بهترین VPN ها برای بازی موبایل PUBG در سال 2023

موبایل PUBG، قابل دانلودترین بازی بتل رویال، در برخی از کشورها مانند چین، هند، بنگلادش، اردن، پاکستان، افغانست

توسط مدیر سایت در 21 آبان 1402

موبایل PUBG، قابل دانلودترین بازی بتل رویال، در برخی از کشورها مانند چین، هند، بنگلادش، اردن، پاکستان، افغانستان و نپال ممنوع است. در کشورهای دیگر مانند کره و ژاپن نسخه جهانی موبایل PUBG بسته شد و در عوض نسخه های بومی سازی شده بازی منتشر شد. بازیکنان خارج از کره و ژاپن قادر به دانلود و یا بازی بازی های محلی نیستند.

با این حال، یک راه مطمئن برای دور زدن این ممنوعیت ها و محدودیت های جغرافیایی بازی موبایل PUBG وجود دارد – استفاده از VPN برای تغییر مکان مجازی و دسترسی به بازی های مسدود شده و سایر سرگرمی ها. علاوه بر این، یک VPN همچنین می تواند به جلوگیری از کاهش سرعت ISP و کاهش پینگ کمک کند. و اگر این کافی نیست، می توانید پوسته ها و سلاح های انحصاری نیز دریافت کنید. من خودم از برنامه NEKORAY و کدهای V2RAY  برای بازی پابچی استفاده میکنم. یک برنماه بسیار خوب که قابلیت اتصال بر روی موبایل و سیستم کامپیوتری را نیز دارد.

برای کشف بهترین VPN ها برای بازی PUBG موبایل، آنچه در VPN برای PUBG باید جستجو کنید، و نحوه عیب یابی VPN در صورتی که درست کار نمی کند، زیر را بخوانید.

1. NordVPN

NordVPN مورد علاقه ما است و فقط بهترین VPN برای PUBG است. سریع است و تمام ویژگی های لازم و همچنین تعداد بالای بیش از 5800 سرور در 60 مکان را دارد که 13 مورد آن در خاورمیانه و کشورهای آسیایی است. شما می توانید نسخه کره ای یا ژاپنی موبایل PUBG را بازی کنید.

NordVPN دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته نیز می باشد. به عنوان مثال، تقسیم تونل، که به هدایت تنها ترافیک PUBG از طریق تونل VPN کمک می کند. اتصال رمزگذاری شده با سایر برنامه هایی که ممکن است به تنظیمات اصلی سرعت یا مکان نیاز داشته باشند، تداخل نخواهد داشت.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از سرورهای مبهم برای رمزگذاری و ناشناس ماندن بیشتر هنگام آنلاین، و همچنین ویژگی CyberSec برای مسدود کردن تبلیغات و ردیاب‌ها. NordVPN همچنین یک ویژگی SmartDNS را ارائه می دهد که برای رفع انسداد سیستم عامل های جریان عالی است.

2. Surfshark

یکی دیگر از VPN های عالی برای PUBG، Surfshark به دلیل سرعت های سریع و قیمت های بسیار مناسب و همچنین تعداد زیادی سرور در سراسر جهان شناخته شده است. Surfshark در واقع بیش از 3200 سرور در 100 مکان دارد که 12 مورد از آنها در خاورمیانه یا آسیا هستند.

VPN همچنین دارای ویژگی جعل GPS است که به شما امکان می دهد نه تنها آدرس IP خود را در مکان دلخواه تنظیم کنید، بلکه تنظیمات GPS خود را نیز پیکربندی کنید. این نه تنها برای PUBG، بلکه برای بازی‌های دیگر مانند Pokemon Go نیز عالی است.

علاوه بر این، Surfshark دارای یک ویژگی تونل زنی با عملکرد عالی برای اندروید، ویندوز و مک است. همچنین حالت استتار و ویژگی به نام NoBorders وجود دارد که به شما امکان می دهد از آن در کشورهایی استفاده کنید که استفاده از VPN به شدت محدود شده است.

Surfshark برای استریم نیز عالی است. دارای DNS هوشمند و سابقه اثبات شده در رفع انسداد تقریباً هر سایتی مانند Netflix یا Hulu است.

3. IPVanish

این ارائه دهنده VPN مستقر در ایالات متحده یکی از کاربر پسندترین گزینه ها برای PUBG است. نه تنها این، IPVanish همچنین دارای تعداد زیادی سرور - 2200+ در 52 کشور است که 8 مورد از آنها در آسیا و خاورمیانه واقع شده اند.

این ارائه‌دهنده VPN همچنین در رفع انسداد موارد بسیار مناسب است – از سیستم عامل‌های پخش جریانی، مانند Netflix، تا بازی‌های دارای محدودیت جغرافیایی، مانند نسخه‌های کره‌ای یا ژاپنی PUBG Mobile.

IPVanish همچنین می تواند سرعت های بسیار خوبی ارائه دهد، بنابراین نگران تاخیر نباشید. در حالی که پینگ طبیعتاً به دلیل رمزگذاری VPN کمی بالاتر خواهد بود، نباید آنقدر بالا برود که نتوانید از یک گیم پلی روان لذت ببرید.

در مورد ویژگی های امنیتی، IPVanish از رمزگذاری درجه نظامی، ویژگی های مبهم سازی ترافیک و یک گزینه اتصال خودکار به نام On Demand استفاده می کند. ترافیک شما همیشه رمزگذاری شده باقی می ماند.

4. PureVPN

یک VPN بسیار خوب برای PUBG، PureVPN ارائه دهنده ای است که بیشترین مکان سرور را در کشورهای خاورمیانه و آسیایی دارد – 18 مکان سرور آن در آن مناطق هستند. علاوه بر این، PureVPN در مورد رفع انسداد مواردی مانند سرویس های پخش بسیار خوب عمل می کند. بنابراین، PUBG نیز نباید مشکلی داشته باشد.

در مورد ویژگی ها، PureVPN دارای تونل تقسیم با عملکرد مناسب است که پیکربندی آن نیز بسیار آسان است. همچنین یک سوئیچ kill در صورت ناامن شدن اتصال شما وجود دارد. و بر خلاف سایر ارائه دهندگان ذکر شده در بالا، از انتقال پورت پشتیبانی می کند که اگر می خواهید سرورهای بازی خود را ایجاد کنید، می تواند مفید باشد.

از نظر سرعت، PureVPN سریعترین VPN در اطراف نیست، اما سرعت آن برای برخی از بازی های سبک به اندازه کافی خوب است. شما می توانید انتظار برخی از تاخیرها را از اینجا و آنجا داشته باشید، اما احتمال اینکه واقعاً به هیچ وجه تاخیر نداشته باشد وجود دارد. به علاوه، PureVPN دارای پروتکل WireGuard در ویندوز و اندروید است که در مورد سرعت بسیار کمک می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن