بررسی امکانات خودرو چانگان cs35

چانگان CS35 از نظر سطح امکانات در دو تیپ پایه (دنده‌ای) و فول (اتوماتیک) به بازار معرفی شد که البته نسخه

توسط مدیر سایت در 11 آذر 1402

چانگان CS35 از نظر سطح امکانات در دو تیپ پایه (دنده‌ای) و فول (اتوماتیک) به بازار معرفی شد که البته نسخه دنده‌ای خیلی زود از چرخه عرضه خارج گردید و در نتیجه اکثر نسخه‌های موجود در بازار از نوع اتوماتیک می‌باشند.

داخل این محصول امکاناتی نظیر: سانروف، کروزکنترل، کامپیوتر سفری، سنسور دنده عقب، فرمان برقی مجهز به کلیدهای کنترلی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، مه‌شکن‌های جلو و عقب، سنسور نور و روکش‌های چرمی کار شده که امکانات متوسطی برای این سطح قیمتی محسوب می‌شوند.

ترمز و پایداری ترمزهای دیسکی در جلو و عقب – سیستم‌های ESP، TCS و HBA – ABS – EBD
کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی – مجموعاً ۴ کیسه هوا
سیستم صوتی سیستم صوتی مجهز به رادیو و قابلیت پخش CD و با قابلیت پخش MP۳ و پورت USB – مجهز به ۶ بلندگو
دیگر تجهیزات رینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی – سانروف – کروز کنترل – مجهز به سیستم ضد سرقت (Immobilizer) – کامپیوتر اطلاعات سفر – صندلی چرمی – قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت – سنسور پارک دنده عقب – هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی – دکمه‌های تنظیم بر روی فرمان / قابلیت تنظیم ارتفاع – چراغ‌های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع – شیشه بالابر برقی – جلو و عقب – چراغ مه شکن عقب – زیر آرنجی مرکزی عقب – سیستم تهویه مطبوع – آینه‌های جانبی برقی مجهز به چراغ راهنما – آینه‌های جانبی با قابلیت تا شو برقی – کمربندهای ایمنی مجهز به سیستم پیش کشنده و قابل تنظیم ارتفاع – ریموت کنترل تا شو – قفل مرکزی – گرمکن شیشه عقب – چراغ مطالعه – ریموت کنترل – برف پاک کن عقب

نقد و بررسی طراحی ظاهری CS35

چانگان CS35 برخلاف بسیاری از خودروهای اقتصادی چینی از ظاهری ساده و در عین حال هماهنگ بهره می‌برد. در واقع چانگان برای ساخت CS35 موفق شده به بهترین شکل از عنصر سادگی برای تعریف زیبایی استفاده نماید و با کمترین حجم‌دهی اغراق‌آمیز و بزک‌کاری‌غیر ضروری، طرحی پخته را به تصویر کشد.

طراحی بیرونی چانگان CS35

خطوط سیال به کار رفته در همه جای بدنه حس پویایی را در ذهن بیننده تداعی می کند و ابعاد منطقی جلوپنجره، چراغ های جلو و سایر اجزای خودرو، تناسب خودرو را در تمامی زوایا تضمین می کند.

با این حال، اگر چرخ ها کمی بزرگتر بودند، بهتر بود. در این بین نباید از فرم عضلانی گلگیرها و سپرهای اسپرت خودرو غافل شد چرا که همین موارد با کمک المان های آفرودی موجود توانستند ظاهر محصول نهایی را به کراس اوورهای اسپرت واقعی نزدیک کنند.

البته در سال های اخیر خودروهای جدیدتر و زیباتری در بازار ما ظاهر شده اند که کار را برای نماینده چانگان سخت کرده است اما همچنان می توان از طراحی CS35 به عنوان یکی از نقاط قوت خودرو یاد کرد..

بررسی طراحی داخل CS35

 کابین چانگان CS35 دارای داشبوردی مدرن و امروزی است که طراحی دریچه کولر، مونیتور و ادوات کنترلی آن الهام گرفته از خودروهای فورد می باشد (به علت همکاری چندساله شرکت چانگان و فورد).

جنس داشبورد و درب ها از پلاستیک خشک می باشد اما بکارگیری دورنگ مشکی و نقره ای در کنار هم بهمراه خطوط شکسته استفاده شده در طراحی داشبورد آن را زیبا تر جلوه می دهد.

فرمان برقی این خودرو با سنسور خودکار دارای دکمه های کروز کنترل حافظه دار و دکمه های کنترلی ضبط خودنمایی می کند که این فرمان مزین به چرم دوختنی با نخ قرمز رنگ نیز می باشد.

در داشبورد چانگان CS35 یک مانیتور بزرگ بچشم می آید که بعد از کار کردن با آن در کمال تعجب با یک صفحه نمایش کاملا ساده و ناکارآمد که تنها بعنوان صفحه نمایش ضبط بحساب می آید روبرو می شویم.

فضای پای سرنشینان حتی برای بزرگسالان قد بلند نیز خوب و راحت می باشد. چانگان CS35 دارای یک فضای 348 لیتری در صندوق عقب می باشد که می توان آنرا برای یک خانواده 4 نفری تا حدودی قابل قبول دانست.

شما کاربران محترم میتوانید برای دسترسی راحت تر به لوازم یدکی چانگان cs35 به لینک زیر مراجعه کنید.

https://samanpart.com/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن