کالیفرنیا شهرستانها: ویروس می تواند به معنای $6.7 میلیارد دلار ضرر و زیان

آدم پرتو آسوشیتد پرسمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Apr 24, 2020ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — کالیفرنیا 48

توسط ABTINNEWS در 5 اردیبهشت 1399

ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP) — کالیفرنیا 482 شهرستانها می گویند که آنها خواهد شد در مجموع از دست دادن $6.7 میلیارد دلار در طول دو سال آینده به دلیل coronavirurs همه گیر باعث اخراج و furloughs برای کارگران و پتانسیل کاهش به خدمات اساسی مانند بهداشت و ایمنی عمومی و مسکن.

اما برآورد شده که لیگ کالیفرنیا شهرستانها فرض اقامت در خانه سفارش آسانسور ژوئن 1 — یک سناریو بعید است در یک وضعیت که در آن رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و مقامات بهداشت عمومی باید گفت ممنوعیت اجتماعات بزرگ و غیر ضروری سفر به احتمال زیاد خواهد شد گسترش به خوبی به تابستان است.

"بدیهی است که دیگر ماندن در خانه سفارشات در جای دیگر کسب و کار بسته بیشتر درآمد کمبود خواهد بود" گفت: کارولین Coleman, لیگ, مدیر اجرایی.

شهرهای بزرگ و کوچک می گویند آنها احساس درد ناگهانی اقتصادی متوقف کردن به عنوان بسیاری از کسب و کار و رستوران ها بسته شده اند و مردم نیست, سفر به دلیل اجباری اقامت در خانه سفارش دهید.

مربوط به: 'هر کمی کمک می کند': اینجا چه ردینگ را $37.5 M اقتصادی بسته امداد انجام خواهد شد

در Yountville, یک شهر نزدیک به 3 ، 000 در کالیفرنیا مشهور کشور شراب که در آن 74 درصد از بودجه سالانه خود را می آید از مالیات بر فروش و اتاق های هتل شهردار جان دانبار می گوید: 60 درصد از دست دادن درآمد است که انتظار می رود در آینده بودجه.

در رانچو کوکامونگا شهر مورد 178,000 مردم لس آنجلس در جنوب آن 289 پاره وقت کارگران گذاشته است. در San Jose, 10th بزرگترین شهرستان کشور از رهبران انتظار درآمد به رها کردن 8.6% — به مراتب بزرگتر از 2.9% از دست دادن درآمد در دوران رکود اقتصادی ،

و در چمن دره شهر کمتر از 13000 نفر در دامنه کوه های سیرا نوادا رهبران باید گذاشته شدن چهار کارکنان و پلیس و آتش بخش تواند بود.

"ما استخوان بندی آن را به عنوان" Grass Valley Councilwoman Jan Arbuckle گفت. "اگر همه چیز ادامه این راه ما هیچ انتخاب دیگری به غیر از برای شروع به دنبال در کاهش ما امنیت عمومی است نه آنچه که ما می خواهیم انجام دهیم به خصوص رفتن به آتش فصل است."

کنگره فرستاده $5.8 میلیارد دلار به کالیفرنیا محلی به عنوان بخشی از یک 2.2 تریلیون دلار بسته کمک, اما بیشتر از آن پول رفت و به شهرستانهای استان است. تنها شش کالیفرنیا شهرهای واجد شرایط از آنجا که آنها تا به حال جمعیت بیشتر از 500 ، 000 نفر: Fresno, Los Angeles, ساکرامنتو, San Diego سان فرانسیسکو و سن خوزه.

اما دولت فدرال می گوید شهرستانها نمی توانید با استفاده از این پول برای پوشش کمبود درآمد و تنها می تواند استفاده از آن برای coronavirus-هزینه های مربوط.

"این خوب بود برای دریافت $92 میلیون چک" فرزنو شهردار لی نام تجاری گفت. "ما باید برای رفتن به جلو با بودجه ما با فرض آن است که نمی شود وجود دارد."

دوشنبه, لیگ کالیفرنیا شهرستانها خواسته Newsom و مجلس برای کمک به شهرستانها پوشش آن کمبود. Newsom قصد دارد به پرده یک پیشنهاد بودجه ماه آینده پس از دور انداختن $222.2 میلیارد دلار صرف طرح او پیشنهاد شده در ژانویه.

برای اکثر افراد این ویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید و مرگ شود.

کالیفرنیا بیش از 39,000 coronavirus موارد و بیش از 1500 مرگ و میر با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. تعدادی از عفونت است که تصور می شود به مراتب بالاتر از آنجا که بسیاری از افراد آزمایش شده است نیست و مطالعات نشان می دهد افراد را می توان با این ویروس آلوده بدون احساس بیمار.

اما این ویروس گسترش به مراتب کمتر بوده است ویرانگر در کالیفرنیا از مقامات بهداشت عمومی بود می ترسید. چهار شنبه, دولت شاهد کاهش در هر دو تعداد تایید شده و مشکوک coronavirus بستری شدن در بیمارستان برای اولین بار.

با بيمارستان کنون از ظرفیت Newsom چهارشنبه اعلام کرد آنها می توانند رزومه اعمال جراحی الکتیو. و پنج شنبه Newsom گفت: 16 مستقر در کالیفرنیا پزشکان داوطلب بود برای کمک به در شهر نیویورک مرکز شیوع این بیماری در ایالات متحده آمریکا

بیشتر: سابق Costco ملک در شمال ردینگ اجتناب از سلب حق اقامه دعوی

بیشتر: "من فقط نمی تواند انجام این کار است.' رفتند از پدر و مادر چشم پوشیدن از مدرسه در خانه

هنوز Newsom تصریح کرد: در روز پنج شنبه می تواند برخی از زمان قبل از او شل دولت stay-در-خانه سفارش. او گفت: اگر مردم به بسته سواحل و پارک ها و زمین های بازی و پیاده روی مسیرهای پیاده روی در این آخر هفته و سپس "من اعلام می شود در یک هفته یا بیشتر این اعداد برای رفتن به عقب است."

"من فکر نمی کنم هر کسی می خواهد به شنیدن این که" او گفت:.

در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران در روز پنج شنبه دانبار — که همچنین رئیس جمهور از لیگ از کالیفرنیا شهرستانها — شهر گفت: در حال اضطراب برای کسب و کار برای بازگشایی شده است.

"اما ما در حال رفتن به راش است که تلاش," او گفت:. "ما همه توافق دارند که بهداشت عمومی و بهداشت عمومی ما ماموران پلیس حق رانندگی زمان همانطور که ما حرکت رو به جلو است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن