برنت چاق شدن: کتاب تواریخ زندگی پس از ویتنام برای دو ناپل ساکنان و ده ها تن بیشتر

برنت چاق شدن ناپل اخبار روزانهانتشار: 10:00 AM EDT مارس 16 سال 2020کسانی که جان سالم به در بزرگ و افسردگی و شک

توسط ABTINNEWS در 27 اردیبهشت 1399

کسانی که جان سالم به در بزرگ و افسردگی و شکست فاشیسم در جنگ جهانی دوم ساخته شده و ایالات متحده را به یک پس از جنگ ابرقدرت هستند و اغلب به عنوان بزرگترین نسل.

نه خیلی سریع.

در یک کتاب جدید نویسندگان جوزف گالووی و J. Marvin گرگ را در مورد مردان و زنانی که خدمت در ویتنام شایسته حداقل یک ذکر در این بحث.

کتاب "آنها سربازان" پروفیل چهار ده از جانبازان که به خدمت در جنگ ویتنام در بسیاری از ظرفیتهای مختلف.

برخی مانند کالین پاول در حال حاضر به خوبی شناخته شده است. دیگران سربازان و پرستاران که هرگز رز به شهرت اما ساخته شده است که بی اندازه سهم با این وجود.

دو نفر از آنها بروس Beardsley و لوئیس Merletti, در حال حاضر زندگی می کنند در ناپل.

گالووی یک خبرنگار جنگی است بهترین و شناخته شده برای کتاب او co-نوشت با ارتش ستوان سرهنگ Harold G. "Hal" مور که ساخته شده بود به سال 2002 فیلم "ما سربازان" با بازی مل گیبسون.

گرگ شد بسیار تزئین شده سرباز که عینک کلاه های بسیاری در طول جنگ از جمله مبارزه با خبرنگار.

بیشتر: برنت چاق شدن: شهرستان, چشم خرید افسانه ای 24 ساعته فروشگاه در شرق ناپل

در این کتاب مقدمه او در این مورد برای جانبازان ویتنام' عظمت است.

"آنها ... بودند به عنوان بزرگ به عنوان هر نسل است که آنها را قبل از. خود بدبختی بود به رسم بد جنگ" گرگ نوشت.

هر شکل توصیف موضوع خدمات در ویتنام است. اما تا حد زیادی به تمرکز بر روی آنچه که آنها پس از جنگ.

Merletti رفت و از شدت تزئین مبارزه با طبیب به سرویس مخفی ایالات متحده که در آن او محافظت رئیس جمهور رونالد ریگان جورج دبلیو بوش و بیل کلینتون.

او با اعتبار خنثی کردن ترور در برابر کلینتون با یک سپس کمی شناخته شده عربستان سعودی اسامه بن لادن است.

او در نهایت افزایش یافت به آژانس.

"به طور کلی من ویتنام تجربه تا به حال بیشتر از تاثیر مثبت از هر تجربه زندگی" گفت: نویسندگان. "من آموخته است که شما باید همیشه آماده باشید شما باید هرگز توقف تلاش و است که شما هرگز یادگیری را متوقف. من یاد گرفتم که شجاعت تغییر چهره از همه چیز و که در شجاعت امید وجود دارد."

در Beardsley مورد داستان شامل یک حساب کاربری از وقت خود را در ارتش هوش که در آن کار خود را مستلزم حرکت از نبرد به نبرد برای بازجویی از زندانیان.

"ما هرگز خشونت" گفت: نویسندگان. "ما تا به حال یک روانی استفاده بیش از آنها را. فقط درمان آنها را مانند انسان بود و کمک های زیادی به آنها. که زمانی که آنها به احتمال زیاد برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید," او گفت:.

پس از خدمت در ارتش Beardsley ساخته شده راه خود را به خدمات خارجی. به عنوان ویتنام جنوبی کاهش یافت و به کمونیست ها او ابزاری در تنظیم اسکان مجدد از آنچه در نهایت می تواند یک میلیون نفر از این منطقه به ایالات متحده است.

کار در مکان های از هانوی به مالزی به ژنو ماموریت او این بود برای ایجاد یک سیستم منظم. "مردم آنها (ویتنام) می خواستم به ارسال نمی شد ما اولویت افراد," او گفت:.

از سوی دیگر مردم ایالات متحده می خواستم خارج خواهد شد توسط دولت ویتنام به عنوان تراشه های چانه زنی, او گفت:.

کودکان پدر توسط ایالات متحده خدمتگزاران ارائه شده خود را به چالش بکشد. در ابتدا دوری ویتنامی جامعه آنها شد و یک بلیط از ویتنام هنگامی که مردم متوجه یک منتقل کودک می تواند ویتنامی بستگان با آنها. "ناگهان این نفرت کودکان, شد, طلایی, کودکان," او گفت:.

پناهندگان اسکان مجدد مذاکرات گذاشته و زمینه را برای آنچه که در نهایت تبدیل به روابط کامل دیپلماتیک بین ایالات متحده و ویتنام است.

بیشتر: برنت چاق شدن عمومی و خواست برای شرکت از راه دور و پسر آنها

فراتر از آن Beardsley معتقد است تلاش تقویت آمریکا در صفحه اصلی.

"تعداد زیادی از افرادی که در آمد که بزرگترین نکته مثبت آن بسیار با استعداد افرادی که به اینجا آمد," او گفت:.

Beardsley که زندگی در ناپل پس 2011, گاهی اوقات باعث می شود آن را به عقب به ویتنام است. او را شگفت زده در چگونه به خوبی او دریافت کرده است, حتی اگر او باعث می شود از هیچ تلاشی برای پنهان کردن این واقعیت است که او یک ارتش ملی است.

"من در انتظار نگه داشتن که برای تیز رویارویی است. آن را هرگز اتفاق افتاده است," او گفت:.

بنابراین آنچه در آن تمام معنی است ؟

Beardsley می گوید این سوال اغلب می آید تا زمانی که او می دهد و سخنرانی مهمان در جنگ به دانشجویان است. "پاسخ من متفاوت است," او گفت:.

"آنچه که من باید انجام داده اند و یا من می تواند انجام شود بهتر است ؟ آنچه که ما انجام وجود دارد در وهله اول ؟ باید ما انجام داده اند همه چیز متفاوت است ؟ بله, البته," او گفت:.

"آنها سربازان" در دسترس است Amazon.com.

(اتصال با برنت چاق شدن در brent.batten@naplesnews.com)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب