خرید کتاب اورجینال

کتاب‌های اورجینال معمولا نسبت به کتاب‎هایی که به صورت ترجمه هستند، طرفداران بیشتری دارند. اما گاهی این کتب به

توسط ABTINNEWS در 8 تیر 1399
کتاب‌های اورجینال معمولا نسبت به کتاب‎هایی که به صورت ترجمه هستند، طرفداران بیشتری دارند. اما گاهی این کتب به راحتی قابل دسترس نیستند. به خصوص در مورد کتاب‌های زبان خارجی که مطمئنا نمونه‌های اصلی آن در ایران یافت نمی‌شود. با آنکه ترجمه این کتاب‌ها در دسترس است، اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که نسخه‌های ترجمه نشده و اورجینال آن را داشته باشند.
خرید کتاب اورجینال
خرید کتاب اورجینال
  نسخه‌های اورجینال کتاب‌ها عموما به صورت فایل‌های الکترونیکی در سایت‌های مختلف در دسترس هستند. برخی از این نسخه‌ها رایگان و برخی را می‌توان با پرداخت هزینه دریافت نمود. صحبت من در مورد خرید کتاب‌های اورجینالی است که نسخه‌های الکترونیکی آن‌ها در سایت‌های ایرانی پیدا نمی‌شود. بنابراین فردی که تمایل دارد این کتاب‌ها را داشته باشد، باید برای خرید آن‌ها از طریق درگاه‌های مخصوص و با داشتن حساب بانکی و مستر کارت اقدام کند. این موضوع برای تمام افراد حاضر در ایران امکان پذیر نیست و خرید و دانلود کتب اورجینال کمی با مشکل رو به رو است. بسیاری از افرادی که دوستان و یا اقوامی در خارج از کشور دارند، می‌توانند این کتاب‌ها را به راحتی خریداری کنند. اما برای افرادی که این امکان برای آن‌ها وجود ندارد، پیشنهاد ما مراجعه به سایت ایران پیپر با آدرس iranpaper.ir است. این سایت به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی کتاب‌های اورجینال مورد نظرتان را دریافت کنید. بدون آنکه حتی نیازی به داشتن حساب بانکی و یا کارت بانکی خاص باشید.

چگونه می توانم از سایت ایران پیپر کتاب اورجینال خود را خریداری کنم؟

ایران پیپر با جمع‌آوری تعداد بسیار زیادی از کتاب‌های اورجینالی که نسخه‌های الکترونیکی آن‌ها موجود است، آرشیوی را از موضوعات مختلف فراهم کرده است. این کتاب‌ها، کتاب‌هایی هستند که نسخه‌های آن ها در سایت‌های ایرانی یافت نمی‌شود.

قدم اول خرید کتاب های اورجینال : آیا کتاب من بصورت رایگان از طریق ایران پیپر قابل دریافت است؟!

از میان میلیون‌ها کتاب موجود در سامانه دانلود مقاله و کتاب ایران پیپر تعداد زیادی به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد و شما می‌توانید آن‌ها را بدون پرداخت هزینه دریافت کنید. برای اینکار کافی است وارد صفحه اصلی سایت دانلود مقاله ایران پیپر (به آدرس https://iranpaper.ir ) شوید. سپس بر روی تب جستجوی کتاب کلیک کنید. در قسمت جست و جو، نام کتاب مورد نظرتان را وارد کنید. سپس با انتخاب گزینه کتاب‌های رایگان و سپس علامت ذره‌بین در صورتی که کتاب به صورت رایگان قابل دانلود کردن بود، می‌توانید آن را دریافت نمایید. باقی کتاب‌های موجود در سایت ایران پیپر با پرداخت هزینه ناچیزی قابل دریافت هستند. اگر با جست و جو در بخش کتاب‌های رایگان نتوانستید کتاب مورد نظرتان را پیدا کنید، می‌توانید با انتخاب گزینه مربوط به سایر کتاب‌ها، آن را در بخش کتاب‌های قابل خرید جست و جو کنید. این کار نیز همانند مرحله قبل، انجام می‌شود و تنها تفاوت آن در این است که به جای کتاب‌های رایگان، باید سایر کتاب‌ها را انتخاب کنید. با اینکار، در صورتی که کتاب مورد نظر شما در سایت وجود داشته باشد، در زیر باکس جست و جو ظاهر شده و می‌توانید آن را خریداری کنید.
سفارش کتاب از آمازون با کمک ایران پیپر
سفارش کتاب از آمازون با کمک ایران پیپر
 

اگر کتاب اورجینال مورد نظر من در سایت وجود نداشت، چه کاری باید انجام دهم؟

پاسخ این سوال مربوط به روش سوم خرید کتاب اورجینال از سایت ایران پیپر است. در صورتیکه کتاب مورد نظر شما در سایت وجود نداشته باشد. پس از جست و جو با گزینه سفارش کتاب رو به رو می‌شوید. با کلیک بر روی این گزینه صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید در آن اطلاعات مربوط به کتاب مورد نظرتان را ثبت کنید. پس از ثبت اطلاعات و دریافت آن توسط تیم ایران پیپر، درخواست کتاب مورد نظر شما، بررسی و قیمت آن تخمین زده می‌شود. به عنوان مثال اگر کتابی با تبدیل دلار به تومان برابر با ۴۰۰ هزار تومان باشد، با قیمت ۸۰ درصد پایین‌تر یعنی ۱۵ هزار تومان به شما اعلام می‌شود. شما می‌توانید پس از پرداخت هزینه اعلام شده، ظرف مدت ۱۲ ساعت خرید کتاب اورجینال مورد نظرتان را انجام دهید.
دانلود کتاب از آمازون با ایران پیپر
دانلود کتاب از آمازون با ایران پیپر
  مطالب مرتبط: خرید کتاب اورجینال پزشکی   لینک منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن