سرطان محققان دریافت $2.8 میلیون دالر برای بهبود پیوند کبد انتخاب نامزد

محققان UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان دریافت $2.8 میلیون پنج سال کمک مالی از موسسه ملی سرطان برای کمک به توسعه ی

توسط ABTINNEWS در 6 اردیبهشت 1399

محققان UCLA Jonsson مرکز جامع سرطان دریافت $2.8 میلیون پنج سال کمک مالی از موسسه ملی سرطان برای کمک به توسعه یک خون بر اساس آزمون بهبود افراد مبتلا به سرطان کبد هستند انتخاب شده برای پیوند کبد.

کمک مالی است که به رهبری دکتر Vatche Agopian دانشیار جراحی کبد و پانکراس پیوند در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA; و Hsian-Rong "HR" Tseng, استاد مولکولی و پزشکی فارماکولوژی کمک می کند تا پر کردن یک نیاز برآورده نشده برای دقیق تر راه برای پیش بینی که چگونه به خوبی مردم با hepatocellular carcinoma — رایج ترین شکل از سرطان کبد — انجام خواهد شد و پس از یک عمل پیوند کبد با استفاده از یک خون بر اساس ارزیابی تومور شناسی به این پیش بینی.

"برای بیماران مبتلا به سرطان کبد که تومورها را نمی توان با جراحی برداشته شده و با توجه به گران اساسی اختلال عملکرد کبد و پورتال فشار خون و پيوند کبد می شود تنها گزینه خود را برای درمان" Agopian گفت. "اما زمان تصویربرداری به حساب نمی تومور شناسی که در واقع باعث می شود برخی بیماران نامزدها بهتر از دیگران است."

در حال حاضر استاندارد طلا به تصمیم می گیرید که یک نامزد برای موفقیت پیوند کبد کبد و سرطان شناخته شده است به عنوان میلان معیارهای که تعریف دقیق اندازه تومور و تعداد معیارهای.

"متاسفانه میلان معیارهای متعدد محدودیت" Agopian گفت. "از یک طرف تا 20 درصد از بیمارانی که در دیدار با میلان معیارهای هنوز توسعه پس از پيوند عود سرطان که معمولا منجر به مرگ بیمار. برعکس برخی از بیماران که آیا با این معیار را به طور بالقوه بسیار عالی نتایج زیر پیوند کبد و محروم هستند امکان حتی با داشتن یک. این کاستی از ما زمان بیمار معیارهای انتخاب برجسته نیاز به راه های بهتری برای انتخاب نامزدها برای پیوند کبد."

UCLA خون بر اساس آزمون با استفاده از سلول های تومور در گردش هستند که سلول های سرطانی است که به جریان خون منتشر شده و توانایی ارائه اطلاعات حیاتی در مورد یک فرد خاص سرطان است. اعطای کمک خواهد کرد که تیم ساخت خود را در پژوهش های قبلی به ادغام سرطان کبد سلول های تومور در گردش برای ایجاد یک روش است که اجازه خواهد داد که آنها را به نگاه در هر دو فنوتیپ سلول و بررسی مولکولی است که کمک خواهد کرد که بهتر تعریف بيماران تومور زیست شناسی.

UCLA تیم ایجاد کرده است از پنج نسل از رمان روش آنها تماس NanoVelcro های مختلف بالینی آب و برق.

"ما پیش بینی است که ما یکپارچه سنجش را بهتر ارزیابی این خطر پیشرفت تومور و اولویت بندی بیماران برای دریافت یک پیوند قبل از پیشرفت تومور" گفت: Tseng که منجر به توسعه شد. "ما باید تایید ما روش بهتر از میلان معیارهای این می تواند یک تحول و تغییر پارادایم تغییر در نحوه بیماران مبتلا به سرطان کبد هستند انتخاب و به ترتیب اولویت برای پیوند کبد."

وجود دارد بیش از 42000 موارد جدید سرطان کبد تشخیص داده می شود هر سال که بیش از سه برابر از سال 1980. انجمن سرطان آمریکا تخمین می زند که 30000 نفر می میرند از این بیماری در هر سال و نرخ مرگ و میر است ادامه داد: افزایش دو دهه گذشته.

Sungyong شما استادیار جراحی و علوم پزشکی در Cedars-Sinai Medical Center نیز در خدمت به عنوان یک شرکت محقق اصلی در اعطای.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن