با شماره های: Coronavirus تاثیر بر Shasta County بازار مسکن هنوز مشخص نیست

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:00 AM EDT مه 3 سال 2020مثل بقیه از وضعیت بازار املاک و مستغلات در شما

توسط ABTINNEWS در 14 اردیبهشت 1399

مثل بقیه از وضعیت بازار املاک و مستغلات در شمال کشور است که در مراحل اولیه احساس کامل اثر بیماری همه گیر کوروناویروس.

تلفات بحران جهانی در املاک و مستغلات و نحوه مصرف کننده اعتماد به نفس در مسکن نقش پس از دولت stay-در-خانه قیمومیت است و سست تبدیل خواهد شد واضح تر بیش از چند ماه آینده محلی و ایالتی کارشناسان می گویند.

"ما نمی دانیم که چه جهت آن است که برای رفتن پس از اقامت در محل سفارش برداشته است" ردینگ مسکن براد Garbutt گفت: پنجشنبه گذشته. "می تواند وجود داشته باشد یک دیوانگی از فعالیت" اگر اقتصاد ریباند به سرعت. اما اگر اقتصاد در "قتلگاه و مردم نمی توانید شغل خود را از پشت, البته, آن را به یک اثر منفی بر بازار است."

اردن Levine, معاون اقتصاددان با کالیفرنیا انجمن از Realtors گفت: متوسط تا دراز مدت بهبود املاک و مستغلات از coronavirus همه گیر می تواند به نفع جوامع روستایی بیش از شهری بزرگتر مناطق.

"شما باید آن بازار که در آن مسکن مقرون به صرفه تر است اما رویه در بالا از آن که کسب و کار در حال تحقق تولید می تواند با حفظ یک نیروی کار از راه دور," لوین گفت.

آن می تواند به کیفیت زندگی, موضوع برای کار خانواده است.

"داشتن گزینه برای رفت و آمد از یک یا دو ساعت در مقابل مالکیت خانه که در آن خانه های مقرون به صرفه تر هستند به خوبی می تواند به نفع مناطق روستایی" لوین گفت.

Garbutt گفت: خریداران وجود دارد خارج وجود دارد, اما برخی از آنها شغل خود را از دست داده اند و یا furloughed به طوری که آنها در برزخ زیرا آنها قادر به واجد شرایط برای وام در این نقطه است.

وزوز: این, تولید کننده مسکن می گوید آن را آوردن 100 شغل به منطقه

با شماره از طریق ماه مارس سال جاری, خرید و فروش خانه در Shasta County شد پایین 8.5 درصد نسبت به همین سه ماه یک سال پیش Garbutt گفت. سه ماهه اول به پایان رسید قوی به عنوان شهرستان ثبت 253 فروش در مارس 29% پرش از 196 فروش در ماه فوریه است. اما فروش در ماه مارس شد خاموش 11 ٪ در مقایسه با ماه مشابه در سال 2019.

شاید بهتر ارزیابی از شرایط کنونی بازار در انتظار فروش. تعدادی از خانه ها که وارد قرارداد در شاستا شهرستان که از روز پنجشنبه گذشته میلادی 11 درصد از همان روز یک سال پیش Garbutt گفت.

در مناطق اطراف آن را یک داستان مشابه: ماه بیش از ماه فعالیت خرید و فروش در بیشتر قسمت ها قوی بود در ماه مارس نسبت به ماه مشابه یک سال پیش بسته escrows شد پایین.

در سایر نقاط شمال کشور:

  • فروش خانه در Siskiyou County در ماه مارس افزایش 22 درصد از فوریه, اما آنها پایین 2.2% از مارس 2019 در کالیفرنیا انجمن از Realtors گفت.
  • در Tehama County, خرید و فروش خانه در ماه مارس شد تا 44 درصد از فوریه اما پایین 26.5% از مارس 2019, دولت, انجمن صنفی گزارش شده است.

ساندرا Haugen رئیس Siskiyou انجمن از Realtors گفت: فروش در کوه شاستا-علف های هرز منطقه به تاریخ این سال ها حدود 50% از 23 به مدت مشابه در سال 2019 به 35.

"شما باید همچنین در نظر گرفتن نرخ بهره پایین به هیچ چیز مانند 3%" گفت: Haugen کارگزار املاک و نخبگان واقعی ، "به طوری که در حال پخش است به بسیاری از این."

اما Haugen گفت: وام گرفتن سخت تر به طوری که همراه با این بیماری همه گیر می تواند تاثیر عمیقی بر بازار در ماه های آینده.

"آنچه که اتفاق خواهد افتاد این است که هنوز هم وجود دارد و ما مطمئن هستیم که" او گفت:.

در سطح ایالت در ماه مارس فروش کل پایین بود 11.5% از ماه فوریه و پایین بود 6.1% از یک سال پیش. ماه به ماه کاهش برای اولین بار دو رقمی دست دادن بیش از نه سال و بزرگترین از ماه اوت سال 2007 کالیفرنیا انجمن از Realtors گفت.

"نسبتا متوسط فروش کاهش رخ داده است که در ماه مارس تنها مقدمه ای برای آنچه می بینیم در آوریل و مه به دلیل فروش شد هنوز هم نسبتا قوی در طول دو هفته اول ماه مارس قبل از اقامت در محل سفارشات بودند اجرا در سراسر کشور" انجمن ایالتی رئیس جمهور جین Radsick گفت: در انتشار اخبار.

زمانی که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom تعطیل اقتصاد کشور در اواخر ماه مارس املاک و مستغلات تلقی شد غیر ضروری کسب و کار. اما پس از برخی از لابی های کالیفرنیا انجمن از Realtors آن را به یک کسب و کار ضروری.

هر دو Garbutt و سیندی جوان رئیس جمهور از شستا انجمن از Realtors گفت: اعلام املاک و مستغلات ضروری کسب و کار کمک کرده است.

"ما همه به معنای واقعی کلمه نشستن در خانه های ما انجام هیچ چیز" جوان گفت: از روزهای اولیه از این بیماری همه گیر.

بیشتر: طرفداران مسکن تماس بگیرید برای حمایت بهتر برای مستاجرها در طول همه گیر

در حالی که مجازی نمایش آن هنوز هم تشویق کالیفرنیا انجمن از Realtors دستورالعمل دولت است که فرد زنده نمایش آن می تواند انجام شود تنها با وقت قبلی. خانه های باز است که می تواند به جذب جمعیت از خریداران بالقوه امکان پذیر نیست.

قوانین برای فرد نمایش آن که شامل تنها یک عامل و بیش از دو نفر دیگر را می توان در طول نمایش. و هر کسی از ورود به خانه باید اعلام کند که بیمار نیستند که با یک سرماخوردگی یا آنفولانزا.

"اکثر فروشندگان که من از کار با, کاملا رک و پوست کنده, آنها می تواند مراقبت کمتر است. آنها می خواهند مردم را به آمدن به خانه خود را" شستا انجمن از Realtors رئیس جمهور هیئت مدیره سیندی جوان گفت. "مشتریان من هستند شاید نه کاملا به عنوان نگران این است."

زمانی که عوامل نمایش آنها نیاز به مراقب باشید به لمس سطوح و پس از آن به اطراف و ضد عفونی کردن چیزهایی مانند یک جعبه قفل اگر آن را مورد استفاده قرار گرفتن در Garbutt گفت.

در ضمن با سرعت از ساخت و ساز خانه در ردینگ نشده اجازه دهید.

خانه های ساخته شده در میان دیگر مکان پارک پوینت آف تپه درایو و هفت پل محله در واحه شرق جاده بین ایالتی 5.

از طریق آوریل از این سال شهر ردینگ صادر کرده است 87 single-family home مجوز 16 درصد افزایش از همان سه چهار ماه در سال 2019. بسیاری از فعالیت های می توان به بازسازی پس از 2018 Carr, آتش, کشنده ترین و مخرب ترین آتش سوزی در Shasta County تاریخ است.

دوشنبه گذشته آسفالت کار آغاز شده در شستا مشاهده درایو فرمت در جنوب شرقی ردینگ که هموار راه را برای Stonesfair زیربخش که Palomar سازندگان در حال ساخت است. ساخت و ساز در اول 10 از 119 خانه شروع خواهد شد ژوئن 1 Palomar مالک جب آلن گفت.

"ما در حال حاضر به فروش می رسد دو" آلن گفت: از این خانه ها خواهد شد که قیمت از $389,000 به $500,000. "ما در حال رفتن به آنها را ساخت و امید برای بهترین."

در ضمن آلن گفت: Palomar فروخته است 27 از 31 خانه آن است که ساختمان در پارک پوینت آف شمالی تپه درایو. این شرکت شروع به ساخت و ساز در پارک پوینت در اواخر سال گذشته.

"ما در یک بحران مسکن در کالیفرنیا و بسیاری از این افراد ساخته شده است این تصمیم گیری برای خرید خانه قبل از این ویروس چیز" آلن گفت.

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن