برنت چاق شدن: تحویل هزینه را نیش از رستوران درآمد در طول همه گیر

برنت چاق شدن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:00 PM EDT مارس 19 سال 2020سفارش غذا از رستوران و داشتن آن را تحویل د

توسط ABTINNEWS در 30 اردیبهشت 1399

سفارش غذا از رستوران و داشتن آن را تحویل داده و از طریق یکی از خدمات تحویل شما کمک محلی مورد علاقه خود را eatery ماندن در کسب و کار در طول بیماری همه گیر.

تنها به شما کمک نمی کند تا آنجا که شما ممکن است فکر می کنم.

ست برمن مالک مشترک از رشته فرنگی, ایتالیایی, کافه و نوار سوشی در شمال ناپل است که در میان رستوران نا امید با هزینه های شارژ توسط خدمات مانند Uber می خورد و Grubhub.

بله, خدمات کمک رستوران فروش غذا و بله در زمان عادی آنها یک راه خوب برای مکان برای دریافت نام خود را (و غذا) به افرادی که ممکن است در غیر این صورت آنها را امتحان کنید.

اما این نیست زمان عادی.

هر یک از مواد غذایی ارائه خدمات خود روش برای تنظیم هزینه ها و پرداخت آن به رانندگان است.

اما در نهایت آنها همیشه اضافه کردن تا حدود 30% از رستوران لایحه برمن گفت.

در نظر بگیرید که حاشیه سود در کسب و کار رستوران شناور بین 10 ٪ و 20 ٪ و شما می توانید ببینید که در آن است که یک مشکل را به او گفت.

بیشتر از برنت چاق شدن: شهرستان, چشم خرید افسانه ای 24 ساعته فروشگاه در شرق ناپل

"بسیاری از مهمانان را درک نمی کنند مقدار هزینه ای است که این شرکت و هزینه های شارژ به مشتری خود را در پایان نیز" برمن نوشت: در یک ایمیل.

او ارائه شده به عنوان مثال یک لایحه اخیر که در آن یک مشتری دستور داد تا 114 دلار ارزش غذایی. پس از تحویل هزینه ها و کارمزد کسر خواهد شد, رشته فرنگی باقی مانده بود با $76.

به علاوه هر نکته مشتری می دهد راننده در درب باقی می ماند با راننده.

در حالت عادی زمان تحویل مواد غذایی باعث می شود تا بخش کوچکی از کسب و کار در یک ناهار خوردن در رستوران مانند رشته فرنگی برمن گفت.

"زمانی که همه چیز عادی هستند, و شما یک سرویس کامل رستوران شما باید به مشتریان در اتاق ناهار خوری و داشتن یک آبجو در نوار پس از آن اکثریت قریب به اتفاق از درآمد خود را بر اساس ظاهر ،

"تحویل خدمات در حال از دست دادن یک رهبر برای بسیاری از رستوران ها. زمانی که همه چیز عادی هستند, ما در حال انجام تنها دو یا سه تحویل یک روز از طریق این شرکت. از دست دادن چند سفارشات زیادی نیست به نگرانی در مورد دلیل این که شما بیشتر از درآمد خود را که از عملیات عادی.

"اما در این زمان از COVID زمانی که بیشتر از هر رستوران بود و یا در حال انجام وانت و یا تحویل تنها پس از زایمان ممکن است تا 60 درصد از درآمد خود را. بنابراین تصور از دست دادن برخی از رستوران ها" برمن توضیح داد.

هیچ یک از نیروهای یک رستوران به کار با تحویل مواد غذایی شرکت های, پس چرا آن را انجام دهید اگر هیچ پول وجود دارد در آن است ؟ خوب سوال برمن تصدیق میکند.

"بودن در سایت خود یک شکل از تبلیغات یک راه برای گرفتن نام خود در خارج وجود دارد. به علاوه به نظر می رسد تقریبا تمام رستوران ها وجود دارد. بنابراین شما نمی خواهید به سمت چپ در خارج از دایرکتوری اساسا. آیا شما به یاد داشته باشید روز با دفترچه تلفن آن بسیار گران است اما اگر شما نیست در آن وجود دارد هر چیز دیگری وجود دارد؟"

اجازه دهید غذا خوردن: 62 رستوران بازگشایی در جنوب غربی فلوریدا. هر از دست رفته ؟ اجازه دهید ما می دانیم

بیلی فرانسیس صاحب دستگاه برش Hoagies ساندویچ مغازه در ناپل و در استروئ نیز نا امید با هزینه تحویل. اما او می دانست آنچه که قرار بود در و او حاضر است برای جذب هزینه. "این است که آنچه در آن است," او گفت:. "آن را در برخی از درآمد اضافی."

"مهم ترین قسمت این است فقط نام ما در خارج وجود دارد," او اشاره کرد.

بیشتر برنت چاق شدن: ساحل دهانه پا در آب به سمت مرحله به مرحله در راه اندازی مجدد

هر دو برمن و فرانسیس باور تحویل رانندگان کمتر احتمال دارد به مراقبت در مورد کیفیت مواد غذایی که آن را می رسد از کارکنان رستوران خواهد بود.

استخدام تحویل رانندگان به کار به طور مستقیم برای رستوران گران است به دلیل آن مستلزم هزینه های بیمه فرانسیس گفت.

خدمات تحویل مواد غذایی ارائه راحتی که غیر قابل انکار است.

اما برمن می گوید واقعا به کمک رستوران های محلی شناور ماندن مشتریان باید در نظر منظقه وانت به ویژه در سفارشات بزرگ است.

"شما فقط بکشید تا به طور مستقیم در خارج از رستوران درب و ما در محل خود غذای گرم و غذای سرد جداگانه در صندلی عقب," او گفت:. "ما به دنبال هر چیزی به صورت رایگان. رستوران ها به کمک شما نیاز دارند."

(اتصال با برنت چاق شدن در brent.batten@naplesnews.com)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن