:. "شما همیشه می توانید به عقب یک ماشین اما شما می توانید زندگی خود را."

چه بعدی ؟

پنج شنبه بعد از ظهر آن کسب و کار به طور معمول در خارج و AutoZone با هیچ نشانه ای از آنچه اتفاق افتاده بود سه شنبه شب. خریداران اتومبیل های پارکینگ و رفتن به فروشگاه

کلانتر مسلح ، اریک گل گفت: کارآگاهان طرح به اظهارات نمایندگان درگیر و صحنه جرم مقامات باید کارهای زیادی را انجام دهد.

"آنها در حال رفتن به ورودی تمام داده ها است که آنها در زمان از صحنه است. آنها فراموش 3-D اسکن از همه چیز" گل گفت: پنج شنبه. "آنها تعیین مسیر گلوله. آنها تعیین بسیاری از چیزهای مختلف از صحنه است."

بیشتر: متهم carjacker در خارج, کشته شدن خود پس از معاون شات در او Indian River County Sheriff Leigh Loar می گوید:

او گفت که این اتفاق رخ خواهد داد با وجود این واقعیت Spradlin مرده است.

"نکته اصلی است این است که واقعا آن سه نفر از بچه ها به کار و تا محققان ما خواهد بود مصاحبه آنها را در اواخر این هفته" گل گفت.

سرجوخه اد گالو) David Flores, معاون ادوارد گاست جونیور و معاون دانیل Whittington — همه درگیر در تیراندازی با Spradlin — در پرداخت مرخصی اداری به عنوان دفتر پروتکل پس از درگیر شدن در یک تیراندازی.

گل گفت: Spradlin همسر شده است همکاری با محققان.

یک بررسی اولیه نشان می دهد Spradlin مرگ بود خودکشی و نه ناشی از گلوله از اجرای قانون, او گفت:.

"او خودکشی" گل گفت. "از آنجا که (در این مورد) به احتمال زیاد نمی خواهد حتی به هیئت منصفه."

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet یا ایمیل او را در will.greenlee@tcpalm.com

اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب