برایان Burkeen به جرم سرقت محکوم به 12 سال زندان

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 12:10 PM EDT Jul 16, 2020ورو بیچ — برایان Burkeen سابق معاون

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1399

ورو بیچ — برایان Burkeen سابق معاون رئیس Indian River County این اورژانس به جرم سرقت بیش از 1000 لاستیک قبل از بازنشستگی در سال 2018 محکوم شد پنج شنبه تا 12 سال در زندان.

Burkeen, 57 که نشان داد هیچ احساسی ایستاده قبل از اینکه Indian River County مدار قاضی دن Vaughn مواجه شده بودم تا 30 سال در زندان است.

او همچنین دستور داد برای خدمت به 18 سال مشروط بر انتشار.

Burkeen گرفته شده بود به زندان پس از انگشت نگاری در دادگاه. او تا به حال شده از خود را مارس 2018 بازداشت و پس از ارسال a $125,000 اوراق قرضه.

"من امیدوارم که آن را به ارزش آن آقا گفت:" Vaughn. "شما در حال رفتن به شروع به پرداخت پول برای آن در حال حاضر."

او در حال حاضر می خواهم دستور داد به پرداخت جبران خسارت جمعا به مبلغ 313,602 در جولای 1, زمانی که او در صدور حکم به تعویق افتاد و پس از Burkeen شهادت توسط تلفن او منتظر بود برای تست نتایج جستجو برای COVID-19.

بیشتر: صدور حکم به تاخیر افتاد دوباره برای برایان Burkeen سابق IRC دستیار رئیس آتش نشانی

Vaughn اعطا زودتر تاخیر پس از Burkeen همسر زنجبیل Burkeen که پرستار گفت: او می خواهم آزمایش مثبت برای رمان coronavirus.

او در دادگاه به عنوان Burkeen محکوم شد; او را نگه داشته و سر خود را پایین در بسیاری از شنوایی و نمی دهند ، او کاهش یافته است به نظر او به عنوان چپ دادگاه.

پس از این جلسه معاون دادستان لو ایوانز که خواسته بود برای یک جمله از 20 سال به علاوه پنج سال از مشروط شدن خوشحال به نظر می رسید با Burkeen مجازات.

"ما احترام قاضی نظر; ما خوشحال با آن" ایوانز گفت: پس از آن. "او به وضوح در نظر گرفته شده همه چیز."

در ماه مارس Burkeen وارد هیچ مسابقه درخواست درجه اول grand theft مربوط به یک طرح دادستان گفت: شروع در سال 2013 و متوقف نمی تا ماه فوریه سال 2018 است.

بیشتر: برایان Burkeen سابق IRC دستیار آتش رئیس پنجه نرم می کند هیچ مسابقه به grand theft

در ماه ژانویه دو ماه قبل از برنامه ریزی یک هفته محاکمه Vaughn حکومت که Burkeen شد صالح محاکمه و پس از او دستور داده شد به تحت سلامت روانی معاینه.

Vaughn پذیرفته و روان گزارش ارزیابی که اعلام Burkeen اقدام به "وانمود کردن حافظه, بهداشت روان و مشکلات فکری" در طول آزمون.

امتحان بود و دستور داد پس از Burkeen بود و مجروح در یک تصادف رخ داده است که در ماه اوت در جاده شهرستان 507 در نزدیکی خانه اش در شمال Fellsmere.

بیشتر: قاضی قوانین برایان Burkeen صالح برای محاکمه در grand theft اتهامات

Burkeen در طول این آزمون گفت: او تا به حال کامل از دست دادن حافظه از هر چیزی قبل از سقوط. اما دکتر به این نتیجه رسیدند او malingering که به معنی Burkeen بود اغراق او مشکلات روانی.

Burkeen صرف سه دهه با Indian River County آتش نجات قبل از بازنشستگی در فوریه 2018. مدت کوتاهی پس از آن هند رودخانه شهرستان کلانتر دفتر شروع به بررسی راه او خریداری لاستیک در چند سال گذشته از کار خود را.

کارآگاهان کشف او خرید لاستیک با county پول نیست برای وسایل نقلیه اضطراری اما به فروش و حفظ درآمد حاصل برای خودش. سوابق نشان می دهد Burkeen دستور داد در مورد $300,000 لاستیک از ساحل Vero گودیر, فروشگاه ها. او متهم آنها را به Indian River County و فروش آنها در بازار سیاه حفره در اطراف $300,000.

سرقت اتهامات

پس از Burkeen بازنشسته سابق خدمات اورژانس مدیر جان شاه تماس کلانتر, پس از توجه به چند تایر خرید های ساخته شده مطابقت ندارد هر ناوگان وسایل نقلیه. محققان مشخص Burkeen شد تنها فرد اجازه تایر خرید.

که منجر به یک grand theft اتهام علیه او.

مقامات شهرستان گفت: Burkeen خریداری 984 لاستیک برای $215,000 در سال گذشته خود را در این کار با استفاده از پول بودجه را به اورژانس مرکز عملیات. که بیش از این سازمان می تواند با استفاده از به جای لاستیک در کل ناوگان مسئولان شهرستان گفت: زمانی که این تحقیقات اعلام شد.

حسابرسی: 'مجموع عدم نظارت' منجر به تایر دزدی از IRC خدمات اورژانس

در یک روز به تنهایی Burkeen برداشت 55 لاستیک از یک گودیر فروشگاه در Vero Beach, Indian River County کمیسر پیتر o'bryan گفت: در شهرستان جلسه کمیسیون چندی پس از Burkeen بازداشت.

بسیاری از لاستیک Burkeen خرید مناسب نیست و هر یک از ناوگان وسایل نقلیه آتش گفته اند کلانتر ، بیشتر تغییرات تایر برای موتورهای آتش نمی شد به کار گرفته شده در ایستگاه آتش است.

محققان گفت: Burkeen با استفاده از موقعیت خود به عنوان یک جانباز رسمی برای متقاعد کردن زیردستان خود و گودیر کارکنان که تایر خرید شد و مشروع است. او گفت: گودیر مدیران که در این شهرستان نگهداری می شود یک انبار لاستیک برای رانندگان که شکایت این شهرستان خسارت از چاههای.

Burkeen سرقت تایر مورد: گروه گودیر بودجه زد 8 ماه زود

مقامات شهرستان گفت: هیچ مجموعه ای برای ارائه به رانندگان لاستیک در این راه است.

در فروش لاستیک, او با استفاده از یک زن و شوهر از غلط توضیح برای اینکه چرا او تا به حال دسترسی به آنها محققان گفت.

حداقل یک خریدار هارون دل گفت Burkeen به او گفت که او تا به حال یکی از بستگان که متعلق به یک تایر توزیع کارخانه.

تکرار داستان پوشش جعلی بود برادر که او گفت: خریداران مشغول به کار در گودیر در ورو بیچ محققان گفت. که برادر او گفت: یک خریدار بود به بازنشسته Feb. 6, 2018 به همین دلیل است که او مردم را تشویق به خرید لاستیک از او.

که تاریخ بود سه روز قبل از Burkeen بازنشستگی از شهرستان.

آن را فقط در زمان چند هفته پس از Burkeen خروج برای رئیس سابق خود را متوجه چیزی درست نبود.

در پاسخ به تحقیقات Indian River County مدیر Jason قهوه ای تثبیت آتش نجات را مدیریت ناوگان — تمام شهرستان های آتش نشانی, نردبان, کامیون, حمایت از نجات وسایل نقلیه — با شهرستان را در بخش های دیگر.

همچنین هر گونه درخواست برای لاستیک باید در حال حاضر یک لیست از ناوگان وسایل نقلیه مربوطه اندازه تایر متصل شده است.

بیشتر: بالا کارمند شهرستان به اتهام سرقت پول خود را. در حال حاضر شما پرداخت برای دفاع از خود

این داستان به روز خواهد شد.

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCpalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن